7 شهریور, 1402

چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم

کدام خانمی هست که دلش نخواهد شوهرش دیوانه وار عاشقش باشد؟ فکر می کنم هیچ کس.همه ی خانومها طالب عشق و محبت و توجه هستند برای همین است که خیلی ها می پرسند چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم؟پس این مقاله جذاب را از دست ندهید که قرار است به این سوال پاسخ دهد.

چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم؟

چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم؟

قبل از اینکه به این سوال که چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم پاسخ دهیم باید چهار نوع پیوند شیمیایی را بشناسیم.

  • اولین و مهمترین پیوند شیمی فیزیکی است که بین دو نفر میل و برانگیختگی ایجاد می کند.
  • پیوند دوم شیمی عاطفی است که حس اعتماد، مراقبت و احساس جذابیت در شما بوجود می آورد.
  • سومین پیوند، شیمی ذهنی است که با قدرت پذیرش و علاقه مرتبط می باشد.
  • و اخرین نوع پیوند، شیمی معنوی است که قلب شما را باز می کند و موجب احساس عشق، قدردانی و احترام می گردد.

حال برویم سراغ اینکه چطور شوهرمان را تحت تاثیر قرار دهیم یا به قول خانومها دیوانه خودمان کنیم؟

۱-غافلگیرش کنید

مردان عاشق رفتارهای جنسی غافلگیر کننده هستند.سعی کنید خسته کننده نباشید مخصوصا اگر چندسال از ازدواجتان گذشته حتما باید راه های متنوع را امتحان کنیدلباس های سکسی و جدید بپوشید تا او را دیوانه کنید.برای اینکه شوهرتان را هیجان زده و سورپرایز کنید برایش هدیه ای بخرید که دوست دارد.این هدیه می تواند یک پیچ گوشتی باشد که همسرتان قصد دارد بخرد اما هنوز فرصت نکرده است.

۲-با همدیگر برنامه های خاص بریزید

برای گردش شبانه با هم برنامه ریزی کنید.می توانید برای یک شام رمانتیک در یک رستوران خوب برنامه بچینید.یا یک شب را دور از خانه و در هتل بگذرانید.یک سفر دو روزه به خارج شهر بروید.فقط سعی کنید به علایق شوهرتان هم توجه کنید.اگر جایی را انتخاب کرد با آغوش باز بپذیرید.

۳-به خودتان رسیدگی کنید

وقتی حرف از رسیدگی به ظاهر می شود خیلی ها فکر می کنند منظورمان عمل های جراحی زیبایی است در صورتیکه هدف فقط این است که ظاهر آراسته، مرتب، خوشبو و زیبایی داشته باشید.این کار را می توانید با اصلاح فرم ابروها، لیزر موهای زائد بدن، احیا کردن موها و … انجام دهید.

چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم؟

۴-زرق و برق دار و خوشرو به نظر برسید

لباس پوشیدن خیلی روی دیوانه کردن شوهرتان تاثیر دارد.یک جوری لباس بپوشید که وقتی شوهرتان از سر کار به خانه می آید با دیدنتان گل از گلش شکفته شود.یک بغل عاشقانه، یک بوسه گرم، یک خداقوت گفتن به او دلگرمش می کند که سریعتر کارهایش را انجام دهد و به خانه بیاید.

۵-او را ماساژ دهید

وقتی از سرکار برمی گردد او را ماساژ دهید که خستگی هایش برطرف شود و احساس آرامش کند.با اینکار بدجور دلش را بدست می اورید.

۶-مهربان باشید و به او عشق بورزید

بعضی از خانمها فقط موقع پول گرفتن یا رابطه جنسی روی خوش به همسرشان نشان می دهند و در بقیه مواقع هیچ عشق و محبتی نسبت به شوهر ندارند.

کارهای محبت آمیز کوچک معجزه می کند سعی کنید همیشه به او مهر بورزید.

۷-شاد و خنده رو باشید

مردها از زنی که همیشه شاد و پرانرژی است و می خندد خوششان می آید.سعی کنید همیشه لبخند بر لب داشته باشید.شوخی کنید.شیطنت کنید تا دل او را به دست بیاورید.

۸-به علایق همسرتان توجه کنید

اگر می بینید که به چیزی علاقه دارد خودتان هم با او همراه شوید نه اینکه بگویید من این کار را دوست ندارم پس انجام نمی دهم.مثلا اگر مسابقات فوتبال می بیند شما هم کنارش باشید.مردها مثل بچه هستند با اینکار شما خیلی ذوق می کنند.

سایر راه هایی شوهر تان را دیوانه می کند

تمامی این تکنیک هایی که بیان کردیم برای این بود که شوهر خود را بعنوان همسر تحت تاثیر قرار دهید. اما راه های دیگری هم هست که باعث می شود شما بعنوان یک فرد مستقل همسرتان را دیوانه خودتان کنید.

۱-غرور و عزت نفس داشته باشید

به خودتان افتخار کنید.همانطور که هستید خودتان را دوست داشته باشید و برای بهبود خودتان کار کنید.اینطور نباشد که بخاطر شوهرتان وزن کم کنید، موهایتان را کوتاه کنید یا ظاهرتان را تغییر دهید.به خودتان احترام بگذارید تا شوهرتان هم به شما احترام بگذارد.

۲-خوبی هایی که در حقش کرده اید را بی صدا بیان کنید

بعضی از مردها فراموش می کنند که چه کارهایی برایش کرده اید.به جای اینکه مستقیم به روی او بیاورید غیر مستقیم به او یادآوری کنید تا احساس قدردانی آنها برانگیخته شود.همچنین نیاز نیست جار بزنید که فلان کار را بخاطر تو می خواهم بکنم کافیست خوب عمل کنید تا خودش متوجه شود.

۳-غر نزنید بلکه رفیقش باشید

لطفا از نق زدن دست بردارید.مردان از غر زدن متنفرند.همیشه مثل یک رفیق کنار همسرتان باشید.بدون اینکه او را قضاوت کنید یا به او غر بزنید.

۴-از او تعریف کنید

اگر دستاوردی داشت یا کار خوبی انجام داد تحسینش کنید.با جملاتی مثل عزیزم تو فوق العاده ای از کارش قدردانی کنید تا حس خوب بگیرد.

۵-به نیازهایش احترام بگذارید

اجازه دهید یک تایمی را با دوستانش بگذراند همانطور که خودتان اینکار را می کنید شوهرتان هم نیاز دارد که بیرون برود با دوستانش معاشرت کند.محدودش نکنید که از شما دورتر می شود.

چگونه خستگی شوهرم را برطرف کنم

چگونه خستگی شوهرم را برطرف کنم

اگر واقع‌بین باشیم، باید بگوییم که قطعا یک رابطه‌ی عاشقانه نمی‌تواند همیشه مملو از عشق و محبت و خوش‌گذارانی باشد، اختلافات، درگیری‌ها، کار و مشغله نیز جز مهمی از یک رابطه عاطفی است که باید به آن توجه داشت. اگر اطلاعات کافی در مورد برطرف کردن خستگی طرف مقابلتان داشته باشید، می‌توانید خستگی‌ها و چالش‌های زندگیتان را نیز به یک اتفاق خوب ختم کنید.

در پاسخ به سوال چگونه خستگی شوهرم را برطرف کنم باید گفت؛ اگرچه راهکارهای بسیاری وجود دارد اما بهترین گزینه در این موارد سکوت است. شاید این مسئله کمی در درجه‌ی اول برای یک زن مشکل باشد، اما می‌تواند نتایج بی‌نظیری به همراه داشته باشد. زن‌ها عموما دوست دارند به محض ملاقات همسر خود بعد از چندین ساعت از تمام مسائل روزمره‌‌ی خود جزء به جزء بگویند اما مرد‌ها دقیقا در این لحظه نیاز دارند که در اطرافشان سکوت باشد تا با آرامش خاطر مسائل اتفاق افتاده در طول روز را در ذهن خود دسته‌بندی کرده و آن‌ها را کنار بگذارند و بر روی مسائل داخل منزل متمرکز شوند.

بنابراین بسیاری از مطالعات نشان می‌دهند که سکوت که البته به معنی بی‌توجهی نیست، می‌تواند به زوجین کمک کند تا پس از سپری کردن یک روز پر از دغدغه به یکدیگر آرامش را هدیه دهند.

روانشناس تلفنی

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *