16 شهریور, 1402

از کجا بفهمیم دختری از ما بدش میاد؟

اگر پسر هستی و میپرسی از کجا بفهمیم دختری از ما بدش میاد یا نه در این مطلب همراه ما باش تا به جواب سوالت برسی.

از کجا بفهمیم دختری از ما بدش میاد؟

از کجا بفهمیم یکی از ما بدش میاد؟
از کجا بفهمیم دختری از ما بدش میاد؟

از کجا بفهمیم دختری از ما بدش میاد؟

یکی از سوالات جالب و پرتکرار آقایان این است که از کجا بفهمیم دختری از ما بدش میاد؟ خیلی پیش می آید که از یک نفر خوشمان آمده اما نمی دانیم که او هم همچین حسی نسبت به ما دارد یا نه.به همین خاطر بهتر است که با تشخیص زود هنگام خودمان را گرفتار عشق های یکطرفه نکنیم تا غرور و احساسمان جریحه دار نشود.

از انجایی که رفتار دخترها در برخی مواقع غیر قابل پیش بینی است و ممکن است طرف مقابل را به شک بیندازد بایستی آنها را خوب زیر نظر بگیریم و به جزئیات توجه نماییم.

مطمئنا یکسری شواهد و نشانه های روشنی هست که می تواند یک پسر را قانع کند که دختر مورد نظر به او علاقه ای ندارد اما برای اطمینان باید به علائم مخفی هم توجه کنیم.

ضمن اینکه باید توجه داشته باشید دخترها اهل ناز هستند و ممکن است هیچ چراغ سبزی به شما نشان ندهند اما به شما علاقه مند باشند.

اگر می خواهید بدانید که به چه روانشناسی مراجعه نمایید حتما مقاله تفاوت روانپزشک با متخصص اعصاب و روان را مطالعه نمایید.

از کجا بفهمیم دختری از ما بدش میاد؟

در نتیجه اجازه دهید سراغ نشانه ها برویم و این موضوع جذاب را ادامه دهیم.

۱-زبان بدن دختر : از روی زبان بدن یک خانم می توانید بفهمید که دوست دارد بیشتر به شما نزدیک شود یا منتظر است که زودتر بروید.اگر سعی دارد خودش را از شما پنهان کند و دور بنشیند به این معناست که در کنارتان احساس راحتی ندارد.همین ممکن است نشانه ای برای عدم علاقه دختر به پسر باشد.

البته این را مد نظر داشته باشید شاید این رفتار دختر بخاطر عدم اعتماد، احساس ناراحتی در اجتماع، نگرانی از قضاوت یا طرد شدن، رعایت حد و مرز و … باشد و با گذر زمان درست شود.یعنی باید زمان بدهید تا از احساسات او مطمئن شوید.

۲-به ما توجه نمی کند : اگر حواسش جای دیگر است .خیلی در صحبت ها مشارکت نمی کند.عجله دارد.بی حوصله است و انگار دلش می خواهد از آنجا برود. اگر مدام با گوشی خود مشغول است و … به نظر می رسد که خیلی از وقت گذراندن با شما هیجان زده نیست و از شما خوشش نمی آید.چون اگر زنی عاشق شما باشد تمام تمرکز و حواسش پیش شماست و همه چیز را رها می کند.

۳-سوالات خصوصی از شما نمی پرسد: دختری که به شما علاقه مند باشد مرتب در مورد زندگی خصوصی تان سوال می پرسد و کنجکاوی می کند.اما اگر از شما خوشش نیاد احتمالا هیچ اهمیتی نمی دهد که چکار می کنید، چند نفر هستید، چه سرگرمی هایی دوست دارید و …

۴-تماس چشمی برقرار نمی کند:کسی که از شما بدش می آید اصلا نمیتواند تماس چشمی برقرار کند.مرتب به این طرف آنطرف نگاه می کند.یا بهتر بگوییم با حالت اکراه یا عدم علاقه از چشم در چشم شدن امتناع می کند.

۵-جدی است و لبخند نمی زند:معمولا دختری که از شما خوشش نیاد خیلی رسمی، جدی و خشک برخورد می کند.تمایلی به خندیدن ندارد و فقط زمانیکه مجبور شود یک لبخند زوری می زند.

۶-برای اینکه او را ببینید خیلی تلاش می کنید: اگر مرتب به دنبال این هستید که یک جوری برنامه های خودتان را به هم بزنید تا بتوانید یک دختر را ملاقات کنید و او همیشه بهانه می آورد یا تمایلی ندارد نشان می دهد که به شما علاقه مند نیست و در پی برقراری رابطه نمی باشد.

اگر قصد دارید همسرتان را به خود علاقه مند کنید حتما مقاله چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم را مطالعه نمایید.

از کجا بفهمیم دختری از ما بدش میاد؟

۷-دوست ندارد با شما تنها بماند: اگر دختری از تنها شدن با شما خودداری می کند و فقط زمانیکه چند نفر حضور داشته باشند حاضر است در جمع بماند نشان می دهد که از شما خوشش نمی آید.

۸-به ظاهرش اهمیت نمی دهد: معمولا دختری که شما را دوست داشته باشد به سرو وضعش می رسد و سعی می کند مرتب، خوشپوش و خوشبو به ملاقات طرف مقابل بیاید.اگر اهمیتی نمی دهد که از نظر شما چطور دیده شود احتمالا بدنبال ادامه رابطه نیست.

۹-در مورد پسرهای دیگر حرف می زند: اگر دختری مخصوصا در حضور شما از پسرهای مورد علاقه اش حرف می زند یعنی از شما بدش می آید و می خواهد با این حرفها شما را دور کند.

۱۰-در پی ضایع کردن شماست: اگر دختری دائم به شما تیکه می اندازد، بی احترامی کرده یا مسخره تان می کند و اغلب جلوی دیگران نظرات شما را زیر سوال می برد به این خاطر است که از شما بدش می اید و دوست دارد یک جوری حالتان را بگیرد.

۱۱-دوست ندارد شما را ببیند: دختری که از شما بدش بیاید مرتب راهش را کج می کند که با شما برخورد نداشته باشد.اگر یکدفعه دیدید مسیرش را تغییر داد تا مجبور نشود با شما تعارف کند مطمئنا از شما بدش می آید.

۱۲-اصلا برای رابطه علاقه نشان نمی دهد: کسی که از شما خوشش نیاد جلوی ایجاد رابطه را به هر طریقی می گیرد چون تحت هیچ شرایطی نمی خواهد شما را کنارش داشته باشد نه بعنوان عشق، نه دوست معمولی نه همکلاسی و …

از کجا بفهمیم یکی از ما بدش میاد

از کجا بفهمیم یکی از ما بدش میاد

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که گاهی فکر می‌کنید دیگران نسبت به شما حس خوبی ندارند و از شما بدشان می‌آیند می‌توانید از طریق نشانه‌ها متوجه شوید که این احساس درست است یا خیر. برخی از این نشانه‌ها عبارت اند از:

  • عدم برقراری تماس چشمی، دزدیدن نگاه یا بالعکس خیره شدن و زل زدن در چشمان شما
  • زبان بدن محدود یا بالعکس داشتن زبان بدن به صورت افراطی
  • لبخندهای عصبی و مصنوعی
  • دوری از شما با دلایل گاه و بی‌گاه و به بهانه‌های مختلف
  • صحبت کردن از روی اجبار و اکراه با شما
  • چک کردن دائمی زمان و ساعت
  • نداشتن وقت برای شما در هیچ زمان
  • توهین کردن دائمی به شما
  • صحبت پشت سر شما
  • فریاد زدن اشتباهات و خطاهای شما در مقابل دیگران
  • توجه نکردن به موفقیت‌های شما
  • رقابت با شما در زمینه‌های مختلف

با وجود نشانه‌های بالا احتمالا متوجه خواهید شد که فرد مورد نظر از شما بدش می‌آید؛ اما اگر باز هم در این مورد مشکوک هستید بسیار حائز اهمیت است تا ابتدا از احساسات دیگران مطمئن شده و اگر امکانش را دارید بار دیگر به آن‌ها فرصت دهید. اما اگر فرد مقابل از شما واقعا خوشش نمی‌آید، باید فوراً روابط خود را با او قطع کرده تا آرامش شما حفظ شود و به دنبال افرادی باشید که واقعاً شما را دوست دارند و خواهان یک رابطه‌ی دوطرفه با شما هستند.

مشاوره آنلاین

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *