19 اردیبهشت, 1403

مرکز مشاوره غرب تهران صادقیه

اگر به دنبال بهترین مرکز مشاوره‌ غرب تهران صادقیه می‌گردید؛ ما به شما کلینیک روان آگاه را معرفی می‌کنیم. این مرکز مشاوره روبه‌روی متروی صادقیه قرار گرفته که شما عزیزان می‌توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید یا از طریق وب‌سایت این مرکز، وقت مشاوره رزرو فرمایید.

اطلاعات تماس:

۶۹۲۶ ۷۰۰ ۰۹۲۱ – ۴۴۹۷۴۵۶۳ ۰۲۱

 

آدرس دقیق:

تهران مقابل مترو صادقيه خ وليعصر خ هفتم پ ٤ طبقه پنجم واحد ٩

 

خدمات مرکز مشاوره روان آگاه

خدمات مرکز مشاوره روان آگاه

مرکز مشاوره روان آگاه با بهره‌گیری از کارشناسان، مشاوران و متخصصان مجرب و کاربلد در کنار فراهم آوردن بستری مناسب و محیطی آرام و تخصصی توانسته است تا خدمات بسیار مفیدی را در اختیار هم‌وطنان عزیز چه داخل ایران و چه خارج آن ارائه کند.

مشاوره تحصیلی

دانش‌آموزان و دانشجویان بسیاری ممکن است حین انتخاب رشته و حتی در طی فرایند تحصیل خود به مشاوره تحصیلی برای دست‌یابی به راهکارهای مناسب و رسیدن به اهداف شخصی خود نیاز داشته باشند. کلینیک روان آگاه از بهترین مشاوران کنکور و همچنین مشاوران تحصیلی مثل مشاوران آزمون دکتری چه در زمان انتخاب رشته و چه در زمان مصاحبه دکتری یاری می‌جوید.

روانشناسی کودک و نوجوان

بسیاری از والدین با بزرگ‌ شدن فرزند خود احتمالا با چالش‌هایی مواجه خواهند شد، این مورد سبب می‌شود تا آن‌ها با دل‌نگرانی فراوان به روانشناس کودکان و نوجوانان مراجعه کرده و درصدد رفع مشکل خود با کودک یا در شرایطی دیگر رفع مشکل خود کودک برآیند.

جای نگرانی نیست! چرا که ما در روان آگاه، بهترین مرکز مشاوره غرب تهران صادقیه، با بهترین روانشناسان کودک و نوجوان در تهران همکاری می‌کنیم و بدون شک اقدامات لازم را در جهت سلامت روان برای کودک و نوجوان شما انجام خواهیم داد.

مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج که گاهی به مشاوره‌ی پیش از ازدواج و گاهی به مشاوره پس از ازدواج یا زوج‌درمانی دسته‌بندی می‌شود؛ نوعی روان‌درمانی است که طی آن مشاوره به زوجین کمک می‌کند که یکدیگر را بهتر بشناسند و بتوانند درک درستی از شخصیت یکدیگر داشته باشند. ما نیز در مرکز مشاوره غرب تهران صادقیه و در مجموعه‌ی روان آگاه سعی داریم تا با بهترین مشاوران ازدواج راه‌حل‌های متفکرانه و منطقی را برای بازسازی و تقویت رابطه به شما ارائه دهیم.

مشاوره جنسی

مشاوره جنسی و زناشویی یا سکس‌‌تراپی به بررسی اختلالات و مشکلات فردی بین زوجین در زمینه جنسی می‌پردازد و سپس سعی در درمان روانی و رفتاری آن‌ها در این راستا دارد. در واقع هدف از مشاوره زناشویی کمک به زوجین برای عبور از چالش‌های جنسی و عاطفی است که در نهایت به داشتن یک رابطه زناشویی موفق منجر خواهد شد. مشاوران مرکز مشاوره روان آگاه با حفظ حریم خصوصی در این زمینه حامی شما خواهند بود.

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده در کلینیک روان آگاه یک درمان سیستماتیک است که هر یک از اعضای خانواده را برای حل مشکلات تشویق به صحبت با یکدیگر می‌کند؛ تا افراد بتوانند رابطه‌ی بهتر و سازنده‌تری با یکدیگر داشته باشند. مشاوران این مجموعه با تکنیک‌های خانواده درمانی زندگی راحت‌تر و زیباتری را برای شما به ارمغان می‌آورند.

مشاوره طلاق

مشاوره طلاق می‌تواند هم قبل از طلاق و هم بعد از آن انجام گیرد. متخصصان کلینیک روان آگاه به شما کمک می‌کنند تا با تفکرات منطقی، آگاهی از چالش‌های احتمالی و آسیب‌های ناشی از طلاق در نهایت بهترین تصمیم ممکن را گرفته و به آن جامه‌ی عمل بپوشانید.

متخصصان مجموعه روان آگاه با مدیریت دکتر فرزانه محمدی

متخصصان مجموعه روان آگاه با مدیریت دکتر فرزانه محمدی

متخصصان کلینیک روانشناسی و روانپزشکی روان آگاه، مرکز مشاوره در غرب تهران صادقیه؛ جزو بهترین متخصصان در این حوزه هستند که آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما مراجعه‌کننده‌گان عزیز می‌باشند. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

دکتر فرزانه محمدی

دکتر فرزانه محمدی مدیر و موسس کلینیک روان آگاه با مدرک دکترای تخصصی روانشناسی از روانشناسان مطرح، باتجربه و نام‌ آشنا در این حوزه است که این روز‌ها توانسته در کنار تیم تخصصی خود در مجموعه‌ی روان آگاه  خدمات ارزنده ای در حوزه روانشناسی و روانپزشکی به هم‌وطنان خود در داخل و خارج از ایران ارائه کند.

دکتر آرش جدیری اسلامی

دکتر آرش جدیری اسلامی از متخصصان روانشناسی و روانپزشکی برجسته‌ی کشور است؛ که با فعالیت در حوزه روان‌درمانی، اعتیاد، نوروفیدبک و… توانسته بیماران زیادی را که به مجموعه روان اگاه مراجعه می کنند درمان نماید.

دکتر حمید آزادی ریکنده

دکتر حمید آزادی ریکنده از مشاوران تحصیلی و شغلی است که در زمینه کمک به داوطلبان کنکور در سطوح مختلف کارشناسی، ارشد و دکتری دستاوردهای بسیار خوبی داشته است. وی از مشاوران برگزیده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حوزه مشاوره تحصیلی و شغلی است.

دکتر شکوفه عسگری

دکتر شکوفه عسگری از روانشناسان برتر کودک و نوجوان است که با دکترای تخصصی در همین رشته توانسته تا اختلالات یادگیری، نقص توجه، تمرکز و بیش فعالی در کودکان بسیاری را درمان کند.

دکتر شیوا ابراهیمی

دکتر شیوا ابراهیمی از سکس‌تراپیست‌های مجموعه روان آگاه، مرکز مشاوره غرب تهران صادقیه، است که به درمان اختلالات جنسی کمک می‌کند و می تواند راهنمای خوبی در حوزه مشکلات زناشویی و روابط جنسی بین زوجین باشد.

خانم فهیمه علی محمدی

فهیمه علی محمدی مشاور خانواده و کودک با مدرک کارشناسی ارشد مشاوره خانواده هستند که زندگی خانوادگی افراد زیادی را با راهبردهای اصولی شان نجات داده اند.

آقای احسان احمدی

احسان احمدی کارشناس ارشد راهنمایی و مشاوره در روان آگاه به درمان فردی می‌پردازد که این حوزه مرتبط با اختلالاتی مثل اضطراب، افسردگی و وسواس است.

آقای میرسعید رضایی

میرسعید رضایی با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و با فعالیت در حوزه‌هایی مثل ترک اعتیاد و سکس تراپی توانسته بعنوان روانشناس برگزیده، موفق به دریافت تقدیرنامه از واحد سلامت روان وزارت بهداشت گردد.وی در مجموعه روان اگاه فعالیت گسترده ای دارد و تخصصی در حوزه های ترک اعتیاد  کار می کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد متخصصان کلینیک روانشناسی و روانپزشکی روان‌ اگاه بر روی لینک کلیک کنید.

سیستم نوبت دهی در کلینیک روان آگاه 

سیستم نوبت دهی در کلینیک روان آگاه 

از آن جایی که در کلینک روان آگاه، مرکز مشاوره غرب تهران صادقیه؛ هم امکان مراجعه حضوری و هم غیرحضوری برای شما عزیزان فراهم است؛ هم‌وطنان عزیز از سرتاسر دنیا می‌توانند از طریق تماس تلفنی یا رزرو از طریق اپلیکیشن واتس‌اپ نوبت مشاوره دریافت کنند. در صورتی که موفق به اخذ نوبت از روش‌های بالا نشدید، می‌توانید با پر کردن فرم رزرو آنلاین نیز نوبت خود را ثبت نمایید.

هزینه مشاوره و ساعات کاری مرکز مشاوره روان آگاه

گفتنی است که زمان پاسخگویی این مرکز مشاوره  از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در روزهای شنبه تا پنجشنبه می‌باشد و هزینه‌ی مشاوره به ازای هر ۴۵ دقیقه ۴۰۰هزار تومان است.

 

مشاوره آنلاین

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *