18 مرداد, 1402

در حین رابطه چکار کنیم

در این مقاله جذاب می خواهیم یکی از رایج ترین چالش های شما در رابطه را حل کنیم و به این سوال که در حین رابطه چکار کنیم و چگونه در رابطه فعال باشیم پاسخ دهیم.

در حین رابطه چکار کنیم

در حین رابطه چکار کنیم

در حین رابطه چکار کنیم که بیشتر لذت ببریم؟ این سوال پرتکرار خانم ها و آقایانی است که یا تازه وارد رابطه شده اند یا اینکه چند سال از رابطه شان میگذرد و می خواهند وضعیت رابطه خودشان را بهبود بدهند.

در حقیقت سکس یک عمل هیجان انگیز است که زوجین را تشویق می کند از زندگی پر مشغله فاصله بگیرند و فقط روی لذت بردن و عشق بازی با شریک زندگی شان تمرکز کنند.اما برای رابطه جنسی هم قاعده ای هست که باعث می شود رابطه شما بهتر شود.

  • تماس چشمی با شریک خود داشته باشید: نمی توانیم بگوییم که این چشم تو چشم شدن با شریکتان چه احساسات شدیدی در هر دو طرف ایجاد می کند.نگاهی سرشار از شور و شوق و عشق که باعث می شود هر دو طرف به برقراری رابطه پاسخ مثبت بدهند.
  • بی حیا باشید: سکس جایی است که میتوانید خودتان باشید.اگر در حالت عادی خجالت می کشید حرفهای سکسی به همسرتان بزنید یا قربان صدقه اندامش بروید اینجا جایی است که می توانید راحت احساستان را بیان کنید.حرفای سکسی زدن غوغایی در دل همسرتان به پا می کند.
  • حداقل بیست دقیقه عشق بازی کنید: معجزه عشق بازی را دست کم نگیرید.مخصوصا خانم ها خیلی به این تایم نیاز دارند تا آماده شوند پس حسابی با عشق بازی لذت رابطه را دو چندان کنید.
  • راحت ترین و لذت بخش ترین پوزیشن را انتخاب کنید: اگر فکر می کنید با تغییر پوزیشن بهتر لذت می برید اینکار را بکنید.مثلا با قرار دادن یک بالش لگن خودتان را بالاتر بیاورید تا آن مقدار فشاری که می خواهید احساس کنید.
  • فقط به رابطه جنسی که در حال انجامش هستید فکر کنید: از تک تک کارهایی که انجام می دهید و عکس العملی که همسرتان دارد لذت ببرید.در همان لحظه حضور داشته باشید و اجازه ندهید هیچ چیزی تمرکز شما را به هم بزند.
  • خودتان دست به کار شوید: هرجایی نیاز دارید همسرتان را همراهی کنید .مثلا اگر فکر می کنید که با ماساژ بخشی از بدنتان به بیشتر شدن حستان کمک می کنید انجامش دهید.احتمالا شریک زندگی تان از این کار ناراحت نمی شود شاید لذت بیشتری هم ببرد.
  • چراغ ها را برای تنوع روشن کنید: اونقدر نگران چاقی ران و تیرگی اندام تناسلی و … نباشید.شما همه جوری زیبا هستید و قطعا در حین رابطه همسر شما به تنها چیزی که فکر نمی کند همین مسائل پیش پا افتاده است.پس چراغ ها را روشن کنید و همدیگر را خوب دید بزنید تا لذتتان چند برابر شود.
  • نسبت به علایق هم آگاه باشید: سعی کنید کارهایی که خودتان دوست دارید و کارهایی که همسرتان دوست دارد را ترکیب کنید تا هردو لذت ببرید.بیشتر راجع به خواسته هایتان صحبت کنید و به تفاهم برسید.

اگر به دنبال رابطه بهتری هستید حتما مقاله چگونه در رختخواب بی حیا باشیم را مطالعه نمایید.

در حین رابطه چکار کنیم برای زنان

در حین رابطه چکار کنیم برای زنان

در بیشتر موارد دیده می‌شود که زنان با چالش‌های بیشتری در حین رابطه مواجه می‌شوند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته ارگاسم زن نسبت به مرد کمی پیچیده‌تر است. از این رو لازم است تا برای کمک به سلامت جنسی و صمیمیت، ارتباطات قوی با همسر خود برقرار کنید، کمی صبر داشته باشید و موقعیت‌های جنسی جدید را امتحان کنید.

معمولا زنان به دلیل موانع حیا و خجالت، به ارتباطات غیرکلامی علاقه‌ی بیشتری دارند اما بارها و بارها داستان‌هایی را شنیده‌ایم که مردان به سیگنال‌‌هایی که از سمت زنان به سوی آن‌ها ارسال می‌شود، پاسخ نمی‌دهند. از این‌رو بهتر است به عنوان یک مرد در موقعیت‌های مختلف از او سوال بپرسیم که آیا احساس خوبی دارد یا خیر.

از معاشقه‌های پیش از سکس و پس از آن غافل نشوید، چرا که زنان در این لحظات بسیار شکست‌پذیرترند. در آغوش گرفتن زن، بوسیدن و لمس تن او می‌تواند به شما در این راستا کمک کند.

زنان سوپرایز شدن را دوست دارند. برای این که به کیفیت رابطه‌ی جنسی خود کمک کرده و همسر خود را نیز خوشحال کنید می‌توانید برای او لباس زیر، لباس خواب یا چیزی را که دوست دارد خریده و در حین رابطه به او هدیه دهید. البته لازم به ذکر است که همیشه نیاز به خرید کادو نیست؛ گاهی می‌توان همسر خود را با یک ماساژ ریلکسی نیز شگفت‌زده کرد.

 

چگونه در رابطه فعال باشیم

چگونه در رابطه فعال باشیم

چگونه در رابطه فعال باشیم به احتمال زیاد سوال برخی از خانم ها می باشد که هنوز نمی دانند چطور در رابطه جنسی مشارکت کنند.البته برخی از مردان هم بخاطر عدم آگاهی ممکن است همان اول رابطه سراغ دخول بروند و ندانند که برای یک رابطه جنسی خوب باید چه مراحلی طی شود ولیکن ما در این بخش می خواهیم در خصوص خانم هایی حرف بزنیم که مثل یک موجود بی جان دراز می کشند و منتظر هستند که شوهرشان تمام کارها را بکند.

در رابطه جنسی هم زن و هم مرد بایستی فعال باشند.فقط خانم ها نیستند که به ناز و نوازش، بغل کردن، حرفهای قشنگ شنیدن و … نیاز دارند.مردان هم همینطور هستند.پس شما هم بعنوان یک زن با مردتان عشق بازی کنید.او را ببوسید.تمام بدنش را لمس کنید.حرفهای سکسی بزنید تا شهوت او را بیشتر بر بی انگیزید.موقع برقراری رابطه جنسی گاهی نقش فاعل را داشته باشید.خودتان پوزیشن را تغییر دهید.اینها کارهایی است که مردان انتظار دارند انجام دهید.

چگونه آغازگر رابطه باشیم

چگونه آغازگر رابطه باشیم

می پرسید چگونه آغازگر رابطه باشیم؟ احتمال زیاد این هم سوال خانم هاست چون فکر می کنند که مرد همیشه باید شروع کننده باشد. و اینکه یک خانم اغازگر رابطه جنسی باشد بی حیایی است در صورتیکه مردان عشق می کنند که خانمشان شروع کننده ارتباط باشد.

هر زمان حس می کنید دلتان رابطه می خواهد یک لباس باز و جذاب بپوشید.کم کم به همسرتان نزدیک شوید.ارام ارام شانه هایش را ماساژ دهید.بدنش را لمس کنید.به چشم هایش زل بزنید.اگر اهل رقص و دلبری هستید حتما یک چشمه به او نشان دهید.مطمئن باشد که با همین کارها آقایان متوجه می شوند که دلتان رابطه می خواهد و خودشان دست به کار می شوند.

از چه کلماتی برای شوهرم استفاده کنم

از چه کلماتی برای شوهرم استفاده کنم

می پرسید از چه کلماتی برای شوهرم استفاده کنم که بیشتر تحریک شود.معمولا مردان در حین رابطه جنسی نسبت به حرفهای شما سریع واکنش نشان میدهند.مثلا حرفهایی بزنید که آنها را برای بهتر انجام دادن سکس تشویق کند.توانایی های او را در سکس به زبان بیاورید.از اندامش از نحوه انجام عمل جنسی و … تعریف کنید.

البته سعی کنید دنبال این نباشید که آگاهانه یکسری جملات را بر زبان بیاورید.اجازه دهید حستان شما را به جلو ببرد.فقط کافیست بی حیا باشید و خجالت را کنار بگذارید.آنوقت کلمات همینطور روی زبانتان می آید و رابطه را جذاب تر می کند.

 

 

سکس تراپی
One Comment
  1. عالی

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *