10 شهریور, 1401

درمان گیاهی برای ناتوانی مردان

همانطور که می دانید یکی از دلایل طلاق های ناخواسته و جدایی هایی که بخاطر مسائل جنسی اتفاق می افتد ناتوانی و مشکلات جنسی آقایان است.تاکنون درمان های قطعی برای حل این مشکلات وجود نداشته اما بتازگی روان درمانی بعلاوه درمان گیاهی برای ناتوانی مردان توانسته تا حد زیادی زندگی جنسی آقایان را بهبود ببخشد.

ما در این مقاله به معرفی پکیج احیا و بازتوانی نیروی جنسی آقایان که اختصاصا در کلینیک روانشناسی روان آگاه ارائه می شود پرداخته ایم.

 

درمان ناتوانی جسمی مردان

درمان ناتوانی جسمی مردان

بیشترین مشکلاتی که آقایان با آن روبرو هستند و در واقع برخی از بارزترین نشانه های ناتوانی مردان ،عدم نعوظ یا ضعف قوای جنسی، عدم تمایل جنسی، انزال زودرس یا دیرهنگام و اختلالات ارگاسم می باشد که عوارض زیادی را ایجاد می کند.

همانطور که می دانید ما همیشه برای تشخیص و درمان هر بیماری، علت و منشاء آنرا پیدا می کنیم. در خصوص ناتوانی جنسی آقایان هم مساله به همین شکل است.یعنی یکسری مواردی وجود دارد که باعث مشکلات جنسی در مردان می شود.بخش عمده این مشکلات مربوط به جریان خون، چربی خون، دیابت و فشار خون است که روی جداره های عروقی تاثیر می گذارند.

وقتی رگ ها آسیب می بینند بدن فرد در خون رسانی به اندام تناسلی و تحتانی دچار اختلال می شود.

روش هایی که ما برای درمان ناتوانی جسمی مردان استفاده می کنیم تا حدود زیادی مشکلات آنها را برطرف خواهد کرد.البته ما روی بخش فیزیکال مشکلات جنسی مردان کار می کنیم و برای اینکه بتوانید از این روش درمانی ۱۰۰% جواب بگیرید باید روی سبک زندگی، رژیم غذایی و سلامت روانی تان هم کار کنید.

عدم تمایل آقایان به رابطه جنسی عمدتا بخاطر کاهش سطح تستوسترون می باشد که با افزایش سن تشدید می گردد.تستوسترون مردان از سن ۴۵ سالگی به بعد کاهش پیدا می کند البته می توانیم با روشهایی این روند را کند کرده و با شوک دادن آنرا جبران کنیم.

فراموش نکنید که میزان ترشح تستوسترون و سنین کاهش آن به مسائل ژنتیکی و پدر شما هم بستگی دارد.یعنی نمی توان گفت تمام مردها از سن ۴۵ به بعد با کاهش این هورمون مواجه خواهند شد.

متاسفانه جراحت ها و آسیب هایی که در اثر تصادف یا ضربه هایی که به ستون فقرات، مثانه، بیضه ها، اندام تحتانی و کلیه های آقایان وارد می شود در بروز مشکلات جنسی آنها تاثیرگذار است.
درمان گیاهی برای ناتوانی مردان

درمان گیاهی برای ناتوانی مردان

متاسفانه در طب جدید هیچ درمان قطعی برای مشکلات جنسی آقایان وجود ندارد و تاکنون سعی بر این بوده که علائم بیماران با دارو کنترل شود.

اما با توجه به اینکه ما ایرانی هستیم و یک طب سنتی خاص برای بیماری ها داریم درمان گیاهی برای ناتوانی مردان امکان پذیر است.خوشبختانه ما توانستیم پکیجی را برای بازتوانی نیروی جنسی آقایان آماده کنیم که شامل طب چینی، دارو درمانی طب سنتی ایرانی، ابزارهای الکترونیکی، تکنیک های ورزشی و ماساژهای مخصوص و روان درمانی می باشد.

همچنین برای افزایش سطح تستوسترون بیماران و احیا و بازتوانی جنسی شان، یک برنامه اصولی جهت تغییر لایف استایل و بهبود وضعیت خواب اقایان در نظر گرفته ایم.

لازم به ذکر است که همه ی این مواردی که به شما کمک می کند تا بهبود پیدا کنید نسبی است و با توجه به شرایط فیزیک، ژنتیک، نحوه زندگی، آسیب های روانی و موارد دیگر تغییر می کند.در حوزه درمان هیچوقت نمی توان گفت که فرد کاملا درمان می شود اما این نوید را می دهیم که مشکلات جنسی شما تا حد زیادی بهبود می یابد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در درمان مشکلات آقایان همزمان باید کار روان درمانی انجام شود.زیرا بحث فیزیکی و روانی کاملا به هم پیوسته هستند و هیچکدام بدون دیگری نمی تواند تاثیر کامل و پایداری داشته باشد.به همین دلیل ما در این پکیج روان درمانی را هم گنجانده ایم تا مراجعه کننده در کنار دریافت درمان های فیزیکال، از نظر روانی هم تحت نظر روانشناس قرار بگیرد.

میزان جلسات درمانی پکیج احیا

تعداد جلسات درمانی بازتوانی جنسی حداقل ۱۰ جلسه است . اینکه چند جلسه کار روان درمانی و فیزیکال نیاز باشد به خود بیمار بستگی دارد.

معمولا جلسات ابتدایی با روانشناس برگزار می شود تا اول بعد روانی بررسی شود.سپس جلسات احیاء جنسی توسط پزشک متخصص انجام می گردد.نتایج در هر شخصی متفاوت است اما معمولا فرد در جلسات ۶ ام به بعد ابراز رضایت می کند.

قرص ناتوانی مردان

قرص ناتوانی مردان

ممکن است پزشک برای درمان اختلال نعوظ یا ED قرص ناتوانی مردان تجویز نماید که

که توانایی موقتی در فرد ایجاد می کند.این قرصها شامل موارد زیر است:

سیلدنافیل (ویاگرا)

تادالافیل (سیالیس)

آوانافیل (Stendra)

واردنافیل (لویترا)

این قرصها عوارض جانبی مثل تشدید مشکلات قلبی عروقی، گشاد شدن دریچه قلب، از بین رفتن ساختار جداره های عروق را ایجاد می کنند بنابراین توصیه می شود بصورت دائمی از انها استفاده نکنید.کسانی که این قرصها را مصرف می کنند هربار نیاز به دوز بیشتری از دارو دارند و فکر میکنند توانمندی شان بیشتر می شود در صورتیکه بعد از یک مدت فرد به کل در انجام سکس ناتوان می گردد.

همچنین برخی از مردان برای زودانزالی سراغ شیره و تریاک می روند که در کوتاه مدت جواب می گیرند اما هرچقدر دوز مصرف را بالا می برند هم اعتیاد پیدا می کنند و هم توانایی سکس را از دست می دهند.

درمان ناتوانی جسمی مردان دیابتی

متاسفانه جداره عروقی افراد دیابتی بخاطر عارضه قند اسیب دیده و عروق توانایی جابجایی خون در حجم وسیع در الت تناسلی ندارد و همین به بدن فشار می اورد.البته بعضی از افراد دیابتی هم هستن که در عملکرد سکس موفق هستند و نمی توانیم این موضوع را به همه ی افراد دیابتی تعمیم دهیم.

ما در درمان ناتوانی جسمی مردان دیابتی با استفاده از دستگاه های فیزیوتراپی، عروق جدیدی را تولید می کنیم که حمل خون و مواد غذایی و …  را به آلت و پوشش های اسفنجی دور الت تناسلی امکان پذیر می کند و قدرت نعوظ را بالا می برد.

علاوه بر دیابت، چربی و فشار خون هم به جداره عروقی خون در حوزه اندام تحتانی آسیب زده، جداره ها را ضخیم کرده و منجر به تنگ شدن جریان خون میگردد که اینها فشار زیادی را به قلب وارد می کنند.

درمان خانگی ناتوانی مردان

بسیاری از آقایان میپرسند درمان خانگی ناتوانی مردان چیست و ما چطور می توانیم در خانه خودمان ناتوانی مان را درمان کنیم؟برای اینکه بتوانیم راهنمایی کنیم اول باید بدانیم که منظور شما از ناتوانی جنسی دقیقا چیست.عدم نعوظ، بی میلی، زودانزالی، دیر انزالی یا مواردی که به علل روانی مربوط می باشد همه می تواند ناتوانی مردان تلقی شود.
داروی گیاهی برای نعوظ افراد دیابتی

داروی گیاهی برای نعوظ افراد دیابتی

داروی گیاهی برای نعوظ افراد دیابتی زیاد است اما حتما قبل از مصرف با یک پزشک متخصص طب سنتی باید مشورت کنید.چون مقدار هر چیزی زیاد یا کم شود ممکن است روی بدن اثر سوء بگذارد.

اما داروی گیاهی که می توانیم معرفی کنیم به شرح زیر است:

۱-ترکیب دو حبه سیر+۱۰ قطره روغن سیاهدانه+یک قاشق مرباخوری عسل

دقت کنید که ساکارز عسل زیر ۲ باشد.

۲-خوردن ۲ حبه سیر سیاه قبل از صبحانه با کمی آب ولرم

۳-مالیدن روغن سیاهدانه به اندام تناسلی تا نزدیکی مقعد و بیضه ها

۴-انجام حرکت نشست بودایی بصورت روزانه

۵-زالو درمانی زیر بیضه

این روش ها بسیار کمک کننده هستند اما همانطور که گفتیم بایستی در مصرف آن دقت کنید و همه چیز را طبق دستور پزشک انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

برای ناتوانی مردان چه باید کرد

برای ناتوانی مردان چه باید کرد

شایع ترین مشکلی که سلامت جنسی مردان را تحت تاثیر قرار می دهد اختلال نعوظ است.متاسفانه وقتی مردان برای حل مشکل نعوظ به پزشک مراجعه می کنند یکسری داروهای شیمیایی برایشان تجویز می شود.اما داروهای خوراکی برای درمان ED در کوتاه مدت جواب می دهد و در دراز مدت مشکل فرد را تشدید می کند.ضمن اینکه عوارض ناخواسته دیگری هم دارد و اصلا ممکن است روی برخی مردان جواب ندهد.

احتمالا می پرسید پس برای ناتوانی مردان چه باید کرد؟از انجاییکه اختلال نعوظ ممکن است بخاطر مسائل روانی اتفاق بیفتد بد نیست نزد یک روانشناس بروید.در کنار آن می توان از دستگاهی بنام VED یا پمپ تناسلی استفاده کرد.این دستگاه بصورت دستی خون را به داخل آلت تناسلی پمپاژ می کند و بعد از ایجاد نعوظ با یک حلقه کششی به حفظ نعوظ تا ۳۰ دقیقه کمک می کند.

از عوارض جانبی استفاده از پمپ تناسلی می توان به کبودی خفیف و محدودیت انزال اشاره کرد.

اگر ED بخاطر استرس یا شرایط مزمن قلبی عروقی باشد دکتر با بررسی سطح تستوسترون متوجه می شود که علائم شما بخاطر کمبود تستوسترون است یا نه و در صورت نیاز ممکن است جایگزینی تستوسترون را پیشنهاد بدهد.

روش های دیگری مثل شیاف مجرای ادرار، تزریق آلت تناسلی و … وجود دارد اما بنظر می رسد که مشاوره و درمان های گیاهی بهتر جواب می دهند و عوارضی هم ندارند.

نشانه های ناتوانی مردان

نشانه های ناتوانی مردان

نشانه‌ های ناتوانی مردان می‌تواند در موارد مختلف، متفاوت ظاهر شود. ۳ مورد از مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از:

اختلال در به دست آوردن نعوظ
اشکال در حفظ نعوظ
کاهش میل جنسی

همانطور که پیش‌تر هم گفته شد مشکلات مربوط به نعوظ یکی از بارزترین نشانه‌ های ناتوانی مردان است. اگر این نوع اختلالات رخ دهد، می‌تواند باعث بروز استرس، تاثیرات مخرب بر روی اعتماد به نفس و در نهایت اشکال در روابط زناشویی شود. بروز این ناتوانی‌ها می‌تواند علامتی از یک بیماری زمینه‌ای باشد که نیاز به درمان دارد.

مسائل جسمی مانند بیماری قلبی، کلسترول بالا، فشار خون، دیابت، چاقی، مصرف دخانیات و … همگی می‌توانند باعث اختلالات نعوظ شوند. از سوی دیگر، افسردگی، اضطراب، استرس، مشکلات مربوط به رابطه و سایر نگرانی‌های مرتبط با سلامت روان می‌توانند با احساسات جنسی تداخل داشته باشند و در کیفیت رابطه و توانایی افراد برای داشتن نعوظ و حفظ آن تاثیر بگذارند و حتی افراد را نسبت به برقراری رابطه‌ی جنسی بی‌میل کنند.

گفتنی است که در مورد این مسائل باید خجالت را کنار گذاشته و نشانه‌ها را جدی بگیرید. اگر شما نگران اختلال در عملکرد نعوظ خود هستید، حتما باید با پزشک مشورت کنید. گاهی شناسایی نشانه‌ها، تشخیص زودهنگام و درمان بیماری‌های زمینه‌ای می‌تواند یک رابطه و یک زندگی را از مرز فروپاشی نجات دهد.

سکس تراپی
One Comment
  1. سلام عزیزم من 50سالمه تا2سال قبل هیچ مشکلی نداشتم اما2سالی است کنارهمسرم میروم اصلا هیچ علاقه ندارم دوستهای تناسلی هم حرکتی نداره البته بعضی وقتهابادیدن یک تصویرسکس مشکل حل شده زماننیهم هست قرص هم میخورم حنی2یا3تابازم تاثیر نداره سردمزاجی همسرم هم دلیل اینکارهست اما اینقدر اذیت کننده نبوده. باکسی هم تون مشورت ندارم حتی دکترخجالت میکشم من مانده بلاتکلیف

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *