19 اردیبهشت, 1403

مشاور آنلاین برای خارج از کشور

پیدا کردن مشاور آنلاین برای خارج از کشور از جمله مسائل حیاتی برای ایرانیان دور از وطن است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با کلینیک روان آگاه، شیوه مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور، هزینه مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور و مشاوران مطرح و برجسته‌‌ی این مجموعه آشنا کنیم.

مشاور آنلاین برای خارج از کشور

شیوه مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور

هزینه مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

مشاوران کلینیک روان آگاه و مشاوره آنلاین برای خارج از کشور

مشاور آنلاین برای خارج از کشور

مشاور آنلاین برای خارج از کشور

بدون شک، فشارهای روانی و مشکلات عاطفی به دلایل مختلفی از جمله گرفتاری در مشکلات اقتصادی، رفاهی، شغلی و …  در مهاجرین ایرانی دیده می شود و اینجاست که می‌­توان برای تعدیل این فشارها و مشکلات، به اهمیت نقش مشاور آنلاین برای خارج از کشور اشاره کرد.

اگر خارج از ایران هستید و احساس می‌کنید که برای دریافت مشاوره نیاز به یک همزبان دارید؛ جای نگرانی نیست! ما در مرکز تخصصی مشاوره روان‌اگاه بدون توجه به مرزهای زبانی و فرهنگی، شما را با بهترین درمانگران و مشاوران فارسی‌زبان آشنا خواهیم کرد. کلینیک روان‌آگاه در خدمت شما عزیزان است تا در اقصی نقاط جهان خدمات مشاوره آنلاین برای خارج از کشور را در اختیارتان قرار دهد.

پل‌های ارتباطی ما به منظور مشاوره آنلاین برای خارج از کشور:

رزرو تلفنی : ۴۴۹۷۴۵۶۳ ۰۲۱

رزرو از طریق واتس اپ

رزرو آنلاین از طریق پر کردن فرم

شیوه مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور

شیوه مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور

شیوه مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور در بستر شبکه‌های اجتماعی و تنها از طریق مسنجرها میسر می‌شود. این جلسات مشاوره می‌توانند از طریق تماس‌های صوتی و تماس‌های تصویری باشند. واتس اپ مهم‌ترین پلتفرمی است که مشاوران روان‌اگاه از طریق آن با مراجعان خود ارتباط برقرار می‌کنند.

متقاضیان همچنین می‌توانند سوالات خود را در این برنامه مطرح کرده و پاسخ آن‌ها را از سوی کارشناسان ما دریافت نمایند. لازم به ذکر است که پیش از مشاوره، مراجعه‌کنندگان می‌بایست وقت مشاوره‌ی خود را از طریق مراجعه به سایت، تماس تلفنی یا شبکه‌های اجتماعی رزرو فرمایند.

 

هزینه مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

هزینه مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور می‌تواند بسیار متفاوت باشد. این هزینه‌ها بسته به مشکلات مراجعه‌کننده، تعداد جلسات مشاوره، تخصص فرد مشاور و … متغیر است. از این رو نمی‌توان برای همه یک نسخه‌ی واحد پیچید و یک هزینه مشخص را برای فرایند مشاوره در نظر گرفت.

مشاوران کلینیک روان آگاه و مشاوره آنلاین برای خارج از کشور

مشاوران کلینیک روان آگاه و مشاوره آنلاین برای خارج از کشور

مرکز مشاوره روان آگاه که دفتر مرکزی آن در تهران واقع شده، یکی از کلینیک‌های مطرح در سطح کشور است که در زمینه‌های مختلف از جمله مشاوره ازدواج، طلاق، کودک، خانواده، روابط عاطفی، افسردگی و … آماده‌ی خدمت‌رسانی به مراجعه‌کننده‌گان محترم است.

این کلینیک روانشناسی با مدیریت خانم دکتر فرزانه محمدی، توانسته تا موفق به اخذ مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران شود و تحت نظر سازمان بهزیستی کشور قرار گیرد. در ادامه شما را با برخی از این مشاوران که خدماتی را در راستای مشاوره آنلاین برای خارج از کشور ارائه می‌دهند، آشنا خواهیم کرد.

 

دکتر فرزانه محمدی

اختلالات شخصیتی، مشاوره‌ کودک و نوجوان؛ اضطراب و افسردگی

مهاجرت به خارج از کشور در برخی مواقع مشکلات عاطفی و روحی را به همراه دارد. این مسئله ممکن است شخصیت و رفتار ما را تحت‌الشعاع قرار دهد، از این رو مراجعه به یک روانشناس کاربلد می‌تواند راهگشا باشد. دکتر فرزانه محمدی که از مشاوران برجسته و نام آشنای ایران است، مدیریت و سرپرستی تیم حرفه‌ای و کلینیک روان آگاه را برعهده دارد. دکتر محمدی با مدرک دکترای روانشناسی تربیتی، یکی از مجرب‌ترین روانشناسان این مجموعه‌ی حرفه‌ای است و در زمینه‌‌های مختلفی از جمله اختلالات شخصیتی، مشاوره‌ی کودک و نوجوان؛ همچنین اضطراب و افسردگی فعالیت‌ دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر فرزانه محمدی بر روی لینک کلیک کنید.

دکتر شکوفه عسگری

مشاوره‌ کودک و نوجوان و اختلالات مربوط به آن‌ها

کودکان و نوجوانان ممکن است در فرایند پر فراز و نشیب مهاجرت بیش از سایرین، در معرض آسیب قرار گیرند. از این رو مشاوره کودک و نوجوان می‌تواند به رفع مشکلات پیش آمده کمک کند.

دکتر شکوفه عسگری دارای مدرک دکترای تخصصی روانشناسی کودک و نوجوان است. شما عزیزان می‌توانید برای مشکلات کودک یا نوجوان خود از جمله اختلالات یادگیری، عدم تمرکز و توجه و اختلالاتی از جمله بیش‌فعالی؛ با ایشان از طریق مراجعه‌های غیرحضوری و آنلاین در ارتباط باشید.

در این جلسات معمولا از طریق تست‌های هوش و استعدادیابی و همچنین سنجش شخصیت افراد از کودکی تا بزرگسالی، بسیاری از گره‌ها گشوده شده و مسیر درمان آغاز می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر شکوفه عسگری بر روی لینک کلیک کنید.

دکتر شیوا ابراهیمی

مسائل زناشویی و اختلالات جنسی

چنانچه در خارج از کشور مسائل زناشویی شما با مشکل مواجه شده است، بهتر است هر چه سریع‌تر به یک سکس‌تراپیست مراجعه کنید. دکتر شیوا ابراهیمی از برجسته‌ترین سکس‌ تراپیست‌ های مطرح کشوری است. وی از درمانگران و پژوهشگران اختلالات جنسی و روابط زناشویی می‌باشد؛ که با بازنگری نگرش جنسی درمانگران توانسته تا به بهبود روابط زناشویی کمک کند. تشخیص و درمان اختلالات ارگاسم، دردها و مشکلات لگنی، اختلال واژینیسموس و … در حیطه‌ی وظایف اوست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر شیوا ابراهیمی بر روی لینک کلیک کنید.

دکتر آرش جدیری اسلامی

روانپزشک

دکتر آرش جدیری اسلامی از روانپزشکان برجسته است که در زمینه‌های مختلف از جمله روانشناسی و روانپزشکی، مشاوره و روان درمانی، ترک اعتیاد، نوروفیدبک و … تخصص دارد. چنانچه تصور می‌کنید که در خارج از کشور نیاز به یک روانپزشک ایرانی دارید، می‌توانید با ایشان به صورت آنلاین در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر آرش جدیری اسلامی بر روی لینک کلیک کنید.

 

کلام پایانی

مشاوران ما در کلینیک روان آگاه با فراهم آوردن محیطی آرام و تخصصی با برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف و ارائه خدمات حرفه ای توانسته‌اند تا گامی بزرگ در راستای ارتقاء سطح دانش و آگاهی افراد چه در داخل ایران و چه خارج از کشور بردارند.

گفتنی است که بهره‌گیری از مشاوران و درمانگران مجرب و خبره به مراجعه‌کنندگان کمک می‌کند، کیفیت زندگی خود و تعاملات اجتماعیشان را بهبود بخشیده و به آرامش بیشتر در گروه های سنی مختلف دست یابند. امکان مشاوره آنلاین برای خارج از کشور در کلینیک روان آگاه میسر است و شیوه مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور به صورت آنلاین می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

مشاوره آنلاین

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *