24 شهریور, 1402

چگونه بفهمیم دختری دوست پسر دارد ؟

یکی از چالش‌هایی که آقایان با آن سروکار دارند این است که چگونه بفهمیم دختری دوست پسر دارد؟ معمولا دخترها در مواجهه با پسران واکنش‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهند  به همین دلیل بد نیست که به نشانه‌های  دوست پسر داشتن دختران توجه کنیم. ما در این مطلب به شما می گوییم دختری که دوست پسر دارد چطور رفتار می کند تا قبل از پیش قدم شدن برای دوستی از آن مطلع  شوید.

چگونه بفهمیم دختری دوست پسر دارد؟

چگونه بفهمیم دختری دوست پسر می خواهد؟

چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته؟

 

چگونه بفهمیم دختری دوست پسر دارد؟

 

چگونه بفهمیم دختری دوست پسر دارد؟

می پرسید چگونه بفهمیم دختری دوست پسر دارد؟ اگر پسر سرو رو داری هستید و از عزت نفس خوبی برخوردارید بی معطلی با رعایت ادب و احترام جلو بروید و از ایشان بپرسید که اجازه آشنایی دارم.مطمئنا سر صحبت باز می شود و اگر طرف مقابل تمایل داشته باشد پیشنهاد شما را می پذیرد.

اما بعضی وقتها پسرها دوست ندارند مستقیما از دختر این سوال را بپرسند بنابراین اگر می خواهید قبل از پیش قدم شدن بفهمید که آن دختر دوست پسر دارد یا نه به علائم زیر توجه کنید:

۱-مرتب پیام هایش را چک می کند یا با تلفن صحبت می کند

اگر دیدید دختری چندین بار در طی روز با تلفن صحبت می کند یا پیام می دهد و در همین حین واکنش های لبخند، ناراحتی، عصبانیت یا … دارد نشان می دهد که این دختر با دوست پسرش حرف می زند.

۲-سوالات معنادار بپرسید

برای اینکه مستقیما از او سوال نکنید سراغ سوال هایی بروید که مشخص می کند او دوست پسر دارد.مثلا بگویید ادم نمی دونه اخر هفته ها چجوری خودشو سرگرم کنه شما اخر هفته ها که بیکارین کجا میرین؟ مطمئنا از واکنش دختر می توانید بفهمید که با دوست پسرش بیرون می رود یا نه.

۳-فاصله را حفظ می کند

اگر همیشه فاصله را رعایت می کند و خیلی به شما نزدیک نمی شود بدین معناست که دوست پسر دارد یا از شما خوشش نمی آید.

۴-به پسرها توجه نمی کند

دختری که در رابطه باشد و به قول معروف چشم و دلش سیر باشد هیچوقت به پسر دیگری توجه نمی کند.و اساسا به پسرها اهمیت نمی دهد.

۵-سربالا جواب می دهد

اگر خیلی حوصله ندارد با شما حرف بزند یا پیام هایتان را سربالا جواب می دهد یا خیلی طول می کشد که پاسخ بدهد احتمالا دوست پسر دارد.

۶-با دوستان خودش هم وقت نمی گذراند

دختری که دوست پسر دارد اکثر اوقات بیکاری اش را به او اختصاص می دهد در نتیجه فرصتی برای وقت گذراندن با دوستان دخترش را هم ندارد.

۷-روی خوش نشان نمی دهد

دختری که دوست پسر دارد اصلا تمایلی به بیرون رفتن با شما یا گروه ندارد.چنانچه پیشنهادی برای دورهمی بدهید اصلا روی خوش نشان نمی دهد مگر اینکه برای آن روز برنامه نداشته باشد.

چگونه بفهمیم دختری دوست پسر می خواهد؟

 

اگر به دنبال حفظ رابطه خود هستید حتما مقاله چیکار کنم شوهرم دنبال زن دیگه نباشه را مطالعه کنید.

چگونه بفهمیم دختری دوست پسر می خواهد؟

قبل از اینکه به سوال چگونه بفهمیم دختری دوست پسر می خواهد پاسخ دهیم لازم است توجه شما را به این مسئله جلب کنیم که با چند دسته از دخترها روبرو هستیم.

دسته اول دخترانی که دوست پسر ندارند و با روی خوش از شما استقبال می‌کنند.

دسته دوم دخترانی که دوست پسر ندارند و دلشان نمی‌خواهد که وارد چنین روابطی بشوند. دسته سوم دخترهایی که دوست پسر دارند وبه رابطه‌شان متعهد هستند.

دسته چهارم دخترهایی که دوست پسر دارند اما چون به دنبال کیس بهتر هستند به شما چراغ سبز نشان می‌دهند.

در ادامه  علائم رفتاری هر دسته از دختران را با هم بررسی می‌کنیم:

 

دختری که دوست پسر ندارد و دلش دوست پسر می‌خواهد چگونه رفتار می‌کند ؟

۱- به دنبال جلب توجه است و کارهایی انجام می‌دهد که در چشم شما دختر خوبی به نظر برسد. مثلاً برای شما کادو  می‌خرد. غذای مورد علاقه‌تان  را  می‌پزد. برایتان چای یا قهوه می‌آورد.

۲- تک تک جزئیاتی که شما در مکالماتتان بیان کرده‌اید را به خاطر می‌آورد. شاید برای شما عجیب باشد اما  اگر دختری به دنبال دوست پسر باشد همیشه حواسش جمع است که چه حرف‌هایی می‌زنید و سر بزنگاه آنها را یادآوری می‌کند.

۳-آشکار و پنهان به شما نگاه می کند و زیر نظر می گیرد.معمولا هر وقت به این دخترها نگاه می کنید او هم در حال زل زدن به شماست.

 

دختری که دوست پسر ندارد و تمایلی هم ندارد چطور رفتار می کند؟

اغلب دخترهایی که تمایلی به داشتن دوست پسر ندارند یا با عصبانیت و پرخاشگری شما را طرد می کنند یا مودبانه می گویند که دوست ندارند رابطه برقرار کنند.

بعضی از دخترها هم برای اینکه شما را از سر خود باز کنند به دروغ می گویند که متاهل یا متعهد هستند.

البته یکسری از دخترها هم کلا می ترسند و ازپاسخ دادن امتناع کرده و فرار می کنند.

 

دخترانی که دوست پسر دارند اما به انها وفادارند چطور برخورد می کنند؟

می رسیم به دسته ای که از نظر پسرها گل سرسبد هستند.دخترهایی که اگر در یک رابطه باشند اصلا به جنس مخالف روی خوش نشان نمی دهند چون برای تعهدی که دارند ارزش قائل هستند.

این دخترها معمولا با ارامش، متانت و ادب به شما می گویند که در رابطه جدی هستند و بدون معطلی از ادامه دادن صحبت خودداری می کنند.

چگونه بفهمیم دختری دوست پسر می خواهد؟

دخترانی که دوست پسر دارند اما چشمشان دنبال پسرهای دیگر است چطور رفتار می کنند؟

بعضی از دختران با وجود اینکه در یک رابطه جدی و خوب هستند و هیچ مشکلی با دوست پسرشان ندارند باز هم چشمشان دنبال پسرهای دیگر است.اگر پسری به این دخترها پیشنهاد دوستی بدهد رد نمی کنند.دعوت ناهار یا کافه رفتن را قبول می کنند و سرقرار می روند.

این دخترها احتمال قوی درگیر اختلالات شخصیت همچون هیستریونیک، انتی سوشال یا بوردرلاین هستند و به همین دلیل است که بدنبال پارتنرهای متعدد هستند.

چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

چگونه بفهمیم دختری قبلا دوست پسر داشته

اگر برایتان بسیار مهم است که بدانید آیا دختری که با او دوست هستید، قبلا دوست پسر داشته یا نه بهتر از پیش از هر نوع اقدامی به طور کاملا صادقانه از او بخواهید تا به سوال شما پاسخ دهد؛ اما اگر چنین امکانی برای شما فراهم نیست، یا فکر می‌کنید که با پرسیدن این سوال دست شما از رسیدن به حقیقت کوتاه است؛ می‌توانید با مشاهده رفتار او در اطراف شما متوجه شوید که آیا این دختر قبلاً دوست پسر داشته است یا خیر. اما باید حواستان را جمع کنید که از قضاوت بی‌جا دوری کرده و او را در مظان اتهام قرار ندهید.

وقت گذراندن با دختران چه از طریق فضای مجازی و چه از طریق حضور در کنار آن‌ها می‌تواند به شما در این زمینه کمک کرده و نکات واضحی را در اختیار شما قرار دهد. رفتار هر کس آینه‌ی شخصیت اوست پس با کمی کنکاش در رفتار و چیدن سناریو‌های سیاست‌مدارانه می‌توان به راحتی به ذهنیت افراد دسترسی پیدا کرد.

اگر حتی پارتنر شما یک دروغگوی حرفه‌ای باشد، مطمئن باشید که قطعا شخصیت واقعی خود را در یک موقعیت خاص افشا خواهد کرد. (بدانید و آگاه باشید که دروغگو بسیار کم حافظه است!) بنابراین بهتر است از میزان ارتباطات مجازی کاسته و کمی به ارتباطات حضوری خود اضافه کنید تا هر چه سریع‌تر به هدف خود دست پیدا کنید.

روانشناس تلفنی
4 Comments
  1. درسته امروزه خیلی از دخترهاو پسرهای ما اعتیادات دینی کمکرنگی دارند و راحت رابطه ی دوستی با جنس مخالف برقرار میکنند اما خیلی از ویژگی هایی که شما گفتید مختص دختران نجیب ایرانی است که هرگز دوست پسر ندارند. مثلا عدم توجه و عدم تمایل به برقراری ارتباط با جنس مخالف در دختران نجیبی که تمایل به دوستی قبل ازدواج ندارند وجود داردنه فقط دختران به قول شما چشم و دل سیر.
    لطفا کمی از ذهن خودتون و فرهنگ ایرانی برای نوشتم مقاله استفاده کنید نه فقط ترجمه مقاله های خارجی

  2. دهه۵۰ های بد بخت اصلا به خواب نمی‌دیدند که روزگاری این مطالب در اینترنت آموزش داده شود، چه شامورتی بازی‌های در می آوردیم، میشه فیلم‌های زیادی درباره اش ساخت!

  3. من از سن ۱۹ تا ۳۰ سالگی ،موقعیت های فراوانی برای دوست دختر داشتن بهم رو کرده بود و برخی از این موقعیت ها به طرز فجیعی تابلو بودند ولی بنده، اول ،، به دلیل اعتقادات مذهبی و شرم و حیا و دوم به خاطر اینکه اصولا آدم کمرو و محتاط بودم و روابط اجتماعی ضعیف هم داشتم ،عملا از هیچ کدوم از فرصت هام استفاده نکردم و دنبال برنامه های زیززمینی هم نرفتم ،از طرفی شرایط ازدواج رو هم نداشتم ،از تعارف که عبور کنیم ،این ۲ دهه اخیر آنچنان فشار وحشتناکی بر من تحمیل شد که هرگز قابل بیان کردن نیست.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *