9 اردیبهشت, 1403

روش برگرداندن زن قهر کرده

حتماً با آرام شدن ذهن، پس از جدال با همسرتان، متوجه می‌شوید که راه درست چه بوده است. اگر فکر می‌کنید که دیر به نتیجه رسیده‌اید، سخت در اشتباهید! ما اینجا در کلینیک روان آگاه به شما می‌اموزیم چند روش برگرداندن زن قهر کرده را یاد بگیرید و نحوه برخورد با او را بلد باشید. با ما در ادامه همراه شوید.

۸ روش برگرداندن زن قهر کرده

نحوه برخورد با زنی که قهر کرده

اگر به دنبال یک مشاور خوب در این حوزه هستید به صفحه دکتر مشاور روانشناس خوب در تهران مراجعه نمایید.

8 روش برگرداندن زن قهر کرده

۸ روش برگرداندن زن قهر کرده

خیلی از آقایان بدنبال راه و روش برگرداندن زن قهر کرده هستند و دوست دارند بدانند چطور باید همسرشان را متقاعد کنند که به زندگی برگردد.در بخش زیر به چند نکته طلایی برای برگرداندن زن قهر کرده می‌پردازیم.

۱.  تغییرات درونی را از همان ابتدا شروع کنید

شاید به این مسئله آگاه نباشید؛ اما باید گفت که مسبب اصلی شکست در  روابط این است که با خود رابطه خوبی ندارید! ممکن است عادات و اخلاقیاتی داشته باشید که همسرتان را از شما دور کرده است. از این رو بهتر است پیش از هر کار درون خود را واکاوی کنید و تغییر را از درونتان آغاز کنید. این مسئله به طور غیرمستقیم و در دراز مدت آثار خود را بر زندگیتان خواهد گذاشت.

۲.  صبور و ثابت قدم باشید

تصمیم‌های عجولانه را کنار بگذارید؛ چرا که ممکن است همه‌ چیز را به هم بریزد. اجازه دهید پس از دعوا و مجادله ذهنتان آرام شود و پس از آن برای به کار گرفتن روش برگرداندن زن قهر کرده اقدام کنید.

بعد از آرام شدن به همسر خود مجال صحبت بدهید و صبورانه به حرف‌هایش گوش کنید. زنان بیشتر از مردان نیاز به صحبت کردن دارند و این کار آن‌ها را آرام می‌کند؛ بنابراین این موضوع به آن‌ها کمک می‌کند تا درباره شما و رابطتان بیندیشند و فرصت بخشیدن فراهم شود.

۳.  از ابراز احساسات خود نترسید

حالا که متوجه شدید حضور همسرتان چقدر خاص بوده و اکنون دلتان برای او تنگ شده، سعی کنید محبت خود را منتقل کنید. این کار می‌تواند به روش‌های مختلف از جمله فرستادن یک پیامک عاشقانه، عذرخواهی حضوری یا غیرحضوری و حتی خریدن یک شاخه گل، یک جعبه شیرینی یا یک هدیه‌ی کوچک باشد.

به عنوان یک راز در گوشی باید به آقایان گفت که زنان از ابراز احساسات و هدیه گرفتن بعد از دعوا به شدت لذت می‌برند!

به طور کلی ارتباطات مثبت می‌تواند پایه‌ای قوی برای پیوند دادن مجدد رابطه ایجاد کند.

۴.  گوش کرده و اصلاح کنید

یکی از دلایل جدایی بین شما می‌تواند این باشد که حرف‌های همسرتان را نشنیده گرفته‌اید و به توصیه‌ها و حرف‌های او عمل نکرده‌اید. شاید او می‌خواهد که به او بگویید چقدر دوستش دارید. شاید او انتظار دارد کاری هر چند کوچک برای او و رابطه‌تان انجام دهید.

گاهی اوقات ممکن است ندانید چه مشکلی پیش آمده، از این رو بگذارید همسرتان حرف بزند و شنونده خوبی باشید. در حالی که او صحبت می‌کند، سعی کنید آرام باشید، چرا که فرصت برای صحبت کردن بسیار است؛ حتی اگر فکر می‌کنید همسرتان مقصر است! در چنین لحظاتی لحظه بهتر است اشتباهات خود را بپذیرید، عذرخواهی کنید و به او قول دهید که دیگر کارهایی که او دوست ندارد را تکرار نخواهید کرد.

۵. حالت تدافعی به خود نگیرید

حالا که به دنبال روش برگرداندن زن قهر کرده هستید؛ حتما قبل از آن با همسر خود دعوا کرده‌اید، تند صحبت کرده‌اید و از طرق مختلف به یکدیگر آسیب رسانده‌اید. پس اکنون که تصمیم گرفته‌اید دوباره زندگی را از نو بسازید، بهتر است حالت تدافعی را کنار بگذارید.

مهم نیست چه کسی مسبب قهر بوده، چه کسی دعوا را شروع کرد یا اینکه چه کسی بیشتر مقصر است! چنین بحث‌هایی می‌تواند درگیری‌های بیشتری ایجاد کند. سعی کنید گذشته را فراموش کنید و روی زمان حال تمرکز داشته باشید.

روش برگرداندن زن قهر کرده

۶.  به مشاوره خانواده یا ازدواج مراجعه کنید

اگر فکر می‌کنید که خود به تنهایی نمی‌توانید از پس مشکلات بر بیایید و همسر خود که قهر کرده را بازگردانید، بهتر است از یک مشاوره خانواده یا ازدواج کمک بخواهید. افرادی که زندگیشان به دلایل خیانت، بدرفتاری یا سایر موارد در حال فروپاشی است؛ ممکن است برای بازگرداندن زن خود با مشکلات زیادی روبرو شوند. در چنین شرایطی توصیه می‌شود تا از یک متخصص در این حوزه کمک بگیرید.

یک مشاور خانواده کاربلد، درست مثل مشاوران ما در کلینیک روان آگاه، می‌توانند به آرامی و بدون قضاوت حرف‌های طرفین را شنیده و مسائل را یکی پس از دیگری حل و فصل کنند. همچنین مشاوران می‌توانند زمینه را فراهم کنند تا هم روش برگرداندن زن قهر کرده را یاد بگیرید و هم تدارک پیوند مجدد و محکم رابطه، دوباره دیده شود.

۷.  تسلیم نشوید

اگر همسر خود را دوست دارید، هرگز تسلیم نشوید! برای به دست آوردن دل همسرتان پس از قهر تلاش کنید، چرا که ممکن است بعداً پشیمان شوید! از طرفی دیگر اگر زن شما ببیند که در این راستا تلاش می‌کنید و تسلیم نمی‌شوید؛ همین می‌تواند فرکانسی مثبت برای پیوند مجدد رابطه‌تان باشد. هر روشی را که می‌دانید و می‌تواند برای بازگرداندن همسرتان امتحان کنید. عشق یعنی ایستادن و جنگیدن در هر لحظه؛ بدون فرار یا تسلیم!

اگر تعداد قهرها بالا رفته یک نشانه از طلاق عاطفی می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه به صفحه روانشناسی خانواده و طلاق عاطفی مراجعه نمایید.

نحوه برخورد با زنی که قهر کرده

نحوه برخورد با زنی که قهر کرده

در مورد نحوه برخورد با زنی که قهر کرده باید گفت که هیچ چیز به اندازه‌ی بخشش نمی‌تواند در زندگی بین زوجین کار ساز باشد. شاید این جمله‌ها مثل “دعوا نمک زندگی زن و شوهر است” یا ” زن و شوهر دعوا کنند، ابلهان باور کنند” به گوش شما خورده باشد.

از این رو بدانید و آگاه باشید که شما اولین زوجی نیستید که با یکدیگر به مشکل خورده‌اید، پس بهتر است با بخشیدن یکدیگر، عشق و احترام و صحبت در مورد مشکل خود، همسرتان را به زندگی بازگردانید. زنان دلجویی را دوست دارند؛ پس بهتر است غرور مردانه‌تان را کنار گذاشته و برای برگرداندن ملکه زندگیتان تلاش کنید.

 

کلام پایانی

درک روشنی از آنچه از رابطه می‌خواهید داشته باشید و تلاش کنید تا همسرتان را دوباره به دست آورید. فراموش نکنید که در چنین موقعیت‌هایی بهتر است به او فضا و زمان بدهید تا تصمیمش را بگیرد.در این مدت باید صبور باشید و با آرامش کامل با او همدلی کنید. مهربانی خود را به شیوه‌های گوناگون نشان دهید و بگذارید همسرتان باور کند که صمیمانه او را دوست دارید و می‌خواهید که او برگردد.

این کارها برای او زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا دوباره به شما اعتماد کند. به یاد داشته باشید، اگر عصبانی شوید، ممکن است هر دوی شما دوباره دعوا را از سر بگیرید و این می‌تواند پایان داستان عاشقانه زندگیتان باشد!

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش برگرداندن زن قهر کرده با مشاوران ما در روان آگاه تماس حاصل فرمایید.

 

روانشناس تلفنی

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *