26 مرداد, 1402

چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم ؟

 

تا بحال این سوال براتون پیش اومده که چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم؟ اگر شما هم از اوندسته خانومهایی هستند که هنوز نمی دونین چطور میشه کاری کرد که شوهرتون عاشق خونه و زن و زندگیش باشه و دلتنگشون بشه این مطلب را تا انتها بخونین.

چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم؟

چطور توجه همسرم را به خودم جلب کنم؟

چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم؟

چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم؟

قبل از اینکه به این سوال که چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم پاسخ بدهیم باید کمی در مورد روابط بین زوجین صحبت کنیم.

بطور طبیعی اگر زن و شوهر رابطه عاطفی خوب و قوی ای با یکدیگر داشته باشند و خانوم هم شرایط و محیط امن و آرامی برای حضور همسر خود فراهم کند قطعا شوهر شما همیشه دوست دارد بعد از اتمام کارش فقط به خانه بیاید و در کنار شما آرامش بگیرد.

اما اگر خدای نکرده صمیمیت و دوستی بین زوجین کم باشد یا هردوطرف مرتب با هم اختلاف و درگیری داشته باشند احتمال زیاد مرد خیلی دلش نمی خواهد زمان زیادی را در خانه و کنار همسرش بگذراند.چرا؟ چون می داند که اگر تایم کنار هم بودنشان طولانی شود حتما یک دعوا ودرگیری رخ می دهد.و از انجاییکه طرفین به فکر حل اختلافات نمیفتند و این مسائل مرتبا تکرار می شود آقا دیگر حوصله ندارد که زیاد در خانه پیش خانم بماند.

اینجاست که خانومها صدایشان در می اید و می گویند که همسرم دیر به خانه می آید.به من توجه نمی کند.به خواسته هایم اهمیت نمی دهد.ابراز علاقه و دلتنگی نمی کند و… در نتیجه بدنبال راهکاری است تا شوهر خود را دلتنگ کند.

بعضی از خانومها در چنین شرایطی برای اینکه همسرشان را دلتنگ کنند سریع سراغ دلبری کردن یا به نوعی ایجاد محرک های جنسی برای همسرشان میفتند تا با این ابزار بتوانند مرد را دلتنگ کنند و از او توجه بگیرند. اینکار شاید در کوتاه مدت جواب بدهد اما در بلند مدت نه تنها اثرش را از دست میدهد بلکه باعث می شود که دو طرف از رابطه جنسی فقط برای خالی کردن شهوت استفاده کنند چون این رابطه بدون صمیمیت عاطفی و هیچ عشق و محبتی صورت می گیرد.

بطور کلی هر چقدر که زوجین صمیمی تر و رفیق تر باشند، زبان عشق یکدیگر را بهتر درک کنند و دنبال بهتر کردن رابطه عاطفی خود باشند بیشتر دلتنگ همدیگر می شوند یا بهتر بگوییم اونقدر به هم دلبسته هستند که دوست دارند بیشتر وقتشان را با هم بگذرانند.

اگر نمی دانید چگونه رابطه خوبی با همسرتان داشته باشید حتما مقاله در حین رابطه چکار کنیم را مطالعه کنید

چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم؟

مسلما همه ی ما یکسری مشکلات اخلاقی، رفتاری و کم و کاستی هایی داریم که ممکن است به مزاق طرف مقابلمان خوش نیاید.در مورد زوجین هم همینطور است.وقتی دو نفر از دو دنیای مختلف کنار هم قرار می گیرند ممکن است از بعضی عادت ها و کارهای همدیگر دلگیر، عصبی و ناراحت شوند.اما اینکه زن و شوهر چقدر نسبت به این قضیه درک و اگاهی داشته باشند و برای بهبود رابطه شان وقت بگذارند و از مشاور کمک بگیرند مهم است.

همه ی ادمها تحت تاثیر مکانسیم های روانی یکسری سوپاپ اطمینان برای خودشان دارند.مردان هم از این قاعده مستثنی نیستند. مثلا یکی سیگار می کشد، یکی با دوست و رفیق زیاد می چرخد، یکی اهل استفاده از نوشیدنی های الکلی است و …

هرچقدر که همسر شما از سلامت روانی بیشتری برخوردار باشد سوپاپ اطمینان بهتر و امن تری را برای خودش انتخاب می کند.اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که شما بعنوان یک زن تا زمانیکه رابطه عاطفی مستحکم و قوی ای با شوهرتان ایجاد نکرده اید نباید به سوپاپ اطمینانش دست بزنید.

یعنی وقتی هنوز با هم صمیمیت عاطفی ندارید به شوهرتان نگویید که دیگر نباید سیگار بکشی.اینکار باعث می شود که او از شما دور شود.

اگر به دنبال لذت بیشتری از رابطه هستید حتما مقاله در رختخواب چگونه باشیم را مطالعه نمایید.

چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم؟

اما راهکار دلتنگی چیست؟

در ادامه چهار راه را پیش روی شما گذاشتسم

۱-بهترین دوست شوهرتان باشید

اغلب مردها موجودات منزوی هستند و خیلی تمایل دارند خود محور باشند.ممکن است از مساله ای رنج ببرند اما سخت می توانید بفهمید که علت آن چیست.و باید زمان بگذارید تا بفهمید چه چیزی باعث شده که شوهرتان تغییر کند.اوایل رابطه تان را بخاطر بیاورید.در ان زمان احتمالا او بعنوان دوست پسرتان خیلی چیزها را به شما میگفت.الان هم شوهرتان دوست دارد که شما را به دنیای درونی خودش راه بدهد کافیست که با او دوست باشید.وقتی حرفی می زند سریع سراغ نصیحت، سرزنش، غر زدن و … نروید.به عنوان یک رفیق فقط کنارش باشید.

۲-به شوهرتان نچسبید

به هرچیز و هر کسی بچسبید از شما دور می شود.فکر نکنید حالا که ازدواج کرده اید فقط باید به فکر خانه و زندگی و شوهر و بچه باشید و خودتان را وقف آنها کنید.درست است که بعد از ازدواج اولویت شما همسر و زندگی متاهلی می شود اما این به معنای این نیست که انتظار داشته باشید همیشه و همه جا با هم باشید.رها باشید و اجازه دهید همسرتان هم کماکان احساس رهایی و ازادی داشه باشد.

با دوستانتان قرار ملاقات بگذارید.برای بهبود فردی خودتان وقت بگذارید.مهارت های خود را افزایش دهید.به سلامتی و ظاهر خود اهمیت بدهید.قطعا وقتی همسرتان ببیند که شما اینقدر به خودتان اهمیت می دهید و برنامه دارید قدر بودن در کنار شما را بیشتر می داند و قطعا بیشتر دلتنگتان می شود.

۳-تفریحات مشترک پیدا کنید

ببینید که چه کاری هست که هم باعث خوشحالی و لذت خودتان می شود هم شوهرتان.مثلا اگر عاشق فیلم دیدن هستید با هم یک فیلم انتخاب کنید و شبها کنار هم فیلم تماشا کنید.در مورد شخصیت ها حرف بزنید.از داستانی که دیدید نتیجه گیری کنید.همین مشارکت ها باعث افزایش صمیمیت می شود طوریکه همسرتان فردا از شما می پرسد امشب چه فیلمی ببینیم؟ این یعنی دلش می خواهد زودتر به خانه بیاید تا با هم فیلم ببینید.

۴-دم به دقیقه با او تماس نگیرید

لازم نیست برای هر چیز کوچکی با شوهرتان تماس بگیرید.سعی کنید خودتان تا جاییکه ممکن است مسائل را حل کنید و فقط برای مسائل مهم با او تماس بگیرید.

بعضی خانمها عادت دارند روزی چندبار به شوهرشان زنگ می زنند تا احوالش را بپرسند یا ببینند که چکار می کند.مردها موقع کار نیاز به تمرکز دارند.از طرفی وقتی شما زیاد پیگیرش نباشید خودش دلتنگ می شود و تماس می گیرد.

چطور توجه همسرم را به خودم جلب کنم؟

چطور توجه همسرم را به خودم جلب کنم؟

برای اینکه همسرتان همیشه دلتنگ و مشتاق دیدارتان باشد، باید مهارت‌هایی را فرا بگیرید تا بتوانید به این هدف دست پیدا کنید. مردان حس ریاست و قهرمان بودن را همیشه دوست دارند. این مسئله ریشه در ذات آن‌ها دارد. اگر به عقب نگاه کنیم، درمی‌یابیم که از زمانی که انسان‌ها برای اولین بار تکامل یافتند، تمایل مردان نسبت به زنان وجود داشته و همواره آن‌ها دوست داشتند تا نیازهای آن‌ها را تأمین کرده و از آن‌ها محافظت کنند.

اگرچه شاید در دنیای امروز زنان خود قدرت خارق‌العاده‌ای دارند و شاید این نظریه کمی برای آن‌ها خنده‌دار به نظر برسد؛ اما حقیقت این است که این نیاز در مردان همچنان وجود دارد. بنابراین اگر بتوانید بر روی این مسئله متمرکز شوید و کاری کنید که مردتان احساس قهرمان بودن کند، هر زمان که از هم جدا هستید، دیوانه‌وار دلتنگ شما خواهد شد.

مردان برعکس زنان معمولا به جزئیات توجه زیاد ندارند؛ شما می‌توانید از این ترفند استفاده کرده و باسیاست پیش بروید. بگذارید او به عنوان یک مرد رئیس باشد و دستورات خود را اعلام کند، شما هم برای اینکه از این ماراتون عقب نمانید وظیفه‌ی خطیر مدیریت را برعهده بگیرید و چگونگی کارها را با جزئیات مشخص کنید. در این بین هر دو به هدفتان خواهید رسید و می‌توانید به گونه‌ای مکمل همدیگر شوید.

مشاوره ازدواج

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *