28 مرداد, 1400

کاهش میل جنسی

میل جنسی به معنای تمایل احساسی و روحی شما برای برقراری رابطه جنسی است.نیازجنسی یک امر طبیعی و غریزی است که میزان آن در افراد مختلف بالا و پایین می شود.برخی از افرادی که تمایلات جنسی بالایی دارند بدنبال راه های کاهش میل جنسی هستند.

برای پی بردن به راهکارهای رابطه جنسی رضایت صفحه روانشناسی زناشویی را مطالعه نمایید

میل جنسی بالا تا جاییکه که روی زندگی و روابط شما تاثیر منفی نگذارد، نگران کننده نیست.اما اگر میل جنسی شدید زندگی تان را مختل کرده یا باعث شده فعالیت های جنسی شما از کنترل خارج شود ممکن است دچار اعتیاد جنسی شده باشید.ما دراین مقاله راه های کاهش و کنترل میل جنسی را بیان می کنیم.
راه های کاهش میل جنسی

راه های کاهش میل جنسی

راه های کاهش میل جنسی می تواند به تمام افرادی که میل جنسی شان زیاد از حد است و نمی توانند آنرا مدیریت کنند کمک کند تا بتوانند از این غریزه خدادادی طوری لذت ببرند که به زندگی و سلامتی شان آسیب نزند.

در اینجا برای کاهش و کنترل میل جنسی شما چند راه را بیان می کنیم:

رژیم غذایی

در پاسخ به سوال افرادی که می پرسند چگونه میل جنسی مان را کاهش دهیم باید بگوییم که غذا و رابطه جنسی همیشه با هم مرتبط بوده اند. تغییر در رژیم غذایی به کم کردن میل جنسی شما کمک می کند.اما از طرفی هم ممکن است سلامت شما را تا حدی به خطر بیندازد.

گاهی اوقات مشکل شما باید توسط یک سکس تراپ حل شود برای رزرو با یکی از بهترین سکس تراپ های خوب تهران به صفحه دکتر شیوا ابراهمی مراجعه نمایید.

هورمون تستوسترون هم در مردان هم در زنان میزان میل جنسی آنها را تعیین می کند.بنابراین کاهش سطح این هورمون در بدن منجر به پایین آمدن میل جنسی هم می شود.تحقیقات نشان داده است که مصرف گیاه شیرین بیان و سویا میزان تستوسترون را کاهش می دهد اما برای اینکه به میزان تاثیر آن پی ببریم باید تحقیقات بیشتری انجام شود.

در محصولات فراوری شده اکثر مواد مغزی ای که باعث افزایش میل جنسی و قدرت باروری مردان میشود حذف شده است.آرد سفید از آن دسته موادی است که فرآوری شده و سه چهارم روی خود را از دست می دهد.

تحقیقات نشان داده که اگر سروتونین شما پایین بیاید میل جنسی شما هم کاهش می یابد و یکی از چیزهایی که براحتی اینکار را انجام می دهد استفاده از نوشابه های رژیمی است.نوشابه های رژیمی سرشار از شیرین کننده های مصنوعی بویژه آسپارتام هستند که سروتونین را پایین می آورند.

برای اینکه بدانید اختلالات جنسی دارید یا نه به صفحه مشاوره جنسی مراجعه نمایید

پنیری که از شیر گاو درست شده باشد دارای هورمون های مصنوعی است و می تواند تولید طبیعی هورمون های بدن را دچار اختلال کند.در نتیجه خوردن پنیر گاوی با کاهش میزان استروژن و تستوسترون میل جنسی شما را کاهش می دهد.

مصرف شکر باعث افزایش انسولین، ذخیره چربی شکم و کاهش تستوسترون می شود.که داشتن چربی شکم در مردان باعث افزایش استروژن و در نتیجه کاهش میل جنسی و اختلال نعوظ می شود.

چگونه میل جنسی مان را کاهش دهیم

مصرف غذاهای کنسروی بخاطر داشتن سدیم بالا باعث افزایش فشار خون و کاهش جریان خون در دستگاه تناسلی می گردد که در نهایت به کاهش میل جنسی ختم می شود.
نعنا شاید خواص زیادی داشته باشد اما منتول موجود در آن تستوسترون را کاهش می دهد.

افرادی که با خوردن کافئین دچار اضطراب می شوند میل جنسی شان هم کاهش می یابد.اما نوشیدن قهوه در مردانی که به آن حساسیت ندارند باعث تقویت نعوظ می شود.

روان درمانی

یکی از راه های کاهش میل جنسی مراجعه به یک روانشناس است.صحبت با یک درمانگر یا سکس تراپیست به شما کمک می کند تا دلایل تحریک زیاد جنسی خود را پیدا کنید.مشاور بعد از کشف این دلایل تکنیک هایی را برای کنترل میل جنسی به شما یاد می دهد.

داروهای ضد افسردگی

سروتونین باعث کاهش میل جنسی می شود و این ماده در داروهای ضد افسردگی مثل SSRI ها یافت می شود.بنابراین برخی از پزشکان برای کمک به افرادی که میل جنسی بالایی دارند این داروها را تجویز می کنند.

ضد آندروژن ها

آنتی آندروژن ها دسته ای از داروها هستند که مانع از فعالیت تستوسترون در بدن شما می شوند. مصرف داروهای ضد آندروژن ممکن است به کاهش میل جنسی کمک کند. این داروها می توانند عوارض جانبی منفی مانند خستگی ، افسردگی یا افزایش بافت سینه داشته باشند. به همین دلیل ، اغلب فقط در موارد شدیدتر که فرد میل جنسی بسیار بالایی دارد تجویز می شوند.

داروی کاهش میل جنسی

قرص و داروی کاهش میل جنسی

مردانی که دچار بیش فعالی جنسی هستند اغلب به دنبال قرص و داروی کاهش میل جنسی میگردند.پیش از هرچیزی باید بگوییم که مصرف خودسرانه هر نوع دارویی می تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد.بنابراین قبل از مصرف حتما با پزشک خودتان مشورت کنید.

سیپروترون بعنوان یک داروی ضد آندورژن شناخته می شود که می تواند هورمون های جنسی مردانه را مسدود کرده و میزان هورمونها را کاهش دهد.از این نوع داروها برای درمان دو نوع بیماری استفاده می شود یکی درمان سرطان پروستات و دیگری کنترل میل جنسی و جلوگیری از انحراف مردانی که مبتلا به بیش فعالی جنسی هستند.

قرص کاهش میل جنسی و برخی از داروها برای یکسری افراد که شرایط خاصی دارند مثل افراد کمتر از ۱۸ سال، افرادی که مشکلات کبدی و عروق خونی دارند و … مناسب نیست به همین دلیل است که توصیه میکنیم برای کم کردن شهوت خود حتما از پزشک یا روانشناس کمک بگیرید.
علت کم شدن میل جنسی

علت کم شدن میل جنسی چیست؟

علت کم شدن میل جنسی در مردان و زنان ممکن است کمی متفاوت باشد.میل جنسی پایین نشان دهنده بی علاقگی به فعالیت جنسی است.شاید سردی جنسی بعض مواقع نرمال باشد اما میل جنسی پایین برای طولانی مدت چندان خوب نیست و باعث نگرانی برخی از افراد می شود.

در برخی مواقع علت کاهش میل جنسی می تواند بخاطر عدم تطابق شما با شریک زندگی تان باشد.و گاهی اوقات هم یک بیماری زمینه ای میل جنسی شما را کم می کند.

در اینجا برخی از دلایل کاهش میل جنسی مردان را بیان می کنیم:

تستوسترون پایین

همانطور که می دانید تستوسترون یک هورمون مهم مردانه است که بیشتر در بیضه ها تولید می شود.این هورمون در کنار سایر وظایفی که دارد مسئول تحریک تولید اسپرم است.پس میزان تستوسترون بر میل جنسی شما تاثیر می گذارد.

یکی از دلایل کاهش سطح تستوسترون که طبیعی هم هست افزایش سن می باشد.

داروها

مصرف برخی داروها تستوسترون را کاهش می دهد.داروهای فشار خون مثل مهارکننده های ACE از نعوظ و انزال جلوگیری می کنند.

مسکن هایی مثل مورفین، اکسی کدون، داروهای ضد قارچ مثل کتوکونازول، داروهای رفلاکس معده مثل سایمتیدین، کورتیکو استروئیدها و استروئیدهای آنابولیک که برای افزایش توده عضلانی در ورزشکاران استفاده می شود و همچنین داروهای ضد افسردگی و … منجر به کم شدن میل جنسی در مردان می شود.

افسردگی

افسردگی یکی دیگر از دلایل کاهش میل جنسی است.داروهای مهارکننده بازجذب سروتونین، مثل فلوکستین، سرترالین، دولوکستین و … روی علاقه افراد به برقراری را بطه جنسی اثر می گذارند.

بیماری های مزمن

وقتی فرد دچار بیماری هایی مثل سرطان، دیابت، فشار خون بالا، کلسترول بالا، چاقی، نارسایی مزمن کلیه، قلب، ریه و …باشد میل جنسی اش تحت تاثیر قرار می گیرد.

فعالیت ورزشی

ورزش بیش از حد زیاد یا کم روی افزایش یا کاهش میل جنسی اثر گذار است.ورزش کم منجر به طیف وسیعی از مشکلات مربوط به سلامتی می شود که این میتواند میل جنسی را هم کم کند.
ورزش منظم و متوسط خطر ابتلا به بیماری های مختلف را کاهش داده و با کاهش سطح کورتیزول در شب و کاهش استرس به افزایش میل جنسی کمک می کند.
از سوی دیگر ورزش بیش از حد هم باعث کاهش میل و فعالیت جنسی می شود.

درمان کاهش میل در مردان

درمان کاهش میل مردان

معمولا وقتیکه میل جنسی مردها کم میشود دوست ندارند در مورد آن صحبت کنند و سریع به دنبال مطلبی برای درمان کاهش میل مردان میگردند.چراکه این مساله برای آنها حکم مردانگی دارد.

اما هیچ جای نگرانی نیست.بسیاری از مردان به دلایل مختلفی میل جنسی پایینی دارند و راه های زیادی برای درمان آن وجود دارد.

هرچیزی می تواند روی میل جنسی مردان اثر بگذارد.برخی مواقع دلایل جسمی و گاهی مسائل روحی.

در بالا دلایل کاهش میل جنسی در مردان را توضیح دادیم اما در خصوص درمان:

  • تحقیقات نشان داده که از هر ۱۰ مرد بالای ۴۵ سال حدود ۴ نفر تستوسترون پایینی دارند که می تواند بسادگی با درمان جایگزینی تستوسترون حل شود.
  • انتخاب سبک زندگی سالم تر، رژیم غذایی بهتر، ورزش منظم، خواب کافی، کاهش استرس و کاهش مصرف الکل میتواند تا حد زیادی مشکلات شما را برطرف کند.
  • چنانچه دارویی استفاده می کنید که میل شما را کم کرده می توانید از پزشکتان بخواهید که داروی جدیدی جایگزین کند.
  • اما اگر مساله شما روانی باشد نیاز به مشاور دارید که با مراجعه می توانید موانع موجود در مورد میل جنسی تان را برطرف کنید.

دلایل کاهش میل جنسی

دلایل کاهش میل جنسی خانم ها

مشکلات جنسی

اگر هنگام رابطه جنسی درد دارید یا به ارگاسم نمیرسید کم کم تمایل شما به برقراری رابطه جنسی کم می شود.

خستگی

خستگی ناشی از مراقبت از کودکان یا والدین سالخورده، خستگی ناشی از بیماری، جراحی و … میتواند میل جنسی را در خانم ها کم کند.

سبک زندگی

عادات بد در زندگی مثل سیگار کشیدن، مصرف مواد مخدر، الکل باعث میشود که زنان برای رابطه جنسی تحریک نشوند.

عمل های جراحی

هرگونه عمل جراحی مربوط به سینه یا دستگاه تناسلی می تواند روی عملکرد و میل جنسی زنان اثر منفی بگذارد.

یائسگی

سطح استروژن در دوران یائسگی کاهش یافته و می تواند علاقه زنان را به رابطه جنسی کم کند چراکه یائسگی باعث خشک شدن بافت های واژن شده و رابطه جنسی را دردناک می کند.

بارداری و شیردهی

تغییرات هورمونی در دوران بارداری ، بعد از بچه دار شدن و دوران شیر دهی روی میل جنسی اثر منفی می گذارد.فشارهای ناشی از تغییر بدن، چاقی، خستگی و مراقبت از نوزاد دلایلی هستند که تمایلات جنسی خانم ها را کاهش می دهند.

علل روانی

وضعیت ذهنی و روانی به میزان زیاد روی علاقه به سکس تاثیر گذار است.اضطراب، افسردگی، استرس های مالی یا کاری، دوست نداشتن بدن، عزت نفس پایین، سابقه سوء استفاده های جنسی در گذشته، تجربیات منفی جنسی، و … باعث می شود که افراد نخواهند رابطه جنسی داشته باشند.

سن

بر اساس بررسی هایی که انجام شده افزایش سن می تواند روی میل جنسی اثر بگذارد. نتایج تحقیقات نشان داده  وقتی افراد به سن ۶۰ سالگی می رسند، میل جنسی شان کاهش می یابد.

چاقی

طبق تحقیقات انجام شده، بین چاقی و اختلال عملکرد جنسی ارتباط وجود دارد که می تواند منجر به کاهش میل جنسی هم بشود.

مشکلات در رابطه

برای بسیاری از زنان رابطه عاطفی در درجه اول قرار دارد.اگر زنان از لحاظ عاطفی تامین نباشند تمایلی به سکس هم ندارند.

علت کاهش میل جنسی در زنان به دلایل زیر است:

  • عدم ارتباط نزدیک و صمیمیت با شریک زندگی
  • درگیری ها و دعواهای حل نشده
  • خیانت و مسائل مربوط به اعتماد

درمان کاهش میل زنان

درمان کاهش میل زنان

قبل از اینکه به بحث درمان کاهش میل زنان بپردازم از شما میپرسم که چرا فکر می کنید غیر طبیعی هستید و میل جنسی تان کم است؟احتمالا به این خاطر که همیشه به ما گفته اند میل جنسی در زنان باید بالا باشد و به زنهایی که نیاز جنسی بیشتری دارند برچسب سکسی بودن زده شده.به همین دلیل خانم ها خودشان را با زنهای دیگر مقایسه کرده و گمان می کنند که میل جنسی پایینی دارند.اما در حقیقت دو نوع میل جنسی داریم یکی خودانگیخته و دیگری پاسخگو که هردو عادی می باشد.در میل جنسی خودانگیخته فرد ابتدا میل ذهنی به رابطه جنسی و سپس برانگیختگی فیزیکی را احساس می کند در حالیکه در میل پاسخگو ابتدا برانگیختگی فیزیکی ایجاد شده و بعد میل ذهنی حس می شود.

گذشته از این میل جنسی زنان بطور طبیعی در زمان های مختلف و بنابر دلایلی مثل بارداری، بیماری، یائسگی، تغییرات هورمونی، ناراحتی های عاطفی ، داروهای ضد افسردگی و …دچار نوسان می شود.

استرس یکی از عوامل کاهش میل جنسی در زنان است که اگر مدیریت شود میل جنسی را بهبود می بخشد.

خیلی از زنان دلیل عدم تمایلشان به سکس را خستگی بیان می کنند که این خانم ها می توانند با مراقبت بیشتر از خود، تغذیه خوب، ورزش و خواب کافی به یک زن شاداب و قوی تبدیل شوند و بالطبع میل جنسی شان را هم افزایش دهند.

لازم به ذکر است که یکسری دارو برای افزایش میل زنان هم هست که برای مطالعه بیشتر می توانید به قرص افزایش میل زنان در داروخانه مراجعه کنید.

 

داروی گیاهی کاهش میل مردان

داروی گیاهی کاهش میل مردان

اگر احساس می کنید که میل جنسی شما خیلی زیاد است و بدنبال داروی گیاهی کاهش میل مردان میگردید همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه مصرف شیرین بیان ممکن است سطح تستوسترون را کاهش دهد، اما برای بررسی میزان اثربخشی و ایمنی آن باید تحقیقات بیشتری صورت بگیرد.

یک مطالعه نشان می دهد که مصرف بیش از ۱۲۰ میلی گرم سویا در روز می تواند اثرات منفی بر روی سلامت جنسی مردان داشته باشد. مصرف بیش از حد توفو، شیر سویا یا سایر محصولات سویا می تواند تعداد اسپرم و سطح تستوسترون را کاهش دهد که خود این موجب کاهش میل مردان می گردد.

داروی گیاهی کاهش میل مردان نعناع است. منتول موجود در نعناع از نظر فنی باعث کاهش تستوسترون می شود.

همچنین گیاه Vitex agnus-castus که بعنوان “فلفل راهب” شناخته میشود در قرون وسطی برای کاهش میل جنسی استفاده می شده است.

کم کردن میل جنسی

کم کردن میل جنسی

خیلی از آقایان و خانم ها برای کم کردن میل جنسی شان بدنبال داروی کاهش میل مردان، قرص کاهش میل جنسی و … هستند.در صورتیکه یک فرد سالم بصورت طبیعی باید میل جنسی خوبی داشته باشد.

در برخی مواقع به دلیل اینکه خانم و آقا قبل از ازدواج از نظر تمایلات جنسی بررسی نشده اند ازدواج می کنند و متاسفانه برای اینکه میل جنسی شان با هم تناسب ندارد به مشکل می خورند و به همین خاطر بدنبال یک قرصی میگردند که میل خودشان را کاهش دهند.در صورتیکه اینکار نه تنها مشکل را حل نمی کند بلکه باعث کاهش صمیمیت، دلخوری و دوری زوجین از همدیگر می شود.

در چنین مواقعی حتما به یک سکس تراپ مراجعه کنید و با جلسات مشاوره موانع را از میان بردارید.ممکن است دلیل کاهش میل یکی از طرفین که باعث شده شما تصمیم بگیرید با دارو میل خودتان را پایین بیاورید، مشکلات روحی و روانی و عدم رضایت باشد.به همین منظور بایستی دقیق بررسی شود تا هم شما بدنبال کاهش میل جنسی تان با دارو نباشید هم علت بی میلی همسرتان مشخص شود تا بتوانیم با ارائه راهکارهای صحیح این تعادل را در رابطه زناشویی شما برقرار کنیم.

ضمن اینکه دارویی که بتواند میل جنسی را کاهش دهد در شرایط خاصی توسط روانپزشک تجویز می گردد.

What-eat-to-reduce-my-libido

چی بخورم میل جنسیم کم بشه

به کررات در کامنت ها از ما میپرسید چی بخورم میل جنسیم کم بشه؟میل جنسی هر فردی بسته به سن، جنسیت، نوع تغذیه، فعالیت بدنی، محرک ها و … متفاوت است.طبیعی است که نوجوانان و جوانان در یک برهه زمانی میل جنسی بالایی داشته باشند اما اینکه می خواهید یک جوری میل جنسی تان کم بشود غیر طبیعی و غیر عقلانی است.چراکه وقتی جلوی روند طبیعی هرچیزی را بگیریم به خودمان ضربه می زنیم.

تا زمانیکه میل جنسی شدید در زندگی شما اختلال غیر قابل کنترل ایجاد نکرده به هیچ عنوان سراغ استفاده از داروهای کاهش میل جنسی یا روش های دیگر نروید چراکه با اینکار دچار بهم ریختگی هورمونی و عواقب ناشی از ان خواهید شد.

اجازه دهید بدنتان سیر طبیعی و تکاملی خودش را طی کند و مدام بدنبال کم کردن میلتان مخصوصا با داروهای شیمیایی نباشید.

میل جنسی را می توانید با روش ها سالمتر و کمک گرفتن از روانشناس یا سکس تراپ بهتر کنترل کنید تا جلوی کار و زندگی و فعالیت های شما را نگیرد.

 

 

 

سکس تراپی
187 Comments
  1. سلام
    من ۳۶ سال سن دارم و متاهل هستم، همسر بنده به دلیل مشغله کاری (وکیل هستند) هفته‌ای یک مرتبه مایل به برقراری رابطه جنسی هستند ولی متاسفانه میل جنسی بنده خیلی بیشتر هستش (هفته‌ای ۲ یا ۳ بار) بجز تجویز دارو و مراجعه به پزشک تمام روشهای بالا رو امتحان کردم ولی متاسفانه اثری نداشت، به نظر جنابعالی میل جنسی من بالاست یا میل جنسی همسرم پایین؟
    ممنون میشم کمکم کنید.
    یا علی

    • مشاور سایت روان آگاه 14 مهر, 1400 در 6:22 ق.ظ پاسخ

      درود بر شما دوست عزیز.شما باید دوره غنی سازی زوجین رو به همراه همسرتون بگذرونید. خیلی به میل بالا و پایین خانم و اقا مرتبط نیست. باید هارمونی های جنسی و سبک زندگی تون تصحیح بشه.

      • سلام
        من ٤٤ سالمه همسرم ٤٣ سالشه تا ٧،٨ سال پيش خانومم نياز جنسيش بيش از من بود البته من مشكل بيماري داشتم بعد بهبودي من چند سالي خوب شديم اما الان يك و نيم ساله من حسم يالاتره اون ديگه دو هفته اي يك بار هم نيست متاسفانه خودش هم به فكر درمان نيست يا اگر هست بدتر و بدنر ميشه درواقع ما شرايط عادي رو هم تجربه نميكنيم
        و واقعا من درد بيزه ميكشم ازطرفي بابت پيدا كردن كارگر جنسي هم من تا علاقه اي نداشته باشم لذتي اتفاق نمي افته در حالي كه كم كم من به واسطه نياز جنسي به لحاظ احساسي هم بيشتر وابسته ميشم
        به نظر شما راهكار چيه كه ادم خيانت نكنه اما از اين شرايط خلاص بشه
        به عقيده شما من يك دوست صيقه ايپيدا كنم كه هم نياز من رو تامين كنه و احساسي باشه هم فشار ازروي همسرم بردارم راهنماييم كنين

        • مشاور سایت روان آگاه 6 فروردین, 1401 در 9:16 ق.ظ پاسخ

          سلام بخاطر عدم تعادلی که بین شما و همسرتون وجود داره باید رابطه از صفر تا 100 بررسی بشه مشخص نیست که واقعا شما میلتون بالاست یا همسرتون شاید مساله ای در بین باشه که ایشون تمایلی ندارن.به یک رواندرمانگر جنسی مراجعه کنید

          • سلام وقت بخیر
            خانمی 42 ساله هستم و مجرد در ماه یک تا دو بار نیاز سخت جنسی دارم جدیدا سردرد شدید میشم وقتی بهش فکر می کنم رو زندگیم هم تاثیر گذاشته میخوام میل جنسی مو حذف کنم چطوری می تونم این کار رو انجام بدم

      • سلام من ۲۴سالمه و چن ماهه ازدواج کردم من هفته ای ۲ یا ۳ بار میخام رابطه جنسی داشته باشیم اما همسرم هربار منو پس میزنه با دلیلای مختلف و مسخره ای
        حتی قهر هم کنم اصلا دلش نمیخاد سکس داشته باشیم
        خیلی برای این شرایط ناراحتم
        حس میکنم کامل نیستم یا هیکلم خوب نیس یا دوستم نداره
        همسرم ۳۲ سالشه

        • مشاور سایت روان آگاه 5 اردیبهشت, 1401 در 7:11 ق.ظ پاسخ

          با سلام به متخصص زوج درمانی مراجعه نمایید

          • سلام من 18 سالمه و خیلی میل جنسی دارم طوری که کنترلش سخته و واقعا خیلی نیاز دارم و هر کاری هم کردم کم نشد و واقعا نمیدونم چیکار کنم کلا ذهنم روی میل جنسی و با کوچکترین صحنه تحریک میشم لطفا کمکم کنید ممنون 🤍

            • Vpn ها رو کامل از گوشیت حذف کن.
              نگران نباش توی اینستاگرام هیچ خبری واسه ما پسرا نیست.
              سعی کن هر روز از خونه بیرون بری و هر روز سعی کن تا با ۳ تا آدم جدید رفیق بشی.
              خیلی خوب جواب میده.

            • دوستان میل جنسی اکسیژن نیست که اگه نباشه بمیریم اینا بیشتر منشا روانی و وسواسی داره تو هر سنی که هستی میتونی اصلا خود ارضایی نکنی یا رابطه جنسی نداشته باشی به جاش اسپرم جذب بدن میشه و اصلا این فکر که اسپرم بدن پر میشه من باید تخلیه کنم درست نیست هیچ چی پر نمیشه .
              دستگاه تناسلی از اون دستگاه ها هست که نباید بهش توجه کنی بیخیال بیخیال باشید کلا جای نگرانی نیست .

        • سلام من 18 سالمه مجردم
          تقریباً از سن 15 سالگی تمایل جنسی ام خیلی زیاد شد تا حدی که تمام فکر و ذکرم شده بود رابطه جنسی.
          حتی در خواب هم فکر میکردم و ارضا(محتلم) می شدم و از اون به بعد تا حالا دارم هی محتلم میشم
          تقریباً هفته دو یا سه بار این اتفاق می افته
          نزد هر دوکتور میرم میگه این مریضی نیست.
          خلاصه خسته شدم از این زندگی که دارم.
          خیلی قدرت فیزیکی و ذهنی ام ضعیف شده.
          شما بگید چکار کنم خواهش می کنم.
          کلا زندگی شده برام مثل جهنم.
          خسته شدم از بس که هر صبح پا شده حمام کردم!!!!!!!

          • نوع غذا ها تو تغییر بده خرما کمتر بخور شیرینی و….کلا شیرینی کیک کشمش و خرما و رسانه در عوضش پنیر بخور صبح ها و جایی بدون قند بخور کلا غذای شیرین شربت با شکر نخور

          • اولش منم مث تو فک میکردم ولی الان میگم خوش بحالت . الان من چند هفته ای میشه حتی محتلم هم نمی شم و این هی میل جنسی مو زیاد و زیاد تر میکنه تا اینکه منو داره تا مرز دیوونگی می کشونه. التماس دعا 🙁

          • منم مث تو راهی پیدا کردی ب منم بگو ممنون

        • خوش به حال همسر شما ، چه موقعیت هایی و داره از دست میده
          من برعکس همسر شما هستم، من هم دست پس میخورم ماه ها، به بهانه های مختلف

      • سلام
        ما خونمون دو خوابه و من و داداشم که ۱۸ سالشه با هم تویِ یک اتاق میخوابیم و خب من یه چند باری متوجه خود ارضایی برادرم شدم و خب این خیلی برام اذیت کنندست و روم میشه چیزی بهش بگم،،حتی بخاطر همین مسئله چند باری توی پذیرایی خونمون خوابیدم ولی دیگ خسته شدم
        دیشب هم باز اینکار و انجام داده و متوجه شدم از وسایل پوستیِ من برای اینکار استفاده کرده، خواهش میکنم کمکم کنید
        اگر قرصی سراغ دارید که بشه توی شربت بهش داد معرفی کنید

      • سلام خدا قوت ،چکاری انجام بدم که میل جنسی نزدیک صفر برسونم ،من قبلاً متاهل بودم، نزدیک به ۲سال که همسرم فوت کرده ویه بچه ۳ ساله دارم و دوست دارم میل جنسی به نزدیک صفر برسونم ،فقط میتونید کمک کنید بعضی ها نمیتونن از پس هزینه های زیاد بر بیان و اگه میشه همینجا بهم جواب بدین ،با تشکر با این آگاهی که در اختیار مون گذاشتین فقط یه جوابی بدین که سرکوب نکنیم ،دورود خدا به شما،

    • شما میل جنسیتون بالاس،منم هرروز داشته باشم سیرنمیشم،متاسفانه باید دکتر بریم ک کاهش پیداکنه

    • درمان زیادی شهوت ، کم کردن گرمای زیادی بدن هست

      مردها باید در مصرف گرمی جات و فسفوت زیاد احتیاط کنن
      روزه گرفتن خیلی مهمه
      ورزش منظم خیلی مهمه
      تغزیه خیلی مهمه
      کمک از خدا و اهل بیت و نرفتن مسیر اشتاه خیلی مهمه
      مواد غذایی و خوراکی طبیعی خیلی بهتر از داروهای شیمیایی هست
      نرفتن سمت محرک ها مثل فیلم و چت و کنترل خود و چشم و گوش خیلی مهمه

    • میل جنسی 2 تا 3 بار برای آقایان در هفته بسیار طبیعی است. کاملا هم طبیعی است که خانمی که مشغله کاری دارد بیش از یک بار یا حتی دو هفته یک بار نیاز جنسی نداشته باشه. (حتی خانم های خانه دار)
      برای تشخیص دقیق علت کاهش میل جنسی، بهتر است با پزشک مشورت کنید. اما در کل، هر فردی دارای میزان متفاوتی از میل جنسی است و این میزان تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند سن، وضعیت سلامتی، سبک زندگی، میزان استرس و اضطراب و… قرار می‌گیرد. بنابراین، نمی‌توان به سادگی تعیین کرد که کدام یک از شما و همسرتان میزان میل جنسی بیشتری دارید.
      اما در مورد شرایط شما، مشکل شما ممکن است ناشی از اختلاف میزان میل جنسی شما و همسرتان باشد. این مشکل در بسیاری از زندگی‌های زناشویی رخ می‌دهد. برای حل این مشکل، می‌توانید با همسرتان به صحبت بپردازید و با احترام به نیازها و محدودیت‌های همدیگر، توافقی برای برقراری رابطه جنسی بیابید. همچنین، می‌توانید با مشاوره خانواده و روان‌شناسی، در این زمینه بهترین تصمیم را بگیرید.

  2. سلام . من 18 سال دارمم و پسر هستم. به دلایلی نامعلوم میل جنسیم بیشتر از حد معمول هست . یعنی خیلی بیشتر از حد مجاز . روزی 4تا5 بار . خیلیی راههایی امتحان کردم که دیگه از سرمم برره ببیرون ولی تنها راه موثر خودزنی هست برای من. خودزنی هم فقط میتونه مدت کمی جلوش رو بگیرع. دیگه طاقت ندارم و قابل تحممل نیست برام . . از طرفی هم نمیتونم به دکتر ممراجعه کنم و بخاطر خودزنی ههای شدیدی که داشتم چند بار بستری شدم و تا کما هم رفتم ولی بازم دست از خودزنی برنداشتم.میخاستم اگه دارووی هست یا چاره ای ههست کمک کنید بهم . لطفا اگه چیزی به ذهنتون میرسه کمک کنید بهم. ممنون

    • مشاور سایت روان آگاه 17 مهر, 1400 در 10:59 ق.ظ پاسخ

      درود بر شما دوست عزیز.علت عدم مراجعه به دکتر چی هست؟ شما باید هرچه سریع تر از یک روانشناس و سکس تراپیست کمک بگیرید.لطفا جهت مشاوره با خانم شیوا ابراهیمی سکس تراپیست مجموعه روان آگاه با شماره تماس ۴۴۹۷۴۵۶۳ تماس حاصل فرمایید.

      • شهوت زیاد
        من دختر هستم به شدت شهوت بالایی دارم قرص ضد افسردگی هم طبق تجویز دکتر مصرف میکنم (سرترالین) ولی به حدی بالاس که همیشه فکر میکنم دستشویی دارم
        مجرد هستم لطفا کمک کنید

    • سلام تاجایی که میتوانی سعی کن هرگز تصاویر و فیلم های برهنه و محرک نگاه نکنی به جاش پیاده روی کن و یا ورزش مورد علاقه ات را با انگیزه دنبال کن

    • سلام دوست عزیزدرودبرشما.
      خب وقتی اینجوری هست ازدواج کنیدشماتاچندمدت که به بلوغ رسیدین تمایل به میل جنسی زیادهست وبایدکنترل کنیدخودتون رووباگذشت زمان خوب میشین اینکه خودتون رومیزنیددردی رودواع نمیکنه تنهاراه خیلی خوب اردواج هست.

      • واقعا شما متوجه نیستی مگه ازدواج فقط فقط رابطه جنسی هزار یک مسئولت داره ی نوجون که شهوت بالای داره باید بره دکتر نه ازدواج !!!! با این طرز فکر واقعا برات متاسفم ی جون نه زندکی‌بلده نه کار داره نه درس خونده هیچی بزه زادواج کنه که چی بشه؟

        • اتفاقا طبیعی ترین راه ازدواجه که ما با هزار بهونه میخوایم بگیم غیرمنطقیه! از ابتدای خلقت بشر همین بوده. با چی میجنگین؟ ازدواج هزار تا دردو درمون میکنه، نه فقط میل جنسی! البته اونم با مشاوره باشه بهتره. که شبیه هم باشید از لحاظ طبع و میل و همه چی…

          • ازدواج خوبه ولی نه بخاطر میل جنسی،،باید هدف از ازدواج اول از همه تقسیم خوشی و ناخوشی هات با یک فرد مناسب باشه وبعد تشکیل یک خانواده ی سالم و کامل باشه (البته با در نظر گرفتن تفاهم در خیلی زمینه ها یکیش هم همین میل جنسی)ولی وقتی شما فقط برای رفع نیاز و هوس ازدواج کنی هم زندگی و برای کسی که باهاش ازدواج کردی سخت میکنی و هم برای خودت، در نهایت هم چندتا بچه ی مریض با مشکلات روحی و روانی مختلف تحویل جامعه میدید

          • من یکسال و نیمه ازدواج کردم.
            یه بیماری نادری داشتم که از ۱۱ سالگی به وجود اومد.
            علت اون بیماری ، نیاز فوق العاده شدید جنسی بود که با هیچی درست نشد.
            تماااام دکترای تهران و بقیه جاها گفتن که فقط با ازدواج خوب میشی.
            آره راست گفتن.
            ازدواج کردم ، خوب شدم.
            ولی الان اینقدر هر شب قلبم میشکنه و چشمام گریون میشه که گاهی دلم واسه اون ۱۰ سالی که از تنهایی درد کشیدم ، تنگ میشه.

          • ازدواج هزار تا درد درمان میکنه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! خدایی این چی بود گفتی 🙄یه ذره فکر کنیم بعد حرف بزنیم خواهش می کنم

          • آدم عاقل تو این زمونه ازدواج نمی کنه.تو زندگی متاهلی جز بشور و بپز هیچی نیس .خدا از بعضی مردا نگذره که به زنهاشون بی تفاوتن.هیچ خرجی به زنهاشون نمیدن و کنار زن هاشون هم انگار یه مرده متحرک ن.مردها فقط ادعاشون زیاده.بلدن حرف مفت بزنن..اونی که ازدواج نمی کنه موفقتره. بخاطر نیاز جنسی خودتون رو محدود نکنید.مجردی دور دنیارو بگردید و شاد باشید .
            حسبی الله لا اله الا هو علیه توکلت و هو رب العرش العظیم.
            فقط خدا رو بچسبید

        • موافقم باهاتون. ازدواج فقط بخاطر میل جنسی حماقته و آدم زندگیش ازبین میره.

      • شما میفرمایید آقا میثم، تنها راه درمان کاهش شهوت برای مجردها ازدواج هست ، من الان ده ساله ازدواج کردم، همسرم الان حدود یکساله میل جنسی ش به صفر رسیده
        یعنی هر سه ماه یه نزدیکی اونهم خیلی سرد و نچسب داریم، اون نه سال گذشته هم ماهی دو تا سه بار نزدیکی نهایتش بود، الان نه راه پس دارم نه راه پیش

    • شما حجامت کن و به یه دکتر طب سنتی مراجعه کن.. علت حرارت زیاد بدن هست شما یا صفرایی هستی یا دموی

  3. سلام و وقت بخیر
    من ۳۷سال دارم ، متاهل و دارای یک فرزند وهار ساله
    متاسفانه همسرم دوست نداره با من رابطه ی جنسی برقرار کنه… و من هم دوست دارم این میل در من کاهش پیدا کنه… و‌چون فرزند دارم به جدایی هم فکر نمیکنم…میشه لطفا کمکم کنید….ممنونم

  4. سلام خسته نباشید من یک همسری دارم که به شدت میل جنسی بالایی داره و این واقعا منوخسته کرده حتی به خودشم گفتم که دارم زده میشم ولی فایده نداره گاهی اوقات مجبورم تن به خاسته های زیادش بدم تا بهم خیانت نکنه ولی واقعا دیگه برام سخت شده خیلیی دیگه جوری شده که از سکس فراری شدم شوهرم تقریبا هرشب میخاد تازه اگر بهش رو بدی روزی دو بارهم میخاد
    من خودم موافق هفته ای یک الی دوبار هستم

    • مشاور سایت روان آگاه 26 مهر, 1400 در 11:40 ق.ظ پاسخ

      درود بر شما دوست عزیز.باید هیستوری کامل کرفته بشه از همسرتون .اگر به این شدت باشه مبتلا به هایپر سکشوالیتی یا اعتیاد جنسی هستند.که باید تحت تظر باشن و درمان بشن.

    • سلام منم مشکل شما رو دارم و همش میترسم همسرم بهم خیانت کنه، تازه اون از نظر خودش نرماله و به من که در این حد هستم میگه سرد، منم خیلی زده شدم دیگه با اینکه خودم اصلا از سکس بدم نمیومد ولی الان یه حال بدی شدم

      • ایکاش منم مثل شماها بشم
        زده بشم
        خدایا خسته شدم آخه من نه فیلمی میبینم نه چیزی چرا یهو اینطوری میشم😭.بعد پریودی به شدت میل جنسیم بالا میره چیکار کنممم؟؟؟

  5. سلام من خانم ۳۰ ساله هستم که داروهای لیتیم و فلووکسامین مصرف میکنم. به تازگی ازدواج کردم و میل جنسی به شدت پایینی دارم،در حد یک بار در ماه در حالیکه قبلا متعادل بودم. میخواستم بدونم مشکلم به دلیل مصرف داروهامه؟ و آیا با قطع شدن داروها، میل جنسیم برمیگرده؟

    • مشاور سایت روان آگاه 26 مهر, 1400 در 4:04 ب.ظ پاسخ

      درود بر شما دوست عزیز. اگر بالای یکماه هست که فلووکسامین مصرف میشه بله میتونه روی میل جنسی و ارگاسم اثر بزاره.اگر داروها هم قطع بشه تا یک مدتی اثرش هست اما بعد به حالت عادی برمیگردید.البته برای پاسخ دقیقتر مسائل دیگه هم باید بررسی بشه.شاد و سلامت باشید

      • سلام. من نو جوان 14 ساله هستم.بچه مومنی هستم ولی نمیدونم چرا این شهوت لعنتی جنسی ولم نمیکنه. یک دفعه عود می‌کند. مشاوره هم نمیتوانم انجام بدم.
        ممنون میشم بطور مفید کمکم کنید.

  6. سلام من 32سال دارم همسرم حدود 4ماه شیشه را ترک کرده البته با دوبار لغزش، از دوران مصرف و حتی درحال حاضر میل بسیار شدیدی دارند، حتی به حال بد من در دوران قاعدگی یا مریضی توجهی ندارند، شاید اگر ممکن بود هر ساعت رابطه برقرار میکرد دیگه داره برام ازار دهنده میشه ایا این مسایل بمرور زمان خوب میشه و بخاطر مصرف مواد ایجاد شده یا رفتاری که دیگه توی مغزش میمونه؟

    • مشاور سایت روان آگاه 1 آبان, 1400 در 5:54 ب.ظ پاسخ

      درود بر شما دوست عزیز.همسرتون ممکنه دچار هایپرسکوالیتی یا اعتیاد جنسی شده باشه حتما باید توسط سکستراپ ویزیت بشن تا بررسی دقیق تری انجام بشه

    • متاسفانه شیشه محرک جنسیه بعدازترک زمان میبره تابه حالت عادی برگرده سعی کنید غذاهاتو باطبع سرد بهشون بدید

    • بعدازترک هرنوع ماده مخدر اولین نقصی که در انسان بروز میده شهوته و درست برعکس زمان مصرف که شهوت به حد صفر میرسه،
      معمولا این شهوت رانی به ضرر فرد ترک کرده است چون بنا به دلایلی زود انزالی هم همراه شهوت بعداز ترک مواد بوجود میاد ؛
      ولــــــــــــــی نگــــــــــــــــــــران ایــــــن جــــــــریان نباش معمــــــــولا در ۶ماه نهایتا اگر زیاد تاثیر داشته زمان مصرف یکسال به روال عادی و بدور از زود انزالی همون هفته یکبار رابطه برقرار میشه

  7. سلام من ۱۸ سالمه بعضی وقتا سریع تحریک میشم و بعضی وقتام تحریک نمیشم کلن حالی به حالیم بد غذای موقوی که میخورم نمیتونم تحمل کنم تا حالا به دکتریم مراجعه نکردم اگه میشه همجا میتونید راجب مشگلم ی زده باید چیکار باید بکنم. ؟

    • مشاور سایت روان آگاه 8 آبان, 1400 در 10:48 ق.ظ پاسخ

      درود بر شما دوست عزیز.این مساله طبیعی هست.برای کنترل میل جنسی بیشتر ورزش کنید و با فعالیت های مختلف خودتون رو مشغول و سرگرم کنید.در صورتیکه این مساله شما رو خیلی اذیت میکنه از یک سکس تراپ کمک بگیرید.

  8. حجامت کن

  9. سلام من ۱۷ سالمه و دوساله که خود ارضایی میکنم ولی دارم ترک میکنم الان حدود سه ماه است که زود تحریک میشود و فقط مشکل نعوظ برای من پیش میاد چکار کنم

  10. من پسر25ساله هستم شدیدا میل جنسی بالاست هر روز دو بار سه بار خودارضایی می کنم بشدت خسته شدم دارویی هست که بتونه الت تناسلی رو ازکار بندازه مثلا فقط واسه تخلیه ادار باشه دیگه فکرم تو مسائل جنسی نباشه خسته شدم نه میتونم زن بگیرم نه حوصله دخترا رو دارم که مثلا مقدمه چینی کنم برم مخ بزنم و برم سکس کنم من اصل مطلبیم و شهوت زیاد دارم این شماره رو میزارم بگین چ روشی هست کلا از کار بندازمش کلا کلا کلا دلم نمیخواد میل جنسی داشته باشم

    • مشاور سایت روان آگاه 16 آبان, 1400 در 10:38 ق.ظ پاسخ

      درود بر شما دوست عزیز. میل جنسی در هر فردی متفاوت هست و یک غریزه طبیعی خدادادی است.اما هرچیزی که از حد اعتدال خارج شود در زندگی ما اختلال ایجاد میکند.با توجه به اینکه شما جوان هستید لطفا تصمیم عجولانه و از روی عصبانیت نگیرید.بهتر است قبل از هرچیزی به یک مشاور مراجعه کنید تا مشکل شما ریشه یابی شود.
      چنانچه مایل بودید از لینک زیر وقت رزرو کنید.
      https://ravanagahclinic.com/team/%d8%b4%db%8c%d9%88%d8%a7-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%85%db%8c/

      • محمد علی رضایی 30 دی, 1401 در 4:49 ب.ظ پاسخ

        آیا میشه میل جنسی رو کامل از بین برد؟؟؟
        میشه بگید چجوری واقعا احتیاج دارم
        پسرم و پانزده سالمه و خیلی دارم اذیت میشم

    • چه عجبی مثل خودم پیدا شد دقیقا منم همین جوریم نمیدونم دیگه چکار کنم خسته شدم

    • من هم دلم میخواد روزی چندبار خود ارضایی کنم حتی چندین بار شده بود شش الی هفت بار در روز انجامش بدم اما الان دارم به زور خودمو تحمل میکنم دقیقا مثل این داداشمون اصلا نه توانایی ازدواج دارم نه اعصاب ازدواج دارم کلا میخوام این میل جنسی رو از بیخ قطعش کنم اصلا هم تصمیم عجولانه نیست فقط برای ادرار کردن باشه دوست ندارم ذره ای میل جنسی داشته باشم حتی، الکی آدمو بد بخت میکنه از همه کارو زندگیش میندازه…

  11. عکس و فیلم برهنه و محرو جنسی جستجو نکنید ورزش کنید بیکار نشینید و اگر دوست دارید پیاز یا غذاهای محرک جنسی را کاهش بدید

    • سلام
      این پیشنهاد ها چیه جا افتاده توی سایتها آخه؟ من 38 سالمه از 15 سالگی هر راهی که بگید رفتم. من تمام روزم پره فقط کافیه 1 ثانیه از کار آزاد بشم و حتی در حین کار و فعالیت مددداااام ته ذهنم به این مسائل جنسی مشغوله. تمام بدنم از نیاز جنسی داره میلرزه و نیاز به شدید به هم آغوشی دارم. خانواده ها و حتی دختر پسرها و جامعه و حکومت حاضر نیستن یکم کوتاه بیان یا راهکار درستی بدن. در طی این سالها، خودزنی کردم، روزه های درحد 4 ماه پشت سر هم، پیاده روی، اشتغال ذهنی دوش آبسرد، رژیم غذایی تحت نظر پزشک، خوردن سرکه، خوردن آب زیاد، ذکرها و چله های کاهش جنسی و و و و و انجام دادم و چیزی جز باقی ماندن این نیاز نبوده. بدترین کاری که کردم روزه 4 ماهه و خود زنی بود که فقط برام غش و مریضی و بدن درد آورد. صحبت نکردن با جنس مخالف فقط عارضه ای که برای من داشت، کم رویی و دوری از اجتماع و در این سن عدم توانایی برقراری ارتباط شرعی و قانونی با دختران است. حتی الان قادر نیستم با یه دختر بشینم حرف ازدواج بزنم بس که درونم مونده که نباید با جنس مخالف حرف زد تا از تحریک دور بشم. الان که یه دختر توی خیابون بهم نزدیک میشه، تمام بدنم و دستم یخ میکنه و تپش قلب میگیرم تمام بدنم شروع به لرزش میکنه. و این باعث تاسف هست که با این سن و با شغل و موقعیت خوبی که دارم، باید اینطوری باشم. تمامی روشهایی که پزشکان و روانکاوان و روحانیون دینی میگویند، راه هایی است که موقتاً جوابگو هست و نباید به آنها بسنده کرد وگرنه تمامی این روشها در آینده مشکلات زیادی برای شخص ایجاد خواهد کرد. مثلا روحانیون و طب سنتی اعتقاد راسخ به خوردن سرکه دارند. یک سال هر روز سرکه بخورید و بمالید ببنید چه بلایی سرتون میاد. فقط یک راه هست…..

      یکی از روشها را که به بدن و روحتون نزدیکتر هست انتخاب کنید، سپس با خودتون قرار بزارید که من باید تا فلان تاریخ با این روش برم جلو. و شما باید و باید و باید تا اون تاریخ آمادگی کامل از هر لحاظ برای ازدواج پیدا کرده باشید. در این مدت انتظار نداشته باشید که شهوت شما تمام خواهد شد. شهوت رو خداوند نهادینه کرده و قرار نیست تمام بشه هر وقت نیاز شما به غذا و آب تموم شد بدونید نیازتون به شهوت نیز تمام میشود. تمام پیشرفت و شادی روحی و جسمانی شما عزیزان، از همین نیروی زیبای جنسی است. فقط نباید بزارید به انحراف بره. اشکالی هم نداره اگر لغزیدید فقط خودتون رو شماتت نکنید و در تاریخی که با خودتون قرار گذاشتید، ازدواج کنید. در این مدت کتابهای متنی یا صوتی مربوط به انضباط شخصی و خرده عادتها رو مطالعه یا گوش کنید.

      من این برنامه رو از 37 سالگی ریختم و طبق برنامه 39 الی 41 سالگی به ازدواج خواهم رسید. موفق باشید عزیزان

      • من نمیدونم الان این مشکلاتی که نوشتین تموم شده براتون یا نه ‌‌،انشاالله که الان به آرامش رسیده باشید ولی خیلی ناراحت شدم ، امیدوارم اینهمه تلاش هاتون نتیجه بده

  12. سلام…وقت بخیر سارا خانم..
    من خودم متاهل ۴۰ساله وبرعکس شما خانمم این مشکل داره..
    به نظرم اگر شروع رابطه از طرف شما باشه مرد بهتر تحریک می شه

  13. سلام خسته نباشید
    من 23 سال سن دارم و مجرد هستم
    تمایل من به رابطه جنسی بسیار بالاست طوری که متاسفانه روزی حداقل یک بار باید خودارضایی کنم و این خیلی ازیت میکنه منو.
    عوارض خودارضایی خوندم و هیچ کدومشون را ندارم
    از طرفی هم روز به روز تمایلم به این کار بیشتر بیشتر میشه تمام راهای جلوگیری انجام میدم ولی باز تاثیری نداره چه پیشنهادی میکنید؟؟
    ممنون میشم جواب بدین❤️

  14. سلام وقتتون بخیر و خداقوت
    میشه همینجا ی داروی بدون عوارض معرفی کنید ک ب ترک خود ارضایی کمک کنه؟؟؟؟
    17سالمه

    • مشاور سایت روان آگاه 12 آذر, 1400 در 5:32 ب.ظ پاسخ

      درود بر شما دوست عزیز.
      باید به یک روانپزشک مراجعه کنید.سرخود نمیشه داروهای مربوط به این مسائل رو مصرف کرد.

  15. دوستانی که خود ارضایی میکنن اکثرشون اول با فیلم سکس تحریک میشن
    سعی کنن خیلی کم از گوشی استفاده کنن
    من یک ماه گوشیم خراب بود
    اصلا دلم نیومد برم خود ارضایی کنم خخخ

    • من هم همین فکر میکنم .
      گیف های سکسی تصاویر فیلم همه اولین مقدمه اند .
      منم وقتی اینچیزا نیست و سرم به کتاب و درزش گرمه تو این وادی کمتر میام یا اینکه اگه خیلی فشار بیاد در ماه یکبار خود ارضایی بنظرم باعث میشه تعادل هم حفظ بشه.بهر حال ما که بخاطر مشکلاتمون نمیتونیم ازدواج کنیم.حتی دوس دختر دوس پسر بازی ام نمیشه ادم خسته میشه بعد ی مدت….باید فعلا دوری کرد از هر چی باعث بشه فکرمون سمتش بره

      • رنگ رخسار حبر می دهد از سر درون…
        هر چی میکشیم از این درونمون و حال و هواهامون میکشیم
        مثلا گاهی یه مسافرت میریم میبینی تمام عادت ها عوض شد و احساس سلامت فکر بیشتری می کنیم
        من یه مرد مجردم که سابقه ی ازدواج داشتم
        در زمان متاهل بودنم هم خودارضایی می کردم چون همسرم اصلا میلی نداشت و برای اینکه اذیت نشه خودارضایی می کردم البته اون هیچ وقت متوجه این موضوع نشد.یه چند بار بهش گفتم یه پزشک برو بابت این مشکلت ولی میلی به اون هم نداشت
        حالا خود من وقتی هایی که با دوستامم و خانواده و … همه چی از سرم میفته
        ولی وقتی تنها میشم توی خونه و تنهایی چند روزی عمر داره دچار خودارضایی حتی روزانه میشم

  16. من نزدیک به شش سال خودارضایی می کنم داغون شدم نه عرضه دوست دختر گرفتن رو دارم نه می تونم جرق ترک کنم بعدش این یک نیاز ونمیشه این نیاز رو سرکوب کرد خود پیامبراشم یه عالمه زن داشتن

  17. سلام وقت بخیر
    من پسرخاله ی معلولی دارم ۳۵ ساله هست
    میل جنسی بالایی دارد ولی شرایط ازدواج را ندارد به فیلم های پورن نگاه می‌کند و خودارضایی می‌کند خانواده اش هم توان ندارن
    چیکار کنیم اگه دارویی هست لطفا به ما هم بفرمایین چون واقعا خسته شدن از کار هاش

    • سلام رسانه های که پسر خالتون داره اونو از اون رسانه ها تحریمش کنید مثل گوشی یا … تا بتونه این کارو ترکش کنه

  18. اقا دارم دیونه میشم روزی 2 بار باید خود ارضایی کنم تا فیلما سکسی تو ذهنم نمیاد من نخوام خود ارضایی کنم چی کنم اخه؟ بابا نخواستیم یکی بیاد من نجات بده ی قرص بگید چیزی بگید بخورم از شرش راحت بشم

  19. کاردنیابرعکسه خانومای هات باآقایون منجمدازدواج میکنندوآقایونی ک میل بالایی دارندباخانومای سرد😞

    • واسه اینه که میگن قبلش دوست باشین همدیگه رو بسنجین از نظر روحی سکسی بعد ازدواج.
      بعد مواد مخدر ها و مشکلات زندگی هم تآثیر داره در سرد شدن و هات شدن طرفین

      • ازدواج نه دوستی 28 فروردین, 1402 در 10:35 ب.ظ پاسخ

        آقاامید توی دوران نامزدی و دوستی آدما جوری رفتار میکنن که هات هاتن اما بعدازچندماه از عروسی میگذره حسها میخوابه و به روال عادتی میوفته حتی خودت باورت نمیشه توییکه هیچی راضیت نمیکرد الان با هفته ای یه بار، یا ماهی یکی دوبار هم راضی میشی نه لذت نداشته باشه انگار بیشتر ازاین نمیخوای انگار احساس قبل ازدواج از سر بیکاری بوده یه چیز جالب بگم:”
        ارضای قبل ازدواج آدم حالش بد میشه وفکرت درگیر
        ارضای بعدازدواج آدم حالش عالی میشه وفکرش آزاد
        تاجاییکه توانایی و شادابی انجام خیلی کاراها رو داری
        پس ازدواج کنید

    • جداّ چراااا؟

    • اره خداییی هیچی سر جاش نیست😔

    • سلام متاسفانه خیلی این مدلی زیاده باید به نظر من قبل از ازدواج بری پیش مشاوره تا اندازه میل جنسیت مشخص بشه به نظر من خیلی مهم هست

  20. سلام و درود من ۱۵سالمه روزی یک بار این کارو انجام میدم ولی تونستم به مدت ۲ماه از این کار دست بکشم ولی با دیدن تصاویر محرک کننده مجبور به انجام دوباره اون شدم اگه میشه داوریی چیزی بگید من استفاده کنم که دیگه انجام ندم

    • منم تو ۲۰ سالگی تازه درگیرش شدم اما خداروشکر با ندیدن فیلمای تحریک کننده و البته کمی خودداری تونستم ترکش کنم و الان انجامش نمیدم هرچند هر از گاهی فشار میاد بخم ولی همیشه با خودم لحظه بعد از ارضا رو تصور میکنم و میبینم اصلا اصلا ارزششو نداره

    • منم نوجوونم
      خودت رو مشغول یه کاری بکن. برو سراغ یادگیری یه مهارت جدید، یه کار جدید، کتاب های جدید. اینقدر فشرده برای خودت برنامه ریزی کن که جایی برای چیز دیگه باقی نَمونِه.
      سعی کن به هیچ وجه تنها نمونی.
      به هیچ وجه گوشی موبایلت رو بدون برنامه بر ندار. هر بار میخوای برداری قبلش از خودت بپرس میخوای باهاش چکار کنی، بعد هم سریع اون کار رو انجام بده و گوشی را بنداز کنار.

  21. سلام و درود…من مشکلم اینه که میخوام درس بخونم ولی همین که میشینیم درس بخونم فکرم میپره سراغ مسائل جنسی و هی داستان درست میکنم😑فیلم و این چیزا نمیبینم ولی همین که تصور میکنم کیفیتش از فیلم دیدن هم بیشتره…اصلا تمرکز روی درس ندارم چیکار باید بکنم ممنون میشم جواب بدین🙏

  22. بندہ خیلی بہ رابطہ جنسی علاقہ دارم یعنی روزی یک بار باید رابطہ داشتہ باشم اما خانمم طبع سردی دارہ بہ خاطر اعصابش نمیتونم بھش بگم مجبورم با ھمین حال کنار بیام خودارضاعی ھم نمیکنم ولی خیلی اذیتم میکنہ این مرض

    • مشاور سایت روان آگاه 13 دی, 1400 در 10:38 ق.ظ پاسخ

      درود بر شما.به همراه همسرتان به یک سکس تراپ مراجعه کنید انشالله مشکلتان برطرف میشود.

  23. سلام مهدی هستم ۲۳ سالمه وضعیتم خیلی ناجور شده خودمو نمیتونم کنترل کنم متاسفانه شهوتم خیلی بالاس و خیلی تلاش کردم خودمو مشغول کار کنم نهایتش ۳ روز کنترل کنم ولی باز دوباره همون حالت لعنتی عوارضشو تو خودم میبینم میبینم که اطرافیانم فهمیدن از چهرهم از لاغریم ولی نمیتونم ترک کنم روم نمیشه تو چهره بقیه نگاه کنم یه راهی جلو بزارین دارم میمیرم

    • مشاور سایت روان آگاه 18 دی, 1400 در 11:11 ق.ظ پاسخ

      با سلام
      عزیزانی که در مرحله نوجوانی تا جوانی هستن بهتر است از قرار دادن خود در شرایط تحریک و مشاهده فیلم ها و تصاویر پورنوگرافی بپرهیزند از دوش آب سرد استفاده کنند.وقت خودشان را با یادگیری مهارتهای مختلف پر کنند.بیشتر اوقات در جمع خانواده باشند و فرصت تنها بودن را از خود بگیرند.
      اگر مشکلتان با این روش ها حل نشد بهتر است از یک سکس تراپ وقت بگیرید.

  24. ای کاش میشد ،میل جنسی رو کلا آورد پایین ،واقعا دیگه خسته شدم ،نه شرایط ازدواج هست ،نه میشه از دام این غریزه لعنتی رهایی پیدا کرد ،،،

    • مشاور سایت روان آگاه 19 دی, 1400 در 12:18 ب.ظ پاسخ

      با سلام
      غریزه ای که خداوند در وجود ما قرار داده رو باید به سمت درست هدایت کرد.اگر خودتون نمی تونید این کارو انجام بدید از یک متخصص کمک بگیرید

    • در دین اسلام بهترین راه پایین اوردن نیاز جنسی روزه گرفتن اگه کسی میتونه روزه بگیره خیلی تاثیر داره

      • اتفاقا من وقتی سحر پا میشدم سحری میخوردم اصلا میل جنسیم میرفت بالاااا غیر قابل کنترل با زبون روزه خود ارضایی میکردم.

    • خدا کنه این کوفتی بیاد پایین من خیلی دارم اذیت میشم😭

  25. سلام و عرض ادب بنده ۱۶ سال سن دارم و شهوت زیادی در من وجود داره، ورزش هم میکنم بسیار سنگین ولی متأسفانه شهوت زیادی دارم و خود ارضایی رو نمیتونم ترک کنم
    میشه از اون داروهای زد افسرگی بخورم شهوتم کم بشه؟

    • مشاور سایت روان آگاه 28 دی, 1400 در 8:44 ق.ظ پاسخ

      با سلام
      خیر سرخود هیچ دارویی مصرف نکنید.برای درمان از یک مشاور یا سکس تراپ کمک بگیرید

  26. سلام من ۱۹ سالمه و مجردم میل جنسی زیادی دارم از خود ارضاییم بدم میادو نمیخوام اصن
    مغزم داره میترکه اعصابمم خورده.هر روشیم بگید انجام دادم دیگه واقعا نمیفهمم اصن اقا من نمیخوام میل جنسی اونم تو این وضعیت مملکت همون بهتر ک هممونو عقیم کنن

  27. سلام من۳۲سالمه و۵ ساله ازدواج کردم.متاسفانه همسرم نسبت بمن خیلی سرده و خودم میل جنسیم فوقالعاده بالاس.در حدیکه روزی ۴،۵بار میخوام.و متاسفانه بیشتر خودارضایی میکنم. سراین مسئله ازخودم و شوهرم متنفرم.کاری بدرمان اون ندارم.یجاخوندم قرص فلوکستین میل جنسی رو کم میکنه.میخواستم بدونم واقعا تاثیرداره وتاثیرش فوریه؟؟و تاثیری روی بارداری نداره؟؟چون بچه ندارم فعلا

    • مشاور سایت روان آگاه 28 دی, 1400 در 8:54 ق.ظ پاسخ

      با سلام.شما قبل از هرچیزی باید علت سرد بودن همسرتون رو بدونید.برای حل مشکلات جنسی اول باید مشکلات دیگه که بین زوجین هست بررسی بشه.پس پیشنهاد میکنم با همسرتون برای مشاوره زوج درمانی اقدام کنید.و سرخود هم هیچ دارویی استفاده نکنید چون عوارض داره.موفق باشید

    • خوش به حال شوهرت . من با خانمم این مشکل دارم

  28. سلام من ۱۸ سالمه دختر هستم هیچ فیلم بدی هم تاحالا ندیدم ولی میلم خیلی بالاس دارم دیوونه میشم نمیتونم هم به کسی بگم یا دکتر برم داروی گیاهی چیزی نیست که بشه استفاده کرد تا این میل کم بشه؟

    • مشاور سایت روان آگاه 13 بهمن, 1400 در 12:30 ب.ظ پاسخ

      با سلام
      دویدن اینتروال و دوش آب خنک خیلی موثره
      شستن سر با سرکه واب داخل حمام ، در انتهای استحمام و دوش اب ولرم
      حجامت عام و سر و ساکروم
      از همه مهمتر خوردن کاهو و سکنجبین هست و حجامت ساکروم هست

  29. با سلام من ۳۵ سال سن دارم و حدود ۱۲ سال هست که ازدواج کردم از اول زندگی سر رابطه با خانومم مشکل دارم یعنی اگه از خانومم درخواست رابطه نکنم شاید دو هفته یا سه هفته دلش نخواد در حالی که من میلم زیاد هست حداقل هفته ای دو بار . سر همین موضوع هم همیشه تو خونه مشکل داریم و هر بار که ازش درخواست میکنم یه بهونه ای میاره یعنی بعضی موقع ها میخام برا همیشه رابطه ام با زنم را تموم کنم آخه سر همین موضوع اکثرا با هم قهریم اگه راحلی میدونید کمک کنید

  30. سلام، پدر من هفتاد سالشه دوبار سکته کرده طوری که سمت چپ بدنش کمتر کار میکنه ولی جدیدا حرف های ناشایست به زنداداشم میزنه و همینطور میل به مادرم اونو عصبی کرده حالا باید ببریمش پیش روانپزشک یا مغز و اعصاب؟

    • مشاور سایت روان آگاه 13 بهمن, 1400 در 6:53 ق.ظ پاسخ

      با سلام
      ابتدا ایشان را نزد یک روانشناس ببرید اگر روانشناس لازم بداند شما را به روانپزشک ارجاع میدهد.در صورتیکه میل ایشان آنرمال باشد به یک سکس تراپ معرفی شان می کنیم.موفق باشید

  31. سلام براي كاهش شهوت در دوران كنكور چه توصيه اي داريد

  32. سلام وقتتون بخیر دخترم ۱۸ سالم میل جنسیم به شدت بالاست طوری که اصلا رو کارهای دیگه تمرکز ندارم و جلوی موفقیتم و گرفته مجرد هستم و سر این مسعله خیلی اذیت میشم هیچ دلیلی هم نداره تحریک شدنم خود به خود این اتفاق میافته یه مدت با چت و یا خود ارضایی خودم و آروم میکردم اما بعدش همش حس بدی داشتم تورو خدا کمکم کنید چه طور میتونم کاهش بدم این همه میل جنسی رو چون وافعا فکر میکنم خیلی غیر طبیعی بالاعه ممنون از راهنماییتون

    • مشاور سایت روان آگاه 25 بهمن, 1400 در 7:30 ق.ظ پاسخ

      با سلام
      دویدن اینتروال و دوش آب خنک خیلی موثره
      خوردن سکنجبین ۳۰ درصد سرکه روزی ۲ لیوان
      شستن سر با سرکه واب داخل حمام ، در انتهای استحمام و دوش اب ولرم
      حجامت عام و سر و ساکروم
      از همه مهمتر خوردن کاهو و سکنجبین و حجامت ساکروم هست

    • واقعااا منم این جوریم چیکار کنم راه کار پیدا کردی

  33. سلام
    میشه لطف کنید و بگید که ایا راهی برای از بین کامل شهوت هست یا نه ؟؟
    مثلا میتوان با عمل جراحی قسمتی از مغز یا بدن من که شهوت جنسی را تولید میکند ، از بین برد ؟؟

  34. سلام ، من دختر و مجرد هستم ۲۰ سالمه ، میل جنسیم به شدت بالاست ، گاهی سه بار در روز هم خودارضایی میکنم و خسته شدم از این وضعیت . بدون ازدواج هم نمیخوام سکس داشته باشم و شرایط ازدواج هم نیست در حال حاضر … به کسی هم نمیتونم بگم و راه های مختلف هم برای کاهش جواب نمیده

    • با سلام وعرض ادب و احترام محضر شما خواهر خوب و بزرگوار.
      در سئوالی که مرقوم فرمودید باید به عرض شما برسانم
      1. با افزایش سن و به خصوص سنین بین ۲۱ تا ۲۸ سالگی اوج گرمی بدن است که رطوبت کاهش و حرارت افزایش پیدا می کند.
      ۲. مزاج و نوع تغذیه در نیاز جنسی تاثیر دارد و انسان‌ها با توجه به نوع تغذیه و موقعیت جغرافیایی و جنس و سن نیاز به تطهیر جنسی دارند.
      برای جلوگیری از بحران اخلاقی از سرکه انگبین استفاده کنید که اوج فوران تمایلات را چه در زنان و چه در مردان کنترل می کند.
      با توجه به مزاج بدنتان، حجامت کردن نیز تاثیر بسیار زیادی دارد تا حدی که باعث می شود برای مدتی حتی از فکر کردن به این مسائل متنفر بشوید.
      در خود ارضایی اگر گرمای زائد بدن را از بین ببریم دیگر تمایل نیز برطرف میشوید.
      اگر فشار خون ندارید می توانید از گلاب نیز استفاده کنید.
      هر روز سوره نور را بخوانید التماس دعا

      • اگر الان میگفتن میل جنسیم نابوده اصلا ندارم میگفتین سرکه انگبین بخورین واویلا میکنه ولی الان میگین متعادل میشین.
        لطفا نظر خود سر ندین

  35. سلام
    خانم هستم ۲۶ سالمه و ۹ ساله که ازدواج کردم و میل جنسی ب شدت بالایی دارم ولی جوری نیستم که نتونم تو مکانهای مختلف خودمو کنترل کنم ینی بعضی وقتا شده یه ماه رابطه نداشتم ولی وقتی ک بدونم موقعیتش هست با سه بار در روز هم باز دلم میخواد ولی خب میخوام ک اینطور نباشم چون شوهرم خیلی اذیت میشه و حتی خودمم اذیت میشم چون طبیعتا رضایت جنسی ندارم
    چکار کنم 😔😔😔

    تمام دیدگاه‌هارو خوندم و خیلی ها واسم جالب بودن که میگفتن سکس زیاد در حد دو بار در هفته☹️ ینی دو بار در هفته زیاده؟

  36. من یکی احساس میکنم نسبت به بقیه میل جنسی من خیلی خیلی بالاس جوری که به شدت منو اذیت میکنه اصلا هم هیچ جوره نمیتونم کنترلش کنم 23 سالمه مجردم هر چقدر سعی میکنم که جلوشو بگیرم اما متاسفانه از شدت میل جنسی نمیتونم این باعث شده که من هر روز خود ارضایی میکنم لطفا راهنماییم کنید کسی میتوته دارویی چیزی معرفی کنه که من دیگه اصلا فکر این چیزا رو نکنم

    • مشاور سایت روان آگاه 1 فروردین, 1401 در 2:36 ب.ظ پاسخ

      سلام بهتر است به یک روانپزشک مراجعه کنید . درصورت تشخیص هایپر سکچوال بودنتون براتون دارو تجویز میشه . بهتر است از مصرف دارو خودسرانه خودداری کنید.

    • سلام فقط کافور مصرف کن

  37. با سلام و عرض ادب و احترام.
    تشکر بابت سایت خوبی که دارید.
    بنده کارشناسی روان شناسی عمومی داشته و در زمینه پزشکی سنتی فعالیت دارم و کتابی هم در این زمینه نوشته ام که می توانید در سایت اینترنتی مشاهده کنید.
    صادقانه و بدون هیچ چشم داشتی علاقه مند به همکاری با شما هستم.
    به یکی از کامنتها نیز پاسخ دادم.
    لطفا در صورت تمایل به همکاری در اینستاگرام پیام بدهید.
    با آرزوی توفیقات روز افزون

  38. نسل سوخته رو مشاهده می‌کنیم
    به خدا توکل کنید
    انشالله خیره

  39. سلام من سحرم ۲۳ سالمه مجردم به طرز شدیدی نیاز جنسی دارم به طوری که خوابم نمیبره ودیگ اشکم درمیاد تحت نظر روانپزشک قرص مصرف میکردم ک کمتر بشه ولی فایده ایم نداشت یک کرمیم گرفتم که شبا میزنم بی حس میکنه خیلی خوبه ولی دیگ چیکارمیشه کردکه آدم بتونه این حسو ازبین ببره تودوران مجردی

  40. سلام من ۲۲ سالمه و خیلی خیلی میل جنسی بالایی دارم اصلا نمیتونم کنترلش کنم به هیچ چیزی هم فکر نمیکنم ولی همش خودارضایی دارم انجام میدم مشکلات چشمی برام به وجود اومده دارم چشمامو از دست میدم لطفا اگر راهی هست کمکم کنید

  41. سلام و وقت بخیر، بنده ۲۵ سالمه و مشکل میل جنسی بالایی دارم به طوری که روی زندگی و درس و فعالیت ورزشی ام اثر گذاشته، از لحاظ تیپ و قیافه و تحصیلات مشکلی ندارم که بخوام ازدواج کنم ولی بنابه دلایل شخصی شرایط ازدواج را تا چند سال آینده ندارم، ممنون میشم از شما یا دوستانی که در این زمینه بتونن بنده را یاری کنن، با تشکر از توجه شما…

  42. سلام من یه خانم متاهلم،یه بچه دارم شوهرم بزور و التماس شاید قبول کنه ده روزی یبار باهام رابطه داشته باشه،قبولم نمیکنه بریم دکتر که مزاجش گرمتر بشه،خودم سردی مصرف میکنم،فیلم و تصاویر بد نمیبینم ولی خب اینکه کلا غریزه م رو سرکوب کنم رو موفق نشدم،میخواستم بدونم دارویی هست که بتونه نیاز جنسی منو از بین ببره یا خیلی خیلی کمش کنه؟واینکه باید برم پیش روانپزشک برا گرفتن دارو یا پزشک دیگه ای؟

  43. سلام شوهرم ۳۸ سالشه و یه ساله باهم هستیم، میل جنسیش خیلی بالاست با اینکه هفته ای ۲بار رابطه داریم ولی بیشتر میخواد و مدت طولانی فیلمهای پورنو نگاه میکرده، چندبار حین رابطه ازم خواسته … که مخالفت کردم و با حرف بهش فهموندم که اینکار یعنی پاشیدن زندگیمون و اینکه من میلی برا اینکار ندارم و الان خیلی بهترشده، در بچگی سه بار مورد تعرض قرار گرفته و دو بار ازدواج ناموفق داشته و متاسفانه پرخوری و اضافه وزن حدود ۵۰ کیلو داره، خودش میدونه مشکل هست و میخواد میل جنسیش رو کم کنه، بنظرتون برای حل مسایلی که خدمتتون عرض کردم پیش روانپزشک بریم!! ضمنا بیضه هاش بسیار بوی بدی میده با اینکه مرتب حمام میره و پیش دکتر پوست و مجاری ادار هم رفته که بدون معاینه بهش دارو دادن ولی تاثیر مطلوبی نداشته

  44. کاش یه آمپر داشتیم که‌میشه درجشو چرخوند هر وقت خاستیم بزاریمش رو اوج هر‌وقت خواستیم خاموش کنیم من جونم اینجور نیست که همیشه تحریک بشم و…. اما همون کمش وقتی مجردی زیاده .

  45. سلام
    بنده ۳۰ سالمه و مجردم از ۱۷ سالگی دارم خود ارضائی میکنم تا حالا با کسی سکس نکردم تا حالا هیچ دوست دختری نداشتم و بلد هم نیستم یه دوست دختر پیدا کنم چون آدم خیلی کم رویی هستم
    شرایط ازدواج هم دارم دوست دارم هر چی زود تر ازدواج کنم ولی بلد نیستم چیکار کنم خانوادم میتونن واسم کیس ازدواج پیدا کنن ولی مشکل اینجاست همه مذهبی ان و من از آدمای مذهبی خوشم نمیاد نمیدونم چیکار کنم اگر کسی هست بتونه کمکم کنه ممنون میشم

    • مشاور سایت روان آگاه 5 اردیبهشت, 1401 در 4:35 ب.ظ پاسخ

      سلام بهتر است شرایط مطلوب کیس مد نظرتون رو به خانواده یا دوستان خود اعلام کنید تا کیسی به شما معرفی کنند که مطابق معیارهای مد نظر شما باشد

    • خداروشکر یکی پیدا شد بگه شرایط ازدواج داره
      کاش میشد ماهم ازدواج کنیم. دهه شصتیا واقعا بدبختن

  46. سلام‌.من‌۱۸‌سالمه‌‌و‌۶‌سال‌‌است‌که‌خود‌ارضایی‌میکنم‌‌.‌اخیرا‌من‌
    م شکلات‌عصبی‌برام‌پیش‌اومد‌مثل‌زنگ‌گوش‌به‌طوری‌که‌گاهی‌هردو‌
    گاهی‌یک‌گوش‌‌
    دوبین‌شدم‌تقریبا‌یعنی‌تصویر‌‌دوم‌که‌کنار‌تصویر‌اصلی‌هست‌میبینم‌
    ‌اظطراب‌بالا‌داشتم‌و‌الکی‌فشارخونم‌بالا‌میرفت‌
    دست‌هام پا‌هام‌هم‌عرق‌میکرد‌
    از‌نظر‌ذهنی‌‌احساس‌میکردم‌روانی‌ام‌و‌باید‌برم‌تیمارستان‌
    چوناصلا‌توانایی‌پذیرش‌و‌زندکی‌این‌دنیا‌رو‌نداشتم‌
    هر‌لحظه‌احساس‌میکردم‌دارم‌بیهوش‌میشم‌ولی‌نمیشدم‌
    رفتم‌پیش‌‌متخصص‌مغز‌و‌اعصاب‌نوار‌مغز‌گرفت‌‌گفت‌پسر‌‌تو‌چطور
    زنده‌ای‌(‌آخه‌نوار‌داغون‌بود)‌بعد‌رو‌راست‌گفت‌تو‌مثل‌این‌که‌
    خود‌ارضایی‌شدید‌داری‌و‌با‌تحریک‌پذیری‌بالا‌‌ارضا‌میشی‌‌که‌به‌خاطر‌
    فیلم‌های‌مبتذل‌هست‌
    ‌‌منم‌از‌‌خجالت‌‌آب‌شدم‌.‌البته‌دکتر‌گفت‌ژنتیک‌تو‌طوری‌است‌که‌
    ‌طاقت‌بدنت‌تا‌الان‌بوده‌و‌دیگه ‌‌نباید‌خود‌ارضایی‌کنی‌چون‌مغزت‌دیگه‌
    دوام‌نمیاره‌(‌‌ژنتیک‌قابل‌توجه‌آن‌هایی‌‌که‌میگن‌‌بیشتر‌از‌من‌این‌کارو‌کردن‌
    یعنی‌اگر‌تا‌الان‌مشکلی‌ننداشتی‌یا‌همون‌عوارض‌خوش‌شانسبودی‌چون‌ژن‌
    بادوامی‌داشتی)‌
    دو‌ماه‌است‌که‌داروی‌اعصاب‌میخورم‌‌و‌اون‌کار‌رو‌نمیکنم‌
    از‌اون‌علاعم‌فقط‌زنگ‌گوشم‌خفیف‌مونده‌‌بقیه‌بر‌طرف‌شده
    البته‌دوبینیم‌هم‌خیلی‌خفیف‌مونده
    ببخشید ‌زیاد‌نوشتم‌میخواستم‌به‌اونایی‌که‌خود‌ارضایی‌میکنن‌
    بگم‌یک‌روزی‌ظرفیتشون‌پر‌میشه‌و‌‌مثل‌من‌درد‌های‌زیادی‌میکشن‌در‌اصل‌خود‌ارضایی‌یک‌مرگ‌‌تدریجی‌هست‌
    مغز‌ادمی‌را‌نابود‌میکند‌چون‌‌موقع‌خود‌ارضایی‌خودتان‌را‌به‌دوبخش‌
    ‌تقسیم‌میکنید‌(‌تحریک‌کننده‌و‌تحریک‌شونده)‌بنابر‌این‌مغز‌انسان‌که‌برای‌
    یک‌کار‌ساخته‌شده‌نابود‌میشه‌
    تازه‌‌تغییر‌‌هورمون‌ها‌در‌مغز‌و‌‌آسیب‌هیمو‌تالاموس‌و‌…‌بماند‌
    ‌‌

  47. سلام
    من انقد اعصابم داغونه که ازشهوت خوابم نمیره
    میخام زمینو گاز بگیرم
    خودتوند ببنید به لیمو عمانی
    سرکه و شیرین بیان
    وکم غذا خوردن

  48. ببخشید همه این افراد جواب هایی بهشون دادید که واس من هیچ ثمری نداشت یه دارو میخوام

  49. سلام دخترم ۱۸سالمه
    تقریبا یکسالی هست که میل جنسیم به شدت افزایش پیدا کرده
    اصلا نمیتونم کنترل کنم و واقعا این مسئله داره اذیتم میکنه به لحاظ روحی و فکری هرچقد هم تلاش میکنم و دوری میکنم از هرچیزی ک این میلو تشدید کنه اصلا فایده نداره ترو خدا یه راهکار بدین

    • بابا مردیم بخدا🤦فکر میکردم ما پسرا فقط اینجوری هستیم
      واقعا که وقتی نمیتونیم ازدواج کنیم پس چیکار کنیم آخه چقدر خود ارضایی چرا همه چی تو زمان ما اینقدر بد شد

  50. من یه خانوم متاهلم ۲۴سالمه واقعا نیاز دارم هرشب رابطه داشته باشم حتی روزی دوبارم باشه مشکلی ندارم اما همسرم هفته ای یکبار بزور همراهی میکنه و سر دو دقیقه ارضا میشه من گاهی شبا گریه میکنم چون همیشه ناکام میمونم بهم میگه دیرارضا میشم ولی من حس میکنم خودش زود ارضا میشه اخه یک تا دودقیقه هم مگه شد سکس،قرص سیلدنافیل بهش دادم یا حتی کاندوم هیچ کدوم اثر نداره نمیخوام خودراضایی کنم اهل خیانتم نیستم ولی تکلیف ما خانوما چیه؟؟من کل هفترو منتظرم یه شب باهم باشیم تازه همیشه من پیشقدمم وقتی شروع میکنیم میبینم نمیتونه جلوشو بگیره چیزی هست من بخورم میلم کم شه؟یااون بخوره میلش زیاد شه؟؟ضمنا اینم بگم چون من همیشه ناکام میمونم اینقدر تمایلم زیاد شده اوایل اینجوری نبودم اقایون اگر خانومشون پایه نباشه صیغه میکنن ما زنا چیکار کنیم مگه ما ادم نیستیم میل جنسی ندارم؟احساس میکنم تنم میلرزه تمام احساسم مثل یه دیوار فرومیریزه بغض گلومو پر میکنه وقتی یهو ارضا میشه میره سیگار میکشه و میخوابه و من میمونم الان شش ساله ازدواج کردم وضعم اینه دارم تحمل میکنم ولی طاقتم طاق شده

    • اسپری تاخیری بزنه روآلتش

    • سلام خانم.
      من خودم یه مرد بالغ هستم سعی کنین شوهرتون رو تحریک کنین.دلبری براشون کنین لباس های بدن نما جلوش بپوشین فیلم های تحریک کننده و حرکات تحریک کننده جلوش انجام بدین.به مرور زمان اسیرتون میشه.واسه زود انزالی هم مشکلش اینه که کمرش شل هست.تقویتش کنین .موز زیاد و عسل و روغن حیوانی بهش بدین.قول بهتون میدم ظرف دو هفته تبدیل بشه به بمب اتم.اونقدر داغ بشه که کامل سیرابتون کنه..من با این روش چندین زندگی رو نجات دادم.زن ومرد وقتی خوب ارضا بشن و نسبت به هم هات باشن زندگیشون واقعآ شیرین میشه..

    • یه جوری تعریف کردید دلم کباب شد بخدا.
      ببینید خانوم هیچ وقت تو روش نگید که چرا زود تموم شد .چرا بیشتر نمیتونی.
      بجاش اینقدر دلبری کن اینقدر خودتو بهش نزدیک کن طوری که شهوت از دهنش بزنه بیرون اون موقع وقتشه دست نوازش بکشی بر سر اسب رام شدش.هر وقت دیدی حرارت از چشاش میزنه بیرون افسار اسبشو تو دستات بگیر…
      کلا منظورم اینه که قبل سکس برای اینکه بیشتر بتونه باید معاشقه بیشتری داشته باشی

  51. سلام من الان 18 سالمه و خب از 13 سالگی شهوتم زیاد بود تا الان که متاسفانه اعتیاد به خود ارضایی دارم هر کاری هم کردم نشد که ترکش کنم چون هر چند که سر به پایینم تو بیرون ولی ناخواسته خانم های بدحجابی میان جلو چشمم و منم تحریک میشم از این طرف هم شرایط ازدواج ندارم و فکر نکنم که دیگه داشته باشم با این حال دیگه خسته شدم مردم از این وضعیت، من تصمیم آخرم اینه که نمیخوام کلا میل جنسی داشته باشم فقط می‌خوام بدونم که چه دارویی رو باید مصرف کنم

  52. سلام وقت بخیر خانمی ۳۷ ساله هستم در حال جدایی از همسرم می‌باشم ۴ سال این ماجرا طول کشیده به شدت میل جنسی بالایی دارم ولی نمیتونم با این موضوع چیکار کنم دلم نمیخواد رابطه نامشروع داشته باشم

    • سلام
      چه بد منم ۴۳ سال دارم برعکس شما همسرم من را پس میزنه چه شبها که از فشار روانی که بهم اومده تا صبح تو ماشین بیخود تو خیابانها پرسه زدم با دوتا بچه نمیدونم با این زن چکار کنم.

  53. من یه مرد ۳۳ ساله هستم
    ۱۲ سال ازدواج کردم، زنم خیلی دوست دارم اما متاسفانه اکثر مواقع تو کفم! حدود ۶ سال ما سکس کامل نداشتیم یعنی دخولی زخ نمیداد چون زنم نمیتونست و میگفت خیلی درد داره و …. با کلی ترفند و مهارت و … بعد از اون ۶ سال رسیدیم به سکس کامل تا الان ما میانگین ماهی یک یا دوبار رابطه داریم و اون همچنان سرد و من همه تکنیک ها و ترفندها روش میزنم و شاید باورتون نشه هر سری شاید ۴۵ دقیقه آماده سازیش طول بکشه که راضی بشه، راضی هم که میشه و ادامه میدیم معمولا زودتر من ارضا میشه! نمیدونم چرا تو این سن هم میل جنسی من به جای کمتر شدن بیشتر شده!
    نه دلم میاد سراغ زن دیگه برم نه میتونم این قضیه درست کنم کلی باهاش حرف زدم که بیشتر به سکس فکر کن، یکم رویا پردازی کن و …. واقعا دست خودشم نیست و نمیخوام اذیتش کنم

    • مشاور سایت روان آگاه 15 تیر, 1401 در 6:45 ق.ظ پاسخ

      با سلام
      باید علل پایین بودن میل جنسی همسرتون توسط یک متخصص روانشناس و سکس تراپ بررسی شود و در جهت درمان اقدام شود.

  54. سلام من جسمی دخترم و روحی و روانی پسرم ۱۶سالمه
    همیشه ام لباسای پسرونه میپوشم و کلنم رفتارام پسرونس روانشناسم رفدم ولی گفدن تا 18سالگی نمیتونن تشخیص بدن ترنسم یا نه مسئله من میل جنسی بالامه واقا خیلی اذیتم میکنه خب من دوس دارم با دخترا رابطه داشته باشم و اینکه این میل من به شدت زیاده ینی درروزچند بار به دلیل اینکه توی محیط های دخترونه ام اکثر مواقع بودم و هستم میتونم ازشون استفاده کنم ولی یه طورایی خجالت میکشم بهشون پیشنهاد کنم اما گاهی به بهونه های مختلف به بدنشون دست میزنم و تا یه جایی خودمو اروم میکنم.. میشه کمکم کنید این میل جنسی زیادم کنترل کنم

  55. سلام میل جنسی من خیلی بالاست روزانه یک تا دو بار سکس دارمو هر بار با نیم ساعت میکشه کمرم ضعیف نیست ۳۶ هم سن دارم ولی العان کمرم درد میکنه و اگر سکس نداشته باشم ۳ تا ۴بار خود الزای هم دارم زیرا اگر این کارو نکنم نمیتونم برم بیرون خواهشن یه فکری به حال من بکنید چه قرصی بگیرم بهتره قرص آرامبخش میخورم فایده نداره لطفا جواب مرا بدین

  56. سلام
    من با همسرم ۲۵ ساله ازدواج کردیم هیچ مشکلی نه توی ارتباط جنسی نه مادی نه بقیه زمینه ها نداشتیم ولی متاسفانه شوهرم رفت سراغ یک زن دیگه که من متوجه خیانتش شدم و مجبور شدم برای اطمینان از بیرون رفتن اون نفر سوم از زندگیم و برای این که شوهرم کتمان نکنه برخورد بسیار جدی و محکمی داشته باشم تا به زندگی برش گردونم اما حالا مشکل من با ارتباط جنسی مون پیدا شده که من میل دارم و دوست دارم تقریبا هفته ای سه بار پیشش بخوابم ولی شوهرم خودش را همه اش ناراحت نشون میده و هفته ای یک بار هم به زور میاد طرف من. چه کار کنم به نظرتون قرض بخورم که بی خیال دنیا ی شب و شوهرم و میل جنسی بشم؟ یا همین ارتباط یک طرفه هم برای حفظ زندگیم بهتر از هیچی هست؟ سه تا بچه دارم و تازگی زیاد فکر خود کشی می افتم ……

  57. با سلام بنده یک دختر 19 ساده هستم و پارتنرم 23 سالشه،تنها مشکلی که داریم نیازهای جنسی اونه،لازم به ذکره تا الان شرکای جنسی زیادی داشته ولی دیگه علاقه ای به برقرای ارتباط با اونا نداره اما میل جنسی اش به شدت بالاست و درحال حاضر هم شرایط ازدواج برای ما فراهم نیست.اون باید چیکار کنه و چطوری خودشو کنترل کنه؟!

  58. سلام من خانم ۳۱ سالمه و یک ساله که ازدواج کردم.یک سال هم عقد بودیم دوره ی عقد و اوایل ازدواجم رابطه جنسیم با همسرم خیلی خوب بود و همیشه پیشنهاد از طرف همسرم بود ولی الان چند ماهی هستش که فقط من پیش قدم میشم.متاسفانه میل جنسیم زیاده و هر شب احساس نیاز دارم ولی همسرم میگه توقعم بالاس و معمولی باید باشه و هفته ای یکی دوبار.و اینکه فکر میکنه فقط اگر قرار باشه رابطه و دخول داشته باشیم باید موقع خوابیدن بغلم کنه و معاشقه داشته باشیم و…
    الان من واقعا احساس پوچی میکنم بنظرتون نیازه برم مشاوره یا ایشونو ببرم؟

    • مشاور سایت روان آگاه 30 مرداد, 1401 در 8:07 ق.ظ پاسخ

      سلام .بله هم خودتون و هم همسرتون نیاز به مشاوره تشخیصی دارید تا علت این بی میلی و سردی همسرتون و همچنین پوچی شما بررسی شود ‌و اقدامات درمانی لازم صورت گیرد

  59. سلام بزرگوار
    می‌بخشید
    ولی یک نکته ی مهم در مورد خانم ها وجود داره که اکثر آقایون ازش غافل هستن
    اون هم اینکه خانم ها زمانی راحت رابطه جنسی برقرار میکنن که دلشون مملو از عشق و محبت همسر باشه و مرد زندگیشون همیشه تکیه گاهشون باشه
    وقتی زنی احساس کنه فقط موقع سکس داره بهش محبت میشه از این رابطه دلزده میشه و آرام آرام متنفر خواهد شد
    امّا زنی که همسرش رو عاشقانه دوست داره و از همسرش دریافت عشق و آرامش داره خودش پیشنهاد سکس میده و خودش وارد رابطه میشه .
    زنی که روز عاشقانه ای نداشته باشه
    نمیتونه شب عاشقانه ای رو شکل بده
    البته این رو جهت اطلاع همه ی آقایون عرض کردم نه فقط شما دوست عزیز .

  60. سلام.
    بیشتر کامنت ها رو خوندم.
    من 32 سالمه،یبارازدواج کردم و طلاق دادم 5 سال هم زندگی کردیم. و الان مجردم.اعتراف میکنم تا حالا نمیدونستم خانوما هم مثل اقایون میتونند میل جنسی بالا داشته باشند و حتی خود ارضایی کنند.
    با توجه به تجربه شخصیم در طول 5 سال زندگی مشترک و دوران مجردی قبل و بعد از ازداج دو تا پیشنهاد دارم.
    1:اگر نیاز جنسیتون بالاست:
    فعالیت فیزیکی بالایی داشته باشید,جوری که واقعا خسته بشید،مثلا باشگاه یا پیاده روی طولانی یا کارای فیزیکی سنگین.
    همزمان غذاهای چرب و شیرین و پر کالری کمتر مصرف کنید و به جاش غذاهای کم کالری مصرف کنید چون کالری بالای غذا باعث انباشت انرژی میشه و انرژی زیاد منجر به میل زیاد میشه.
    غذای ساده و سبک و طبیعی بهترین گزینست.
    2: اگر میل جنسی کمی دارید:
    احتمالا مربوط به رژیم غذایی و سبک زندگی شماست.
    رژیم غذایی پر کالری تری انتخاب کنید و غذاهای طبع گرم بیشتر بخورید ولی زیاده روی نکنید.
    (فلفل در کنار غذا،زنجبیل در کنار چایی،خرما در کنار عصرانه و صبحانه و پیاز خام در حین غذا و امثال اینها میتونند نیروی لازم رو برای شما فراهم کنه)
    بحث روحی و روانی شرط اساسی برای داشت دفعات بیشتر سکس هست.
    یه نمونه مثال میزنم ؛غم و اندوه از دست دادن یک عزیز هیچ میلی درون ما برای اجابت نیاز جنسی باقی نمیزاره.پس مسئله روحی خیلی مهمه.
    استرس ناشی از محیط شغلی و استرس های روز مره که واقعا سخته بخاطر چرخش چرخ زندگی ازشون دور باشیم.
    ترجیحا شغل رو عوض کنیم یا مکان شغلمون رو عوض کنیم.
    تغیر و تحول در زندگی شور و هیجان ایجاد میکنه.
    اگر مثلا خانوم خانه دار هستید و شغل پر استرسی ندارید محیط خانه رو جوری که حس امنیت و ارامش میکنید بچینید و تغیر بدید.
    یا رفتارتون رو در خانه جوری تغیر بدید که به دیگران ارامش بدید،،این ارامش به مرور متقابل میشه و خودتون هم از اطراف ارامش میگیرید.
    ****
    دوستان عزیز یه وقتایی توی زندگی فکر میکنم تمام راه ها رو رفتیم و دیگه اینجا اخرشه! این طور نیست.
    اگر با تمام این مراحل بازم تغیری حس نکردید عیبی نداره،،شما انسان هستید و صلیغه ها متفاوت هستن.
    پس به یک روانشناس مراجعه کنید.
    بعضی ها فکر میکنند روانشناس مال دیوانه هاست.
    نخیر امروزه بخاطر سبک زندگی امروزی و مدرن ادما گاها پیش میاد نیاز به مشورت و راهنمایی از طرف روانشناس داشته باشند.
    در مرحله بعد اگر مشورت ها و راهنمایی های روانشناس موثر نبود ،،یک روانپزشک میتونه کمکون کنه.
    درست وقتی که درد معده داریم و میریم پزشک و داروی مناسب برای درد معده میده.
    امیدوارم موثر باشه.موفق باشید 🙂

    • ما انسانها بازيچه یه چرخه هرمونی کثیفی هستیم که با یک لذت ساختگی و دروغين و فقط برای تأمین و حفظ و بقای انسانها دائم فریب میخوریم و دوباره این چرخه بعد از مدتی تکرار می‌شه.
      اول اينکه ورزش و تحرک کردن باعث ميشه این چرخه با سرعت و شتاپ بیشتری انجام بشه و بی تحرکی و خواب بیش از حد و استحمام کم باعث ميشه شبکه لنفومی بدن به کندی کار کنه رفته رفته خون غلیظ ميشه نیاز به تغذیه کاهش‌ پیدا میکنه و خون با گردش کمتر و کاهش سوخت و ساز باعث میشه هورمونها در یک سیکل بسیار طولانی تکرار بشند. در واقع خواب زیاد برادر مرگه و کاهش تحرک باعث میشه یک مرگ در بدن ما شبیه سازی بشه و کند شدن چرخه لنفومی و جریان خون باعث کند شدن ساخت اسپرم و تستسرون و دیگر هورمونها میشه این تجربه رو تصادفا داشتم که چندیدن ماه به علت یک بیماری با قرص‌های متادون روزها و شبها در حال خواب بودم که باعث میشد تا ماه‌ها بی میل به رابطه‌ جنسی باشم. ولی زمانی شروع کردم به ورزش کردن شدت شهوتم بالا گرفت و متاسفانه چون در کشور ما در مدارس اطلاعات کافی در مورد تسلط و مهارت بر احساسات و هیجانات جنسی ارائه داده میشه پس مهارت لازم رو هم نداریم و من برای اينکه بتونم این غریزه آزار دهنده‌ رو نابود کنم از همون تجربه اون دوران بیماری استفاده کردم و متوجه‌ تاثیر زیاد اون شدم و حتی حاضرم بمیرم و تن به این احساس دروغين ندم. چون از انسان یه موجودی میسازه که خودِ واقعیش نيست. برای همين برای یکسری آزار دهنده هست، ولی برای کسانیکه حالات روانی شون بعد و پیش از شهوت تغییر میکنه و آدم متفاوتی میشند باعتِ ایجاد تضاد و رفته رفته افسردگی میشه.
      ولی من معتقدم نباید در این زمینه اطلاعات داد. چراکه ما رو تبدیل به موش‌های آزمایشگاهی کردند و از نتایج تاثیرات در جامعه از ابرازات ما با خبر شده و اطلاعات جمع آوری و به جای اینکه راه چاره ارائه داده بشه از این اطلاعات‌ برای شیوه‌های سرکوب کردن جوامع به کار میگیرند تا با آگاهی به این نقطه ضعفها قوانینی رو بوجود بیارن که بشه ملتها رو مهار کرد. محدودیت‌ ایجاد میکنند و بعد با محرک‌های جنسی از طریق رسانه‌ها و شبکه‌ها و حتي تلوزیون و سینما باعث میشن ذهن اون جامعه توسط سیگنالهای جنسی به اشغال در بیاد و دیگه منابعی در مغز برای انديشيدن باقی نذاره برای همین حتی در زمان اوج شهوت انسان نمیتونه محرک‌های درد رو به مانند حالتهای عادی درک کنه چون منابع مغزی تمام توسط تکانه‌های عصبی در ارتباط با محرک‌های جنسی به اشغال در میاد و بمحض ارضای جنسی سستی و درد و تشنگی و ضعف پدیدار میشه و این ضعف در انسان باعث میشه حاکمان روش‌های سرکوب جوامع سرکش را با تغییرات در قوانین بدست بیارند و روز به روز که اطلاعات اونها هرچقدر از آناتومی و خصوصيات رفتاري انسانها افزایش پيدا میکنه روش‌های اونها برای سرکوب‌ مردم هم پیشرفته‌تر میشه.
      بطور مثال: چرا دانش آموزان در مقطع ابتدایی که هنوز به سن بلوغ ترسیده‌اند از هم تفکیک میشند اگر بگوئیم بخاطر قوانین اسلامي است پس اختلاط یک‌باره در اوج بلوغ در مقطع دانشگاهی را چطور توجیه خواهیم کرد؟! این اقدامِ بظاهر سهل انگارانه آنهم در قرن ۲۱ بسیار غیر محتمل است و این اقدام کاملا عمدی توسط حکومتهای جهانی برای سرکوب نسلها است که نگاه جنسیتی به مرد و زن داشته باشند در صورتیکه اگر در همان مقاطع باهم مختلط باشند دیگر در مقاطع بالاتر مشکل و نگاه جنسیتی اینطور پررنگ نخواهد شد. تا جایی که در بسیاری روستاها دختر و پسران در مقطع ابتدایی مختلط هستند و دلیلش آن است که هدف از خدمات تحصيلی در روستاها در ماهیت کلی فقط برای سواد و خواندن و نوشتن است و برای همین در روستاها زنان با لباس خانگی حتی در میان مردان رفت و آمد میکنند و تاثیری بر روی شهرها نمیگذارند.

  61. 20 سال ازدواج کردم

    43 سالمه (مرد)
    هم اکنون هم حداقل روزی دو بار سکس رو دوس دارم و شاید 3 بار
    همسرم هفته دو بار اونم به زور

    چکار کنم از این مخمصه نجات پیدا کنم

    خودمم خسته شدم ……

  62. ۳۵ سالمه مرد هستم طبیعتا میل جنسی زیادی دارم فعلا نکته ای خواستم بگم اونم این که تربیت خانوادگی و سبک زندگی همسر شما خیلی مهمه گاهی زنها توی جامعه کم سواد ما سکس و همبستری رو اهرمی برای فشار روی مردان استفاده میکنن متاسفانه من بعد ده سال زندگی و داشتن کودک ۳ ساله بفکرجدایی هستم چون همسرم ( که هم شاغل هستند)واقعا به این مورد اهمیت نمیده و مشاوره هم شدیم بیفایده ست زنها گاهی میتونن سالها بدون سکس و رابطه براحتی زندگی کنن ولی مردها اینطور نیستند معمولا.
    سبک تربیت پدر و مادر قبل ازدواج و الگوهای تربیتی خیلی تاثیر داره من فعلا بدنبال داروهای سرکوب کامل میل جنسی هستم تا کمتر این خفت و منت گذاری رو‌تحمل کنم از طرفی دنبال راههای پرخطر و‌انحرافی هم نرم اگه کسی راهنمایی داره ممنون میشم .

  63. سلام ۲۳سالمه فرصت های زیادی داشتم بهترین بازیکن فوتبال بودم تو نوع خودم شهوت زیاد موجب شد به سکس های زیاد .به قدری که وقتی وارد زمین ورزش می شدم بیناییم کم شد ، نفسم سوخت می‌ره شدید ، دیگه توانایی بدن به بدن مهاجم طرفو نداشتم.یه دفعه ۲ماه خودمو کنترل کردم قابلیتام تو ورزش برگشتن تو این ۲ماه نقص فیزیکی نداشتم ولی چه حیف که شهوت غیر قابل کنترل هست.

  64. با سلام من یک خانم ۳۰ساله هستم .سه ساله ازدواج کردم .اوایل ازدواج میل جنسی همسرم خیلی خیلی بیشتر از من بود ولی یک سالی میشه هفته ایی یکبار یا ده روزی یکبار رابطه داریم.اونم بعضی وقتا بعد از دو دقیقه فقط خودش ارضا میشه و من خیلی اذیت میشم.بجز مواقع سکس هیچ حرف عاشقانه ایی بهم نمیگم حتی بغلم نمیکنه.الان من میل جنسیم بالاتر از اونه هفته ایی دوسه بار دوست دارم ولی اون خستگی و خواب رو بهونه میکنه.بغضی وقتا حس میکنم ازش منتفرم ک اینقد سرد شده .نمیدونم چرا اینجوری شده این یکسال .اگه میشه کمکم کنید میخام کلا میل جنسیم پایین بیاد ..بخاطر بچمم نمیتونم ب جدایی فک کنم.ب هیچ وجه هم اهل خیانت نیستم .میشه راهنماییم کنید .ممنونم

    • همه مردا آشغال هستن
      سه ماهه ازدواج کردم
      خیر سرم همسرم پزشک هست
      تو رابطه فقط خودش ارضا میشه به من هم میگه خودت تلاش کن ارضا بشی
      خیلی کم باهام سکس میکنه و خودخواه هست
      حتی به زبون میارم نیاز دارم ولی بهونه میاره یا یه رابطه دو دقیقه ای میگیره خودشو ارضا میکنه بعدم مثل خرس می‌خوابه
      از اینکه ازدواج کردم پشیمونم خیلی خیلی پشیمونم
      کاش میشد برگردم به سه ماه قبل

  65. سلام عزیزان من پسرم ۱۸ سالمه و رشته تجربی درس میخونم میخواستم بگم من چون با علم زیست شناسی اشنایی دارم میفهمم که چه اتفاقاتی ممکنه برای ما بیفته
    بهترین روش که هم برای هم سنای خودم هم بزرگترا پیشنهاد میکنم سبک زندگی سالمه حالا یعنی چی؟
    هفته ای سه چهار بار باشگاه برید یا ورزش مورد علاقتون دنبال کنید چون همون هورمونی که شما موقع لذت شمارو اروم میکنه توی ورزش هم هست بعلاوه اگه شما جدی باشگاه رفتن رو چه دختر چه پسر دنبال کنید کنارش رژیم غذایی سالم و مقوی داشته باشید هم بدنتون به تناسب میرسه هم روحیتون خیلی خیلی بالاتر میره هم به خودتون افتخار میکنید و دیگه توی فکر (خود ا.) نیستین
    امیدوارم از تجربیات دوستان کامنت استفاده کنید و بخاطر لذت های زودگذر خودتون رو داغون نکنید میل جنسی رو خدا توی بدن همه ما ها گذاشته که بگه فلانی تو که میخوای بدون این زندگی کنی نمیتونی چون من نیرویی گذاشتم که قدرت بالایی دارع

  66. سلام و عرض ادب
    من 36سالمه آقا هستم…همسرم فوت شده فوق العاده نیاز جنسی دارم …خدا رو شکر خانه ماشین در حد خودم دارم…یک بخاطر مشغله کاری نمیخوام ازدواج کنم دوم می‌خوام شهوت در بدن خودم خنثی کنم… لطفاً راهنمایی کنید ممنون

  67. سلام خوب لاقل فهمیدم همه ادمها مثل همیم همه این نیازو حس میکنیم ولی جالبیش اینه بعضی ها میتونن راهکار پیدا کنن خیلی ها راه اشتباه و خیلی ها هم تا اخرش نمیفهمند و کنترل مغز و ذهنشون رو به هرمون ها میسپارن … در هر حال زندگی بدون تفکر تهش هیچی به هیچی هستش … و لازمه که ادمها یاد بگیرن هر چیزی که مانع تفکرشون شد رو از بین ببرن … ممنون از همگی

  68. سلام
    پسرم 19 سالمه
    دلم میخواد میل جنسیم از بیخ و بن نابود بشه کلا. چه کار باید بکنم دوستان؟

  69. سلام‌من ۳۱ سالمه در ۲۱ سالگی زایمان داشتم‌و۶ ماه بعد از زایمان افسردگی گرفتم و قرص های افسردگی بسیار قوی مصرف میکردم ودر مدت ۱۰ سال از زندگیم بسیار سرد بودم و از رابطه جنسی بیزار بودم ولی هر وقت هم که شوهرم ازم رابطه میخواست با اینکه دوست نداشتم ولی مخالفتی نمیکردم وباهاش بودم‌حالابعداز ده سال دکترها فهمیدن بیماری منرواشتباه تشخیص دادن و من اصلا نباید این همه قرص به این قوی بودن مصرف میکردم و قرصهام خیلی کم و ضعیف شده ودر حد کم و بعد از اینکه این قرص ها که دوزشون کم بود رو مصرف کردم واقعا ادم احساساتم خوب شد بطوری که خودم پیشنهاد واسه رابطه میدم ولی الان همسرم خیلی سرد شده اصلا بهم توجهی نمیکنه بعضی وقتها که نعوذ هم داره خیلی بهم میگن شاید با کسی دیگه ای هست ولی من باور نمیکنم واینکه بعداز این اتفاقات خیلیا بهم پیشنهاد میدن که بیا با من باش ولی من واقعا همسرم رو دوست دارم واز مردهای دیگه بدم میاد و فقط این حس گرمی رو نسبت به همسرم دارم دوست دارم اون هم همین حس رو نسبت به من داشته باشه چیکار کنم دوباره احساساتش بهم برگرده و نعوذش ازبین بره لطفا کمک کنید

    • همسرت صد در صد با یکی دیگس شک نکن مردا خیلی بی وفان من میلم خیلی زیاد بود همش من پیش قدم بودم موقع بارداری ۳ماه اخر که هورمونهام زیاد شده بود خیلی اذیت شدم حتی یکبارم حاضر نشد باهام رابطه داشته باشه بهش شک کرده بودم بعد مطمین شدم با یکی دیگس عوضی عرضه نداشت منو راضی کنه رفته با کثافتتر از خودش میپره
      کلا ایران جای زندگی نیست مرد هر چی باشه میتونه بره با هرکی خواست رابطه داشته باشه ولی زن بیچاره باید بمونه و دق کنه نه میتونه جدا شه با چنتا بچه نه میتونه با یکی باشه که نیازهاشو برطرف کنه این میل جمسیم که لعنتی ارضاش نکنی کلا گند میزنه به بدن و اعصابت کاش حداقل یکی از این قانونگذارا خانم بود لااقل یکم به نفع خانما رای میدادن

  70. والا با این وضعیت ن می شه ازدواج کرد ن کاره دیگ ای چون مث ی باتلاق توش فرو می ری ادم واقعا می مونه خیلی مسخرس من ک دلم می خواد به کلی میل جنسیم از بین بره دیگ واقعا دوس ندارم ذره ای جنس مخالف برام جذابیت داشته باشه کاش ی عمل جراحی چیزی می بود براش …
    اگر هست لطفا معرفی کنید ممنون می شم

  71. فقط اینو میگم که وجودم جهنمی شده.
    دیگه نمی‌خوام به هیچ موضوعي از وضعيتم کوچک‌ترین اشاره‌ای کنم. چراکه احساس میکنم از این اطلاعات برای حالات روانی جامعه‌ استفاده‌های نادرستی میشه. بايد ذهنمون گنجینه‌ای باشه سر به مهر که تا آخر عمرمون هیچ برگی از اون خونده نشده باشه.
    چون این‌قدر که گفتیم و خودمونو خالی کردیم مگر به توفیقی دست یافتیم؟
    خیلی حرفها برای گفتن بود، که حتی تایپ کردم و بعد گفتم چرا باید بی ثمر خودمون و آثار درونمون رو بریزیم بيرون. چون احساس میکنم بقيه آدم‌ها هم از جنس خودمون هستند و به آدم دوپا اعتمادی نیست. چراکه همین گفته‌های مردم میشه یه نقطه ضعف هرچی شناخت جوامع از بشریت افزایش پيدا می‌کنه اونها از همین اطلاعات به ضرر همین مردم دارند استفاده میکنند. حتی شهوت ابزار سرکوب جوامع و منبع درآمد اونها شده. باید حرفهامون رو تو ذهنمون نگه داریم، سر به مهر و مکتوب. چون از واگو کردن این اسرارها هیچی عایدمون که نمیشه هیچ بلکه اونها با آگاهی به خصوصیات روانشناسی مردم روشهای سرکوب و تجارتی پر سود و زمینه بردگی مردم را مهیا می‌کنند. لطفا رازهای خودتون رو دست نخورده در سینه نگه دارید و تنها درمان شهوت و اختلالات بیوشیمی مغز که مربوط به اعتیاد می‌شه مرگ و مرگ و مرگه. چراکه عمدا در جوامع با ایجاد این اختلالات، کارگران جنسی را برای نيازهاي جنسی خودشون تأمین
    میکنند. جامعه را با محدودیت ها به رفتارهای جنسی کنترل نشده وامیدارند. این انسانیت یک تجارت‌ کثیف برده‌داری است و من و تو و اون نداریم در همه وجود ما انسانها پس زمینه‌ای از پلیدیها و سواستفاده از هم نوعان خودمان برای بهره‌برداری است و هیچ انسانی نیست که عاری از این پس زمینه‌ها باشد. منتها تا زمانیکه ما انسانها قدرت نداریم این خصوصیت هم در وجود ما آرام میگیره ولی بمحض اینکه بتونه تو یه موقعيت مناسبی قرار بگیریم اون موقع این خصلت از وجودمون سر بر میاره و شکل ما و خلق و خوی آدمها رو تغییر میده و در وجود ما انسانها بی نهایت انسانها با خصوصیات مختلفی پنهان هست که تو شرایط مختلف و تناسب با ژنهامون احتمال رشدشون هست. پس در اینصورت ما حرفامون رو به چه کسانی بگیم که موثر واقع بشه. دردامون رو داریم به کی میگیم به کسانی از خودمون بدتر!!
    یه مثال میزنم دقت کردید به گاو و گوسفندها اونا خیلی راحت با تولید مثل کلی فراورده لبنی و گوشتی و کود برای ما انسان‌ها تولید میکنند و کورکورانه در این چرخه قرار میگیرند. اونها سلاخی میشند و مورد استثمار ما انسانها قرار میگیرند، ولی نسل‌ها همینطور بدنیا میاند و گوساله ‌ها و بره ها با بدنی نحیف بدنیا میان تا آینده ما انسانها و نیاز ما رو به فرآورده‌های گوشتی رو تامین کنند و این مضحک نیست اصلا چرا جای دوری بریم، همین ما انسانها قرنها هست که نسل‌هایی تحویل جامعه دادیم که ارزوهاشون تو نطفه خاموش شده و نود درصد این جامعه از طبقه کارگری هستند، که با نیروی کارشون باید رفاه رو برای ده درصد مابقی تأمين کنند چون. نيويورک با اون همه ساختمان‌های قد کشيده بر فراز آسمان توسط فقیرترین انسانها ساخته شده از جواهراتی که بر دستان ثروتمندترین انسانها زینت بخش بوده توسط همین کارگران معادنی استخراج شده که پینه‌های دستشون هیچ ارتباطی با اون ظرفتهای اون جواهرات نداره! معماران و نجاران و صنعت گران و همه و همه زندگی مرفه را برای تنها چند درصد ناچيز تامین میکنند. کشاورزان میوه‌ها و مواد غذایی متنوعی را برای آنها تامین میکنند. شاید بگید خب، مردم عادی هم از خدمات متقابل سود میبرند! ولی به چه قیمتی؟ و چه حقایقی که از اونها بی اطلاع هستند. آيا میشه گفت که سگ و گربه و گاو و گوسفند هم از خدمات متقابل از غذا و جای گرم و نرمی بهره‌مند شدند؟! خب اول از کجا شروع شد که گوسفند انقد مطیع و بی دفاع شد و سگها تبدیل به نگهبانانی شدند که با تکه نانی باید برای صاحبانش واق واق کنند و بز و میش های جسور و چابک چی شد که به گوسفندان بی دفاع و بی آزاری تبدیل شدند؟ همه این حیوانات روزگاری در دل وحشی آزادانه به زندگی میپرداختند و اما ما انسانها دقیقا از چه زمانی اینطور اسیر و زندانی شدیم که یکسری قوانين محدود کننده برای زندگی ما تعيين و تکليف کنند و باید تلاشی مضاعف را داشته باشیم که از خدمات متقابل يکديگر بهره‌مند بشیم!!!! غصه ما بی شبهات به حیواناتی نيست که ابتدا اهلی شدند و بعد تمام خصیصه ها و ابزارهای وحشی که در دل طبیعت اونها رو از خطر نجات میداد رو از دست دادند و بعد حتی از این هم تجاوز کردند و به حيوانات ملوس و کوچلو موچولو و فانتزی تبدیل شدند که باعث سرگرمی ما باشند. ما انسان‌ها هم روز به روز آزادگی خودمون رو از دست دادیم و مرز مردانگی و زنانگی هم کمرنگ و کمرنگ تر شد تا بدن ما عاری از مو شد و تبدیل به برده‌هایی شدیم که باید در شهرها تلاشی مضاعف کنیم تا امپراتوری ده درصدی را برای رفاه تأمین کرده باشیم و اما مابقی مسائل همه و همه همان رازهای سر به مهری است که واگو شدند ولی به جای آنکه مرهی باشد بر زخم تبدیل به راهی پررونق برای استثمار ما انسانها شدند.

  72. سلام ۲۳ سالمه ازدواح نکردم میل جنسی خیلی بالایی دارم نمیخوام به خود ارضایی منجر بشه چه قرصی بخورم که کم شه بدون این که بهم آسیب بزنه برای بعد ازدواج لطفا کمک کنید

  73. یه جوان25ساله هستم ک هیچ رابطه جنسی با دختر نداشتم برای از بین بردن کامل غریزه جنسیم قرص یا داروی خیلی قوی میخوام ممنون میشم راهنمایی کنید

  74. سلام وقت بخیر. ۲۰ سال دارم و میل جنسیم شدیده جوری که گاهی شب ها از نداشتن رابطه جنسی به گریه میوفتم. و خب مجرد هستم. چند باری رابطه داشتم ولی از روی میل شدیدم بود در واقع خواسته قلبی من این نیست که به این رابطه ادامه بدم. برای همین دنبال راهی هستم که توی مجردی میلم رو سرکوب کنم. و متاسفانه ویتامین ها و امگا۳ ها و ورزشی که میل جنسی رو زیاد میکنه رو نمیتونم ول کنم. سوال اصلیم اینه خوردن دارو های شیمیایی برای اینده من خطرناک نیست؟

  75. سلام دوستان عزیز.لطفا قبل از ازدواج از گرم مزاج یا سرد مزاج بودن طرف مقابلتون مطمعن بشید تا بعد ازدواج به مشکل بر نخورید.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *