21 بهمن, 1402

مشاوره آنلاین با دکتر روانپزشک

مشاوره آنلاین با دکتر روانپزشک مورد پسند خیلی از افراد است چون اکثرا ترجیح میدهند در خانه یا محل کار خود مشاوره بگیرند و در وقت خود صرفه جویی کنند.برای رزرو با بهترین متخصص این حوزه با شماره زیر تماس بگیرید:

  • دکتر آرش جدیری اسلامی

برای رزرو جلسه مشاوره آنلاین با دکتر روانپزشک  در روان آگاه با شماره ۰۲۱۴۴۹۷۴۵۶۳ – ۰۲۱۴۴۰۳۸۵۴۳ تماس حاصل فرمایید یا فرم رزرو آنلاین ما را پر کنید.

مشاوره آنلاین با دکتر روانپزشک

مشاوره آنلاین با دکتر روانپزشک

این روزها به دلیل دغدغه‌های ذهنی فراوان و زمان محدود، بسیاری از افراد و بیماران سعی می‌کنند به جای گذراندن وقت خود در مطب‌ها و مراکز درمانی از پلتفرم‌های روانپزشکی آنلاین برای مشاوره آنلاین با دکتر روانپزشک استفاده کنند.

این پلتفرم‌ها راه حل بسیار مناسبی برای یافتن روان‌پزشکان و روانشناسانی است که می‌توانند فرایند روان درمانی شما را در محیط منزل، دفتر یا سایر فضاهای خصوصی آغاز کرده و سپس به دنبال راه‌کارهای درمانی برایتان باشند.

چرا دکتر جدیری اسلامی را به شما پیشنهاد می کنیم؟ دکتر آرش جدیری اسلامی یکی از روانپزشکان کاربلد و حرفه‌ای در کلینیک تخصصی مشاوره و روان درمانی روان آگاه است. وی فارغ‌التحصیل انیستیتیو روانپزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی تبریز می‌باشد که تخصص او در زمینه‌ی روانشناسی و روانپزشکی، مشاوره و روان‌درمانی، نوروفیدبک، روانشناسی اعتیاد و … است. ایشان توانسته اند به افراد زیادی در پروسه درمان بیماری های مختلف روان کمک کنند.

اگر به شما خیانت شده و بدنبال روانشناس در این حوزه هستید به صفحه انتخاب بهترین مشاور در زمینه خیانت مراجعه نمایید.

مزایای مشاوره آنلاین با روانپزشک

مزایای مشاوره آنلاین با روانپزشک

  • راحتی و ساعات مراجعه منعطف

مشاوره آنلاین به این معنا است که شما مجبور نیستید برای مراجعه به دفتر یا محل خاصی مراجعه کنید تا کمک مورد نیاز خود را دریافت نمایید. این مورد سبب می‌شود تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود. اگر مشکلات روانی، مشکلات حرکتی یا سایر مسائل شما را برای خروج از خانه با مشکل مواجه می‌کند، یا اگر در یک منطقه‌ای دور افتاده زندگی می‌کنید، مشاوره آنلاین می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

  • دسترسی بیشتر و بهتر

با گرفتن مشاوره آنلاین شما می‌توانید حتی در ساعات عصر و آخر هفته‌ها نیز جلسات مشاوره خود را با روان‌درمانگرتان آغاز کنید. این موضوع سبب می‌شود تا روند درمانی شما بدون کوچک‌ترین تأثیری بر کار، مراقبت از کودک یا سایر اولویت‌های هفته، انجام شود. همچنین در چنین مواردی شما می‌توانید زمانی را برای برقراری جسله انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر است.

  • احساس امنیت و راحتی در خانه

درمان آنلاین به این معنی است که می‌توانید در مکانی که احساس راحتی و آسودگی می‌کنید، خدمات مشاوره را دریافت کنید. اینکه بتوانید در اتاق خود در گوشه‌ای امن بنشینید و با نوشیدنی مورد علاقه‌تان و لباس راحت با روان‌درمانگر خود ارتباط برقرار کنید، می‌تواند حس خوبی را به شما القا کند. حتی شما در چنین مواقعی می‌توانید از تختخواب خود جدا نشوید و حیوان خانگیتان را نیز در کنار خود داشته باشید .

داشتن احساس راحتی می تواند فضایی آرام‌بخش را برای شما ایجاد کند که به خودی خود می‌‌تواند روند درمانی را موثرتر کند و به شما این فرصت را بدهد تا بتوانید راحت‌تر در مورد مسائل خصوصیتان و آنچه ذهن شما را درگیر کرده است، صحبت کنید.

  • حفظ حریم خصوصی

با مشاوره و درمان آنلاین، شما مجبور نیستید تا با کسی در اتاق انتظار کلینیک سلامت روان یا خارج از آن برخورد داشته باشید. جلسات شما در خلوت کامل با روان‌درمانگرتان و بدون برخورد با کسی که می‌شناسید؛ در فضایی کاملا امن برگزار می شود تا احساس معذب بودن نداشته باشید.

  • احساس اطمینان و اعتماد

در کلینیک روان آگاه از تمامی اطلاعات شخصی شما، از جمله صحبت‌های خصوصی و اطلاعات مهمتان پیرامون سلامتی و جلسات درمانی آنلاین به خوبی محافظت می‌شود.

  • درمانگران مجرب و حرفه‌ای

همه درمانگران کلینیک روان آگاه چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین دارای صلاحیت بالایی هستند. این افراد با سال‌ها تجربه در تلاش بوده‌ اند تا فرایند درمانی افرادی که با چالش‌های روحی روانی بسیار مقابله می‌کرده‌اند را هموار سازند. علاوه بر این، همه درمانگران ما در کلینیک روان آگاه از طریق فیلترهای بسیار دقیق انتخاب شده اند، و این مسئله به این معناست که شما واقعاً بهترین مسیر روان‌درمانی را با افراد کاربلد و حرفه‌ای طی می‌کنید.

  • مقرون به صرفه

مراجعه‌ی غیرحضوری سبب می‌شود تا علاوه بر زمان و انرژی در هزینه‌های رفت و برگشت و همچنین سایر هزینه‌های جانبی صرفه‌جویی شود. از این رو می‌توان گفت که مشاوره آنلاین با دکتر روانپزشک می‌تواند نسبت به مراجعه‌ی حضوری بسیار مقرون به صرفه‌تر باشد.

ویژگی‌های یک روانپزشک خوب

اگر شناخت درستی از روانشناسی و شاخه های آن دارد به صفحه انواع تراپی روانشناسی مراجعه نمایید.

ویژگی‌های یک روانپزشک خوب

برای کسب موفقیت در مشاوره آنلاین با دکتر روانپزشک، پیدا کردن یک روانپزشک مناسب می‌تواند تا حدودی چالش برانگیز باشد؛ اما درک ویژگی‌های یک روانپزشک حرفه‌ای می‌تواند به طور قابل توجهی این روند را تسهیل کند. پس ویژگی‌های یک روانپزشک خوب چیست؟ بیماران چه اقدامات عملی می‌توانند انجام دهند تا یک روانپزشک کاربلد را از یک روانپزشک معمولی تشخیص دهند؟

همدلی و شفقت

به دنبال روانپزشکی باشید که به احساسات و چالش‌های درونی شما به خوبی توجه و آن‌ها را درک کند و در طول جلسات هم از طریق زبان بدن وهم از طریق تعاملات کلامی خوب، احساس ارزش به شما القا کند.

مهارت های ارتباطی قوی

به دنبال روانپزشکی باشید تا گوش شنوایی برای حرف‌های شما باشد و از شما در مورد علائمتان بپرسد. اطمینان حاصل کنید که که روان‌درمانگر شما، تخصص خود را به روشی متمرکز و اختصاصی به کار می‌گیرد و توانایی بیان افکار و توصیه‌های درمانی را به خوبی دارد.

اعتماد متقابل

اعتماد سنگ بنای هر رابطه موفق بین روانپزشک و بیمار است. روانپزشکی را انتخاب کنید که به حریم خصوصی شما احترام بگذارد، رازداری را به خوبی بلد باشد و به طور مداوم در طول فرآیند درمانی صداقت خود را به اثبات برساند. به توانایی درمانگرتان در ایجاد فضای امن برای بحث آزاد در طول جلسات خود توجه ویژه ای داشته باشید.

انعطاف پذیری

به دنبال روانپزشکی باشید که آماده‌ی استفاده از تکنیک‌های درمانی مختلف باشد و بتواند رویکرد درمانی خود را طوری تنظیم کند که به بهترین شکل نیازها و شرایط منحصر به فرد شما را برطرف نماید.

صبوری

یک روانپزشک خوب باید حوصله و درک لازم برای حمایت از بیماران خود را در طول فرآیند درمان داشته باشد. روانپزشکی را انتخاب کنید که در مواقع سخت با صبوری کامل پشتیبان و همدل باشد و درک و تعهد خود را به خوبی به شما نشان دهد. برای اطمینان از این مورد می توانید به توانایی آنها برای گذر از موقعیت‌های چالش برانگیز و تمایل آنها برای ارائه راهکارهای تشویقی در طول فرآیند درمانی توجه کنید.

 

 

مشاوره آنلاین

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *