دکتر فرزانه محمدی

دکتر فرزانه محمدی

تخصص

دکترای روانشناسی تربیتی/مدیر و موسس روان آگاه

دکتر فرزانه محمدی روانشناس تاکنون در عرصه های مختلف مشاوره فعالیت داشته و یکی از باتجربه ترین روانشناسان معروف تهران هستند.ایشان در حال حاضر در کلینیک خودشان مرکز مشاوره روانشناسی روان آگاه مراجعین عزیز را ویزیت می کنند.

دکتر فرزانه محمدی بستری را در کلینیک روان آگاه فراهم کرده اند که متشکل از روانشناسان خوب در حوزه های مختلف می باشد.به همین جهت برای انواع مشکلات فردی، زوج، و …. می توانید از طریق سایت رسمی دکتر فرزانه محمدی به آدرس www.ravanagahclinic.com مراجعه کرده و با ایشان و سایر همکارانشان وقت مشاوره تلفنی، تصویری یا حضوری رزرو نمایید.

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای دکتر فرزانه محمدی از زبان خودشان

من دکتر فرزانه محمدی دارای مدرک دکترای تخصصی روانشناسی از دانشگاه خوارزمی تهران هستم.مدت ۱۶ سال است که در حوزه مشاوره و آموزش در دانشگاه های سراسری و آزاد و مراکز مشاوره و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فعالیت می کنم.

بنده دارای پروانه تخصصی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران و  همچنین پروانه و مجوز کلینیک روان آگاه به عنوان مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی تخصصی از سازمان بهزیستی کشور می باشم.

تز دکترای من در زمینه افزایش خلاقیت در کودکان به روش P4C و TRIZ بوده است که با رتبه عالی مورد دفاع قرار گرفت.بنده در سال ۸۵ عضو هیئت علمی دانشگاه شدم و کار تدریس و مشاوره را همزمان در مرکز مشاوره دانشگاه شروع کردم.از همان زمان دوره های مختلف تخصصی در حوزه های مختلف خانواده، کودک و نوجوان و درمان انواع اختلالات روانی را با اساتید خبره گذرانده ام که در ادامه به طور مختصر به برخی از آنها اشاره خواهم کرد.

 

برخی از مداراک دکتر فرزانه محمدی

  •  مدرک تخصصی زوج درمانی خود را با رویکرد CBT از دانشگاه تهران دریافت کردم.
  • مدرک تخصصی روان درمانی کودک و نوجوان و بازی درمانی را هم در محضر چندین استاد خبره در این حوزه از انجمن روانشناسی تربیتی ایران و مراکز مشاوره تخصصی دریافت کردم که شامل مصاحبه تشخیصی، تشخیص و درمان بیش فعالی ، انواع اختلالات اضطرابی، افسردگی و وسواس دوره کودکی ، شخصیت شناسی کودک، تربیت جنسی خانواده محور و معتدل  می باشد.
  • مدرک تخصصی خود در زمینه برگزاری انواع آزمون های تخصصی هوش وکسلر و استنفورد-بینه و انواع تست های شخصیت را نیز کسب نمودم.
  • مدرک تخصصی معنویت درمانی را نیز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور دریافت نمودم.
  •  مدرک تخصصی واقعیت درمانی و تئوری انتخاب  را در محضر اساتید بنام موسسه ویلیام گلاسر بدست آوردم.
  • مدرک تخصصی طرحواره درمانی خود را از محضر استاد طراز اول طرحواره درمانی ایران و مترجم کتاب های طرحواره درمانی دریافت کردم .
  • دوره تخصصی مربیگری مهارت های زندگی به کودک و نوجوان و بزرگسال را با تدریس دکتر سارا گودرزی در مرکز مشاوره دانشگاه تهران گذرانده ام.
  •  دارای مدرک تخصصی روان درمانی در حوزه انواع اختلالات اضطرابی، افسردگی، وسواس،  انواع تیک ها و فوبیاها،چاقی و لاغری و … هستم.
  • مدرک تخصصی در زمینه مشاوره تحصیلی و شغلی و برنامه ریزی و انتخاب رشته کنکور و استعدادیابی را نیز دریافت نموده ام و همزمان مدرس کشوری در حوزه آموزش روانشناسان و مشاوران بوده ام.
  • دوره رویکرد درمانی mbct یا ذهن آگاهی مبتنی بر درمان شناختی را با تدریس دکتر عبدالله امیدی در سازمان نظام روانشناسی گذرانده ام
  • دوره مشاوره پیش از ازدواج را با تدریس خانم دکتر سعیده هادی رییس انجمن ازدواج و خانواده کشور گذرانده ام.
  • مدرک مربیگری مهارتهای زندگی از مرکز مشاوره کاج با تدریس اقای دکتر شهرام محمدخانی.
  • دارای مدرک تفسیر نقاشی کودک از انجمن روانشناسی تربیتی ایران و انجمن روانشناسی دانشگاه علامه.

خانم دکتر محمدی روانشناس

خانم دکتر محمدی روانشناس علاوه بر گذراندن کارگاه ها و دوره های تخصصی روانشناسی، مدارک هیپنوآنالیز خود را نیز دریافت نموده اند و توانسته اند با هیپنوتیزم درمانی بسیاری از بیماران را معالجه نمایند.

با توجه به اینکه دکتر فرزانه محمدی تجربه و سابقه کار بالایی دارند تعداد وقت های خالی ایشان بسیار کم است و جهت رزرو وقت بایستی در لیست انتظار بمانید.

چنانچه مشکل شما جدی است و اصرار دارید که فقط با دکتر محمدی ویزیت شوید می توانید با تماس با کلینیک روانشناسی روان آگاه درخواست خود را مطرح کنید تا در اولین تایم خالی برایتان وقت بگذارند.

اگر می خواهید نتایج درمان دکتر محمدی روانشناس را ببینید می توانید به صفحه شخصی اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید.جالب است بدانید که حداقل جلسات درمان برای هر فرد ۱۲ جلسه است اما دکتر محمدی توانسته اند در ۵ تا ۶ جلسه بیماران خود را درمان کنند.برای مشاهده نتایج درمان در اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

فرزانه محمدی موسس روان آگاه

من دکترفرزانه محمدی به عنوان یک روانشناس متخصص و متعهد همراه با تیم تخصصی کلینیک روان آگاه آماده ارائه کلیه خدمات در حوزه روانشناختی به شما عزیزان و هم وطنان عزیزمان هستیم.