2 شهریور, 1402

چیکار کنم شوهرم دنبال زن دیگه نباشه

اگر شما هم می پرسید چیکار کنم شوهرم دنبال زن دیگه نباشه این مطلب رو بخونید که خیلی بدردتون میخوره.

چیکار کنم شوهرم دنبال زن دیگه نباشه

چیکار کنم شوهرم دنبال زن دیگه نباشه

خیلی از خانمها می پرسند چیکار کنم شوهرم دنبال زن دیگه نباشه؟ معمولا وقتی این سوال پرسیده می شود یا همسرتان کاری کرده که شما نسبت به او حساس شده اید یا اینکه اصلا از شوهرتان خطایی سر نزده و شما فقط می ترسید که او دنبال زنهای دیگر برود و به خاطر همین دنبال راه هایی برای محکم کاری هستید.

اول از همه یک بازبینی روی خودتان داشته باشید از نحوه لباس پوشیدن و رسیدگی گرفته تا میزان صمیمیت و رابطه عاطفی، کمیت و کیفیت رابطه جنسی و رفتارهایی که با همسرتان دارید و …

یک زمان هایی خانومها فکر می کنند که واقعا از همه لحاظ عالی هستند و مقصر اصلی شوهرشان است.اما در واقعیت وقتی با آقا صحبت می کنیم متوجه می شویم که یکسری خواسته هایی دارد که خانم اصلا به آن توجه نمی کند.

البته بعضی از مردها هم هستند که ذاتا سیری ناپذیرند و همیشه چشمشان دنبال خانم های دیگر است.ما با این دسته مردان کاری نداریم چون شخصیت انها اینطور شکل گرفته و تا زمانیکه خودشان متوجه نشوند که کارشان ایراد دارد و دنبال حل مشکلات شخصیتی شان نباشند نمی توان هیچ کاری کرد.

اگر به دنبال راهکاری برای علاقه مند کردن هره بیشتر همسرتان هستید حتما مقاله چگونه شوهرم را دلتنگ خودم کنم را مطالعه نمایید.

جالب است بدانید که در اکثر مواقع مردان واقعا کار خاصی نمی کنند و خانم ها بخاطر حساسیت زیاد به غلط برداشت می کنند که شوهرشان دنبال زن های دیگر است یا انها را دید می زند.چرا؟ چون خانومها ذاتا یک مقدار نسبت به همجنس های خودشان حسادت می کنند و اگر احساس کنند یک خانم دیگر نسبت به انها خوشگل تر یا بهتر است و شوهرشان از او تعریف می کند هم دلشان می شکند هم فکرهای بدی را در ذهنشان رشد می دهند.

البته دلیل دیگر هم عزت نفس است.معمولا خانم هایی که عزت نفس پایینی دارند از تعریف و تمجید های شوهرشان در مورد یک خانم دیگر ناراحت می شوند اما زن هایی ک از عزت نفس خوبی برخوردارند و میزان حسادتشان نسبت به خانمهای دیگر کمتر هست شاید همسرشان را همراهی هم بکنند و در واقع تایید کنند که مثلا آن خانم واقعا زیبا است.

برای اینکه این مساله را بهتر متوجه شوید اجازه دهید مثالی بزنیم.تصور کنید با همسرتان در یک مکان تفریحی در حال قدم زدن هستید و یک خانم زیبا و خوش اندام را می بینید.باید در نظر داشته باشید که توجه کردن به دیگران و نگاه فعالانه با هم فرق دارد.اغلب آقایان عادت دارند که دیگران را نگاه می کنند و این شما هستید که واقع بینانه می توانید جنس نگاه را تشخیص دهید.

اگر شوهرتان نظر داد که این خانم زیبا است اما از کلماتی مثل سکسی، داف یا … استفاده نمی کند احتمالا جای نگرانی نیست پس شما هم حساس نشوید.

چیکار کنم شوهرم دنبال زن دیگه نباشه

در ادامه روی صحبت ما با خانوم هایی است که وقتی در مشاوره پای درد دلشان می نشینیم می گویند شوهرم قبلا اینطوری نبود و مدتی هست که حس می کنم نسبت به من بی توجه شده یا چشمش دنبال زن های دیگر است.وقتی دقیقتر زندگی این فرد را بررسی می کنیم متوجه می شویم که چه عواملی  باعث شده که شوهر نسبت به زن سرد شده و دنبال زن های دیگر باشد.

به همین دلیل در این بخش یکسری راهکار برای خانومها داریم که هم پیشگیری حساب می شود هم درمان.

۱-به ظاهر خودتان برسید

بعضی از خانم ها بعد از ازدواج و بچه دار شدن خودشان را ول می کنند و یک جورهایی از مد روز عقب می مانند.سعی کنید به خودتان برسید.حتی الامکان سعی کنید برای انجام کارهای زیبایی به آرایشگاه و کلینیک های زیبایی مراجعه کنید و دنبال این نباشید که مثلا یک رنگ بخرید و خودتان در خانه بزنید.

۲- ورزش کنید

همه ی خانومها ذاتا زببا هستند با هر قیافه و اندامی اما شما نمی دانید ورزش چقدر هم روحیه شما را بهتر می کند و هم باعث افزایش عزت نفستان می شود.

۳-عزت نفستان را بالا ببرید

وقتی خودتان را دوست داشته باشید و روی بهبود عزت نفس تان کار کنید هم همسرتان متوجه تغییرات شما می شود هم اینکه خودتان دیگر به مسائل کوچک و پیش پا افتاده اهمیت نمی دهید.

۴-با همسرتان رفیق باشید

رفیق بودن معجزه می کند.اگر بتوانید بدون قضاوت و زخم زبان زدن مثل یک دوست کنار شوهرتان باشید هیچوقت شما را به زن دیگر ترجیح نمی دهد.

برای داشتن رابطه بهتر حتما مقاله انواع بغل عاشقانه را مطالعه نمایید.

۵-نکات مثبت همسرتان را بولد کنید

سعی کنید از هرکار خوب و قشنگی که انجام می دهد قدردانی کرده و نکات مثبت ش را به او یادآوری نمایید.

۶-به او نچسبید

نیاز نیست همیشه و همه جا با همسرتان باشید.یک تایم هایی اجازه دهید هر دو تنها باشید و به کارهای شخصی تان رسیدگی کنید.یا هر کدام با دوستانتان معاشرت داشته باشید.زندگی متاهلی را برای شوهرتان زندان نکنید.

۷-ذوق کنید

برای کوچکترین کارهایی که برایتان می کند ذوق کنید.طوری رفتار نکنید که انگار هیچ کاری نکرده است.حتی اگر یک شاخه گل می خرد نشان دهید خوشحال شده اید.

۸-او را همانطور که هست دوست بدارید و بپذیرید

سعی کنید به اخلاق، رفتار و کارهای همسرتان گیر ندهید.او را همانطور که هست بپذیرید.حتی اگر یک ویژگی اش شما را اذیت می کند فقط زمانیکه به اندازه کافی صمیمیت عاطفی بینتان ایجاد شد محترمانه و عاشقانه از او بخواهید مثلا فلان عادتش را کم کم کنار بگذارد.نه اینکه همیشه به او غر بزنید این رفتارت اشتباه است یا از کارهایت متنفرم و …

 

یک زن چگونه باید به خودش برسد

یک زن چگونه باید به خودش برسد

می پرسید یک زن چگونه باید به خودش برسد؟ اصلا کار سختی نیست و خیلی نیاز به هزینه های گزاف و انچنانی ندارد.

اول از همه باید متوجه شوید که همسرتان چه چیزهایی را بیشتر می پسندد.می توانید با او صحبت کنید.در مورد لباستان، ارایشتان، موهایتان و … نظرش را بخواهید.

بعضی خانم ها فقط وقتی می خواهند بیرون بروند یا یک جشن و مهمانی شرکت کنند به سر و وضعشان می رسند اما در خانه کلا خودشان را ول می کنند.موهای نامرتب، لباس های چروک و رنگ و رو رفته، صورت رنگ پریده و …

شما اگر خودتان را دوست داشته باشید برایتان فرقی ندارد در خانه تنها باشید یا در یک مهمانی شلوغ.همیشه برای خودتان ارزش قائلید و به خودتان رسیدگی می کنید.لباس های اتو کشیده و ست می پوشید.موها را مرتب می کنید.یک ته ارایشی روی صورتتان دارید.خوشبو و تمیز هستید.همین کارهای کوچک یعنی رسیدگی به خود.

از طرف دیگر همینکه ورزش کنید، هر روز مهارت های جدید یاد بگیرید، برای بهبود فردی خود مطالعه کنید یا تحت اموزش باشید و … می شود رسیدگی به خود.

اصلا فکر نکنید که برای رسیدگی به خود حتما باید بروید صورتتان را عمل کنید، ژل تزریق کنید و … همین کارهای ساده اما تاثیر گذار است که نشان می دهد یک زن به خودش می رسد.

 

یک زن چگونه باید به خودش برسد؟

یک زن چگونه باید در رختخواب به خودش برسد؟

بعضی از زنان با خود فکر می‌کنند که آراستگی فقط مختص بیرون خانه و مهمانی رفتن است؛ غافل از این که این موارد در خانه به خصوص در رختخواب می‌تواند تا حد زیادی کیفیت رابطه را بهبود بخشد. برخلاف زنان که حس شنوایی قوی‌تری دارند و کلمات و جملات می‌تواند به راحتی آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد، مردان را بیشتر می‌توان از طریق حواس بصری مجذوب خود کرد. بنابراین شما می‌توانید به عنوان یک همسر ایده‌آل با پوشیدن لباس‌های خواب سکسی با رنگ‌های جذاب همسر خود را به سمت و سوی خود بکشانید.

خوش بو بودن نیز از جمله مواردی است که تا حد زیادی شما را دلربا و زیبا جلوه خواهد داد. از این رو بهتر است پیش از رابطه حتما مسواک بزنید و از خوردن خوراکی‌هایی که ممکن است بوی آن‌ها در دهانتان باقی بماند (مثل سیر، پیاز، سبزی و …) بپرهیزید. سعی کنید برای خرید عطر از همسرتان کمک بگیرید تا در رختخواب بوی عطر شما طرف مقابلتان را مست و مدهوش کند.

حمام کردن و شیو کردن موهای زائد قبل از رابطه و استفاده از لوسیون‌های بدن پس از آن، تا حد زیادی می‌تواند به لطافت پوست شما کمک کند و همسرتان را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین بهتر است پیش از حضور در رختخواب تا جایی که می‌توانید به خودتان برسید.

مشاوره آنلاین

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *