5 مرداد, 1402

چگونه در رختخواب بی حیا باشیم

خیلی از زوجین در رابطه جنسی خود با چالش های مختلفی مواجه می شوند.یکی از آنها خجالت کشیدن است که باعث می شود دو طرف به قدر کافی از رابطه لذت نبرند.ما در این مطلب می خواهیم به این سوال که چگونه در رختخواب بی حیا باشیم پاسخ دهیم.پس این مطلب جذاب و کاربردی را از دست ندهید.

 

چگونه در رختخواب بی حیا باشیم

چگونه در رختخواب بی حیا باشیم

یکی از سوالات پرتکرار مراجعین ما این است که چگونه در رختخواب بی حیا باشیم؟

به کررات پیش آمده که خانم و آقا بخاطر نارضایتی جنسی به کلینیک ما مراجعه می کنند.معمولا آقایان شکایت می کنند که خانم خیلی در رابطه خجالتی است و اجازه نمی دهد خیلی از کارهای معمولی و طبیعی را هم انجام دهیم.یا اینکه هیچ نوع فعالیتی در سکس ندارد و صرفا میخوابد و لحظه شماری می کند تا رابطه جنسی تمام شود.

خانم ها هم از درخواست های عجیب و غریب آقایان، بی توجهی به معاشقه یا به ارگاسم رساندن خانم، عدم رسیدگی به نظافت اندام تناسلی، زود انزالی همسر و … شاکی هستند.

اما عمده ترین مشکلی که بیشتر در خانم ها دیده می شود احساس شرم و حیا است که آقایان انرا دوست ندارند.

اگرچه خانم ها به دلایلی که در بالا ذکر کردیم ممکن است دچار شرم جنسی باشند و نتوانند در رابطه جنسی راحت و بی حیا باشند اما بی حیا بودن خانم ها در سکس به نحوه رفتار آقا هم برمی گردد.

در این بخش می خواهیم چند راهکار به شما بدهیم تا بتوانید در رابطه زناشویی خود بی حیا باشد و بدون هیچ ترس و نگرانی از این ارتباط شیرین لذت ببرید.

اگر خانم هستید:

مهمترین نکته این است که در رابطه جنسی اول به لذت خودتان فکر کنید.همین باعث می شود که اصلا خجالت نکشید و بتوانید هر کاری به شما لذت بیشتری می دهد انجام دهید.

خودتان شروع کننده رابطه باشید.دنبال این نباشید که همیشه آقا به سمت شما بیاید.لباس های زیبا و به اصطلاح سکسی بپوشید و کمی با رقصهای خاص و لوندی دل همسرتان را ببرید.

بعد از هر احساس خوشایند و لذت بخش صدایتان را رها کنید.اجازه دهید این حس لذت را همسرتان بشنود.

حرف های سکسی بزنید.جملاتی که نشان دهنده میزان لذت تان است را به زبان بیاورید.

اکتیو باشید.اینکه همیشه شما بخوابید و آقا همه ی کارها را بکند اصلا خوب نیست.سعی کنید خودتان فاعل باشید و کارهایی که دوست دارید انجام دهید.

اگر نیاز دارید جایی از بدنتان لمس شود خودتان دست همسرتان را بگیرید و او را به سمتی که می خواهید هدایت کنید.

اگر دنبال یک رابطه عالی هستید حتما مقاله بعد از قرار اول چه کنیم را مطالعه نمایید.

اگر آقا هستید:

زمان زیادی را برای معاشقه با همسرتان اختصاص دهید.از بغل کردن، نوازش، ماساژ دادن شروع کنید.ابراز علاقه هم در مواقع عادی هم قبل از برقراری رابطه جنسی معجزه می کند.به خانومتان بگویید که چقدر دوستش دارید، چقدر زیبا و خواستنی است.از اندامش تعریف کنید.این کارهای کوچک باعث می شود احساس جنسی در زنان بیدار شود و آنها به قدری آماده شوند که از بی حیا بودن در سکس ترس و نگرانی نداشته باشند و خیلی خوب شما را همراهی کنند.

از آنجاییکه معمولا آقایان بی حیاتر هستند می توانند با ایجاد صمیمیت عاطفی و شروع کردن صحبت های جنسی بستری را فراهم کنند که خانم در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشد و بتواند از نیازها و خواسته هایش حرف بزند.با اینکار کم کم شرم و خجالت کنار می رود.مثلا اگر خانم ها از صدا کردن اسم اندام های جنسی خجالت می کشند بد نیست شما بعنوان همسرش از این کلمات استفاده کنید تا برایش طبیعی و عادی شود.شاید اوایل مقاومت کنند اما به مرور متوجه می شوند که گفتن این کلمات نه تنها زشت نیست بلکه می تواند به صمیمیت جنسی هم کمک کند.

از مقایسه کردن همسرتان با زنان دیگر بشدت خودداری کنید.سعی کنید تا می توانید زیبایی های همسر خود را ببینید و به زبان بیاورید.انتقاد کردن از اندام خانم یا استفاده از عباراتی مثل یه کم چاق هستی، چرا اندام تناسلیت اینطوری نیست و … به انها آسیب می زند و با اینکار آنها حس می کنند که به اندازه کافی خواستنی نیستند و همین امر باعث می شود که نه تنها از برقراری رابطه جنسی با شما خوششان نیاید بلکه نتوانند بی حیا و بی پروا باشند.

چرا در رختخواب خجالت می کشم؟

چرا در رختخواب خجالت می کشم؟

قبل از اینکه یاد بگیریم چگونه در رختخواب بی حیا باشیم بد نیست ببینیم علت شرم و خجالت در رابطه جنسی چیست و از کجا نشات می گیرد؟

شرم جنسی یک احساس ناخوشایند و اشتباه در مورد اعمال، احساسات و تمایلات جنسی است که در طول زندگی به دلایل مختلفی که در زیر آمده است ایجاد می شود:

  • تجارب جنسی آسیب زا
  • سوء استفاده جسمی و عاطفی
  • دلایل مذهبی
  • مورد قضاوت قرار گرفتن
  • کمبود عزت نفس

خجالت یا شرم جنسی به هر دلیلی که باشد اگر درمان نشود باعث دلسردی، ایجاد اختلاف بین زوجین، احساسات بد و نارضایتی جنسی می شود.

نشانه های شرم جنسی

نشانه های شرم جنسی

اگر شما هم این علائمی که در ادامه بیان می کنیم را دارید احتمالا از شرم جنسی رنج می برید و نمی توانید آنطور که باید در ایجاد رابطه جنسی موفق عمل کنید.

ناراحتی شدید با شنیدن موضوعات جنسی

کسی که دچار شرم جنسی است از صحبت کردن در مورد مسائل جنسی بسیار ناراحت می شود و شاید بحث را عوض کند یا محیط گفتگو را ترک نماید.چنین فردی اگر صحنه ی جنسی در فیلم یا تلویزیون نشان داده شود سریع فرار می کند.

مشکل در بیان کلمات یا اصطلاحات جنسی

کسی که آموزش جنسی درستی دریافت نکرده باشد هنگام برقراری ارتباط، بیان نیازها، نحوه عملکرد و …دچار مشکل می شود تا جاییکه برای اندام تناسلی از اسم های عجیب و غریب استفاده می کند.

احساس ناامنی

احساس ناامنی در خصوص روابط جنسی و صمیمی بخاطر شرم است.احساس نگرانی در مورد اینکه آیا من خواستنی و دوست داشتنی هستم یا اینکه من را می پذیرند یا نه از نشانه های بارز ناامنی است.نگرانی از قضاوت شدن باعث می شود که فرد نتواند کنار شریک جنسی اش راحت باشد و احساس امنیت کند.

تلاش برای مخفی کردن بدن

افرادی که در حین رابطه جنسی قوز می کنند، از برقراری تماس چشمی گریزانند، بازوهایشان را روی هم میگذارند تا نقاط حساس بدن را پنهان کنند و … دچار شرم جنسی هستند و با این کارها خودشان را مجاب می کنند که هیچکسی نمی تواند من را رد کند یا به من صدمه بزند.

جلوگیری از برهنه شدن

یکی از کارهای دیگری که افراد بخاطر شرم و حیا انجام می دهند لباس پوشیدن است که اصلا با فعالیت جنسی همخوانی ندارد.این افراد نمی توانند لخت شوند.در روشنایی از برقراری رابطه خودداری می کنند و …

ناراحتی از ایجاد صدا در طی فعالیت جنسی

رابطه جنسی می تواند هیجان انگیز و پر سر و صدا باشد.هرکسی به نحوی صدایش را از دهان خارج می کند.خیلی ها به این دلیل احساس شرمندگی می کنند.صداها بخش طبیعی از اعمال جنسی هستند و هیچ کسی نباید بخاطر آن ناراحت و شرمنده باشد.

نگرانی در مورد شکل یا بوی اندام تناسلی

خیلی ها بخاطر ظاهر اندام های تناسلی یا بوی بدنشان نگران و ناراحت هستند و احساس خجالت می کنند.بخاطر همین ممکن است از برقراری رابطه جنسی منظم یا سکس دهانی خودداری نمایند.که بخش عمده این شرم و حیا بخاطر کمبود عزت نفس است.

زن باید برای شوهرش بی حیا باشد

زن باید برای شوهرش بی حیا باشد

خجالتی بودن نسبت به رابطه زناشویی مشکل بزرگ و چالش برانگیزی است که می‌تواند تا حد زیادی زندگی و مسائل زناشویی را تحت تاثیر قرار دهد. از آن‌جایی که مسئله‌ی خجالت و کم‌رویی در خانم‌ها بسیار پررنگ‌تر است، روانشناسان حوزه‌ی خانواده معتقدند که زن باید برای شوهرش بی‌ حیا باشد. برای این کار لازم است تا زوجین از تکنیک‌های مختلف استفاده کرده تا به هدف خود که لذت بردن از رابطه جنسی است نزدیک‌تر شوند و در نهایت به تقویت بنیان خانواده کمک کنند.

بعضی از این موارد به شرح زیر است:

  • کسب آگاهی بیشتر در مورد مسائل جنسی از منابع مختلف اما معتبر
  • پذیرش خودتان همانگونه که هستید و پرهیز از مقایسه‌ی خود با دیگری به خصوص با افرادی که در فیلم‌های پورن حضور دارند
  • شناخت خواسته‌ها، هیجانات و رفتارهایی که همسر شما در هنگام رابطه‌ی جنسی دارد و آن‌ها را می‌پسندد
  • به کار گیری حواس پنجگانه مثل پخش یک موسیقی ملایم، استفاده از عطرهای خوش‌بو، روشن کردن شمع و استفاده از نور ملایم در اتاق خواب
  • داشتن معاشقه‌ی طولانی مدت که پیش‌نیاز یک رابطه‌ی جنسی خوب و باکیفیت است
  • دم و باز دم عمیق که به کاهش تنش‌ها و استرس ناشی از خجالت کمک می‌کند

مراجعه به درمانگر برای کنترل شرم جنسی

 

مراجعه به درمانگر برای کنترل شرم جنسی

صرف نظر از هر موردی، لازم است بدانید که اگر این احساسات را تجربه می‌کنید، تنها نیستید. مراجعه به درمانگر برای کنترل شرم جنسی یا متخصصی که بتواند روش ها و استراتژی‌های از بین بردن شرم جنسی را پیشنهاد دهد، یک گام بزرگ در بهبود است.

در واقع سکس‌تراپپیست‌ها افرادی هستند که در کمک به افراد، برای رسیدگی و غلبه بر احساس شرم یا ناراحتی مرتبط با تمایلات جنسی تخصص دارند. آنها دیدگاهی منحصر به فرد در مورد اینکه چگونه تجربیات گذشته، انتظارات اجتماعی و هنجارهای فرهنگی ممکن است باعث شرم در رابطه جنسی یا ابراز صمیمیت در رختخواب شود، ارائه می‌دهند. با ریشه‌‌یابی این مشکلات و رفع آن‌ها راهکارهایی نیز ارائه می‌شود تا رفته رفته هضم این موضوع که در جوامع اسلامی معمولا به شکل تابو ظاهر شده آسان شود.

مشاوره آنلاین مشکلات زناشویی

گاهی برای زوجین موانعی وجود دارد که آن‌ها را را از درخواست کمک حضوری برای رفع مشکلات زناشویی به خصوص مسائل جنسی باز می‌دارد. بسیاری از مراجعان ممکن است به دلیل موضوع مورد بحث احساس ناراحتی کنند و نتوانند در این موارد به صورت رو در رو و راحت صحبت کنند. مشاوره آنلاین مشکلات زناشویی و روابط جنسی از جمله راه‌حل‌های خوبی برای کسانی است که نمی‌خواهند به صورت رو در رو حتی با درمانگر خود در این مورد صحبت کنند. ما نیز در کلینیک روان‌آگاه این خدمات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

سکس تراپی

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *