21 فروردین, 1401

چگونه دوست پیدا کنیم؟

ممکن است باورتان نشود اما هنوز هم افرادی هستند که توانایی دوست شدن و دوست پیدا کردن را ندارند و دلشان لک زده برای اینکه مثل باقی ادمها عصرها با دوستانشان بیرون بروند و صحبت کنند و کمی لدت ببرند.ما در این مطلب یاد می گیریم چگونه دوست پیدا کنیم.

چگونه دوست پیدا کنیم؟

چطور دوست دختر پیدا کنیم؟

چطور دوست پسر پیدا کنیم؟

چگونه دوست اینترنتی پیدا کنیم

چگونه رل پیدا کنیم؟

اموزش پیدا کردن دوست

چگونه دوست پیدا کنیم

چگونه دوست پیدا کنیم؟

شاید بگویید دوست پیدا کردن که کاری ندارد مگر کسی هم هست که دوست نداشته باشد؟جالب است بدانید خیلی از افراد می پرسند چگونه دوست پیدا کنیم؟ این کار برای ما سخت است.نمیتوانیم ارتباط برقرار کنیم و … دلایل زیادی وجود دارد که بعضی ها برای دوست یابی با مشکل مواجه می شوند.یکی از آنها اضطراب و استرس است.برخی از افراد از ترس قضاوت شدن یا طرد شدن هنگام ملاقات با افراد جدید دچار اضطراب می گردند.

در ادامه برای کمک به این اشخاص یکسری راهکار ارائه می کنیم:

شما شروع کننده باشید

وقتی در موقعیتی قرار می گیرید که از کسی خوشتان می آید یا دوست دارید با او دوست شوید منتظر نمایید تا طرف مقابل جلو بیاید و سر صحبت را باز کند.خودتان پیش قدم شوید. حتی اگر درونگرا هستید، یک شروع کننده مهربان باشید. شروع به حرف زدن با آن فرد کنید و چیزی در مورد خودتان را به اشتراک بگذارید. سپس اجازه دهید او هم در مورد خودش چیزی بگوید. نیازی نیست که در همان برخورد اول در مورد مسائل شخصی صحبت کنید، اما چند کلمه یا داستان را با هم در میان بگذارید تا به قول معروف یختان آب شود.

روی اعتماد به نفس خود کار کنید

وقتی خودتان را دوست داشته باشید و اعتماد بنفس و عزت نفستان را تقویت کنید، دیگران هم شما را همانگویه قوی و توانمند میبینند.

لبخند بزنید

لبخند زدن در حالی که تماس چشمی با کسی برقرار می کنید، تأثیر مثبتی روی فرد مقابل ایجاد می کند. صحبت کردن همراه با نگاه و لبخند گرم گفتگو را شیرین تر و راحت تر می کند.

دوست خوب یه پایه اس حتی برای درس خوندن اما اگر به دنبال سایر انگیزه ها هستید به مقاله انگیزه برای درس خواندن در دانش آموزان سر بزنید.

 زبان بدن شما همه چیز را فاش می کند

در نظر داشته باشید که زبان بدن شما همه چیز را به طرف مقابل نشان می دهد.اگر شما راحت بنظر برسید خیلی بهتر با شما ارتباط برقرار می کنند.نحوه ایستادن، نشستن، مدل دستها، طرز نگاه و … سر درون شما را مشخص می کند.اگر دستانتان را گره بزنید، به پایین نگاه کنید و … ممکن است اینطور به نظر برسد که از گفتگو لذت نمیبرید یا آماده دوستی نیستید.

ذوق و شوق داشته باشید

اگر موقع وارد شدن به یک مکان شور و شوق در شما موج بزند بی شک دیگران هم حس شما را می گیرند و جذبتان می شوند.و بالعکس وقتی خسته، کسل و اخمو جایی می روید هیچ کس دوست ندارد با شما ارتباط برقرار کند.

چگونه دوست پیدا کنیم؟

با اشتیاق به حرفهایشان گوش دهید

وقت ید رمورد کار، سرگرمی، تفریحات و … فرد سوال می کنید مشتاقانه هم به پاسخش گوش کنید. کنجکاو باشید و نشان دهید که به ارزش ها و علایق آنها احترام می گذارید.

آنها را با نام کوچک صدا بزنید

وقتی اسم فرد مقابل را به زبان می آورید نشان می دهید که صمیمانه خواستار برقراری ارتباط هستید و با او راحت هستید.

از منطقه آسایش خود خارج شوید

ماندن در منطقه امن کار راحتی است به همین خاطر خیلی ها به تنها ماندن عادت کرده اند و به همین خاطر بیرون آمدن از دایره امن برایشان سخت است.اگر می خواهید دوست پیدا کنید از پیله تنهایی تان بیرون بیایید.

عجله نکنید

ایجاد هر رابطه ای به زمان نیاز دارد.مسلما شما بدنبال یک رابطه کوتاه مدت نیستید و دوستی های پایدار هم ساده به دست نمی آیند.

با دیگران همان گونه رفتار کن که دوست داری با تو رفتار کنند.

گاهی اوقات با دیگران طوری رفتار می کنیم که خودمان دوست نداریم آنطور با ما رفتار شود.و این باعث ایجاد کدورت می گردد.پس این نکته طلایی را هیچ وقت فراموش نکنید.

چگونه دوست دختر پیدا کنیم؟

چگونه دوست دختر پیدا کنیم؟

سوال همیشگی پسرها این است چگونه دوست دختر پیدا کنیم یا از کجا دوست دختر پیدا کنیم؟بستگی دارد به هدفتان.یک موقعی پسرها از روی هوی و هوس و سرگرمی دنبال دوست دختر می گردند و خیلی برایشان فرقی نمی کند کجا دختر را ببینند .اما گاهی پسران با هدف ایجاد یک رابطه سالم و طولانی مدت اقدام به اینکار می کنند.روی صحبت ما با شمایی است که بدنبال یک دختر مناسب برای یک رابطه بلند مدت و ازدواج می گردید.

خب برویم سراغ پاسخ به این سوال که چطور دوست دختر پیدا کنیم؟

اعتماد به نفس داشته باشید

دختران عاشق مردان با اعتماد به نفس هستند. فکر کردن بیش از حد به همه چیز ،عصبی بون، ترس، من و من کردن و …جذابیت شما را کاهش می دهد.ریلکس باشید. شفاف خواسته تان را بیان کنید. یک مرد با اعتماد به نفس و قوی چندین برابر جذاب تر از یک مرد خوشتیپ اما بی عزت نفس است.

داشتن شجاعت مهمترین فاکتور اعتماد به نفسه اما برای اینکه بدونید شجاعت واقعی چیه به مقاله شجاعت چیست سر بزنید.

محترمانه سوال کنید که آیا در رابطه هستند یا نه

قبل از اینکه درخواستی به دختر بدهید بپرسید که در رابطه هست یا نه؟اگر در رابطه بود که بی خیال شوید.

بدرستی از دختر درخواست ملاقات یا صحبت کنید

همانطور که گفتیم، دخترها اعتماد به نفس و قاطعیت را دوست دارند، بنابراین مطمئن شوید که به درستی از او درخواست کرده اید. گزینه های متعدد پیش پایش نگذارید.یک تاریخ و یک مکان مناسب را پیشنهاد کنید. جایی مثل کافی شاپ که بتوانید صحبت کنید و به درستی با یکدیگر آشنا شوید .وقتی زمان و مکان را مشخص می کنید نمی تواند رد کند.

گوش کنید و سوال بپرسید

متاسفانه مردان هنگام سوال پرسیدن از خانم ها بد عمل می کنند. دخترها اغلب شکایت دارند که مردان در قرار ملاقات‌ بیشتر در مورد خودشان حرف میزنند و علاقه ای به حرفهای دختر نشان نمی دهند. شما اینطوری نباشید. با پرسیدن سوالات مرتبط نشان دهید که به صحبت های ایشان گوش میکنید.

نشان دهید بدنبال پیشرفت هستید

چیزی که شاید بیشتر از اعتماد به نفس برای یک دختر جذاب باشد جاه طلبی پسر است. زنان واقعاً مردان تنبل را دوست ندارند و عاشق مردی هستند که برای پیشرفت و رسیدن به خواسته هایش باانگیزه است و تلاش می کند. البته یادتان باشد دختران دوست پسر معتاد به کار نمی خواهند.

هنر معاشقه را یاد بگیرید

هنر معاشقه این است که با بازیگوشی به کسی نشان دهید که به طور خاص به او علاقه دارید. تکنیک هایی مثل تماس چشمی طولانی، لبخند زدن و تعریف و تمجید به خوبی جواب می دهد. البته در این کار زیاده روی نکنید چون دختر خانم فکر می کند که قصد شما از این رابطه جدی نیست.

به او احترام بگذارید

احترام به دختر نشان می دهد که شما در ایجاد رابطه با او جدی هستید. دقت کنید که این به معنای آن نیست که هرچیزی طرف می گوید را بپذیرید. ترجیحات او را در نظر بگیرید.

خیلی خشک رفتار نکنید

گاهی خانم ها از شوخی های به جا خوششان می آید.شوخی و خنده در جای درست گفتگو را زیباتر می کند و می تواند امتیاز مثبتی برایتان باشد.اما زیاده روی ممنوع.

چگونه دوست پسر پیدا کنیم؟

چگونه دوست پسر پیدا کنیم؟

بعضی از دخترها تا سنین ازدواج دوست پسر داشتن را تجربه نکرده اند و تمایل دارند که از این طریق با جنس آقایان بیشتر آشنا شوند تا بتوانند ازدواج درستی را در آینده داشته باشند.حتما دیده اید که برخی از ازدواج ها بواسطه پیشنهاد دختر به پسر صورت گرفته و این مساله شاید عرف نباشد اما اصلاچیز بدی نیست.در اینجا برای اندسته از دخترهایی که می پرسند چگونه دوست پسر پیدا کنیم نکاتی را بیان می کنیم:

 

بگذارید کسی بیاید که می خواهید

حتی اگر قبلاً دوست پسر نداشته اید، به ارتباط با هر پسری تن ندهید.اجازه دهید آنکسی که همیشه می خواستید به زندگی تان بیاید. شاید شما پسرهای مرموز، ساکت و روشنفکر را دوست داشته باشید. مطمئن باشید یک دوست پسر عالی برای شما وجود دارد.پس عجله نکنید.

به گروه های مختلف بپیوندید

از آنجایی که باید به دنبال شخصی باشید که به علایق شما کمی نزدیک است بهتر است وارد گروه های مورد علاقه تان شوید شاید در آنجا فردی مناسب را ببینید.

برای مثال، اگر مذهبی یا ورزشکار هستید، باید در چنین گروه هایی عضو شوید تا با افراد مختلف آشنا شوید.البته واقعا سراغ چیزی بروید که به آن علاقه دارید.چون بعدا اگر تظاهر کرده باشید به مشکل می خورید.

در مراسم ها شرکت کنید

هیچوقت نه نگویید.اگر مراسمی هست حتما شرکت کنید خدا را چه دیدی شاید مرد آینده شما آنجا باشد.بنابراین، قبل از اینکه به هر یک از آن رویدادها نه بگویید، دوباره فکر کنید.

اگر نمی دانید که سن شما مناسب داشتن دوست پسر هست یا نه به مقاله در چه سنی دوست پسر داشته باشیم مراجعه نمایید.

 به عشق ایمان داشته باشید

گاهی اوقات باور اینکه هنوز عشق وجود دارد سخت است. از آنجایی که بسیاری از افراد طلاق می گیرند یا از ازدواج دوری میکنند حس می کنید که چه ارزشی دارد وارد رابطه ای شوید که آخرش به جدایی ختم می گردد اما هنوز هم رابطه های زیادی هستند که تا ابد زیبا و جاودان می مانند.

اگر دیدتان به عشق منفی باشد، هیچوقت دوست پسر خوب پیدا نمی کنید. چون به جای اینکه خودتان و آن پسر را کنار هم با آینده ای درخشان ببینید، ممکن است تصورات منفی مثل خیانت را در ذهن پرورش دهید.

اعتماد به نفس داشته باشید

یک پسر دوست دارد یک دختر با اعتماد به نفس را ببیند. کسی که هنگام فشار و سختی عقب نشینی نمی کند.دست از هدف هایش بر نمی دارد.کسی که اول از همه عاشق خودش است.در عین حال، او کسی را می خواهد که بتواند از او پشتیبانی کند مثل یک کوه دوشادوشش راه برود و حمایتش کند.

خودتان باشید

مهم نیست چه اتفاقی می افتد، شما باید همیشه خودتان باشید. نباید چیزی را نشان دهید که در واقعیت نیستید.مطمئن باشید کسی که شما را بخواهد همانطور که هستید به شما عسق میورزد.

وقتی خودت باشی آرامش بیشتری هم داری چون مجبور نیستی نقش بازی کنی و استرس بکشی.

چگونه دوست اینترنتی پیدا کنیم

چگونه دوست اینترنتی پیدا کنیم

بسیاری از نوجوانان امروزی مرتبا از ما میپرسند از کجا دوست دختر پیدا کنیم؟از کجا دوست پسر پیدا کنیم؟ چگونه دوست اینترنتی پیدا کنیم و …

دوست دختر یا پسر داشتن چیزی نیست که بخواهید بصورت اینترنتی یا در خیابان و … بدنبال آن بگردید.بسیاری از این دوستی های اینترنتی بخاطر عدم شناخت طرفین و عدم اگاهی و … نوجوانان به جاهای باریک کشیده شده و هم برای دختر و هم پسر دردسرهایی ایجاد می کند.

اجازه دهید بالغتر شوید و مراحل حساس نوجوانی را طی کنید بعد شرایط دوستی با دیگران در موقعیت های بهتر و مکان های صحیح تر برایتان ایجاد می شود.در شرایطی که شما واقعا آمادگی اش را داشته باشید.بنابراین اولویت خود را روی فعالیت های درسی و غیر درسی خود قرار دهید و وقتی به محیط های اجتماعی مثل کلاس های زبان، همایش ها، کلاس های ورزشی و … وارد شدید دوستی های سطحی برقرار کنید.

البته در چهارچوب خانواده و با رعایت اصول و قوانینی که والدین در نظر می گیرند.توجه داشته باشید که هرچقدر خودتان را دیرتر وارد دوستی های عمیق کنید میزان آسیب پذیری تان کمتر خواهد شد.

 چگونه رل پیدا کنیم

چگونه رل پیدا کنیم

چگونه رل پیدا کنیم جمله ای است که این روزها زیاد از زبان نوجوانان نسل جدید دهه ۷۰ و ۸۰ میشنویم.دختر پسرها فکر می کنند که باید رل پیدا کنند در صورتیکه اصلا چیزی نیست که بخواهیم دنبالش بگردید.دیگر زمان پیدا کردن دوست دختر و دوست پسر در خیابان ها گذشته و دوران تیکه انداختن، شماره دادن در خیابان و مکان های عمومی تمام شده است.فکر این نباشید که چگونه دوست دختر دوست پسر پیدا کنیم چون وقتی زمانش رسیده باشد شما یکدفعه متوجه می شوید که وارد یک رابطه شده اید.

اگر قصد دارید رل بزنید و در آینده با هم ازدواج کنید بهتر است در سن مناسب و در مکان درست فرد مورد نظر خود را انتخاب کنید.در دانشگاه، تورهای مسافرتی، کلاس های ورزشی-آموزشی و … به دو دلیل: اول اینکه قطعا فردی را که در این مکان ها پیدا می کنید با علایق شما سازگار است و دوما مطمئن هستید که در یک جای درست و حسابی با فرد مقابل آشنا شده اید.

اموزش پيدا كردن دوست

اموزش پيدا كردن دوست

اگر بدنبال اموزش پیدا کردن دوست هستی در اینجا یک راهکار ساده ارائه می دهیم.از امروز در هر مکانی که حضور پیدا میکنید لبخند زدن را جزء اصلی ترین کار خود قرار دهید.مثلا کار بانکی دارید با روی خوش وارد بانک شوید.به بهانه سوال کردن با افرادیکه در آنجا حضور دارند سر صحبت را باز کنید.البته شاید سخت باشد که با اولین دیدار در بانک دوست پیدا کنید اما این شروع خوبی است.شما به مرور یاد می گیرید که چطور به آدمها نزدیک شوید.معمولا افراد در جاهایی که بصورت مستمر حضور دارند با دیگران دوست می شوند.یکی از این مکان ها باشگاه ورزشی است.کافیست از آن فردی که خوشتان می آید یک سوال در مورد حرکات ورزشی بپرسید یا اینکه با لبخند از فرد مقابل تعریف کنید و بگویید که چقدر از او خوشتان آمده.مثلا چه لباس زیبایی پوشیده اید.چقدر اندام قشنگی دارید و …

اگر هفته ای ۳ بار هم به باشگاه بروید و هربار کمی با فرد مورد نظر گفتگو کنید کم کم به هم نزدیک شده و می توانید شماره تلفن هم را بگیرید.سعی کنید در برقراری ارتباط زیاده روی نداشته باشید.بعضی وقت ها چون دوستی نداشته ایم به محض آشنا شدن با یک نفر او را در منگنه قرار می دهیم و مداوم با او تماس می گیریم اینکار اصلا درست نیست و باعث می شود فرد تحت فشار از ارتباط کناره گیری نماید.

مشاوره آنلاین
10 Comments
  1. درود و خداقوت . این بهترین مقاله ای بود که تا به امروز مطالعه کرده ام . سپاس فراوان .

  2. بذارید من یک واقعیت محض در مورد خودم بگم،شاید شنیدنش جالب باشه براتون،من تا قبل ورود به دانشگاه، هیچ گونه موقعیتی یادم نمیاد برای دوست دختر داشتن ،داشته باشم ،بعد ورودم به دانشگاه در سن ۱۹ سالگیم موقعیت های فراوانی برام شکل گرفت،اینکه میگم فقط حرف نیست ،اما من علارغم اینکه آدم شوخ طبعی بودم و ظاهر شیک و تمیزی داشتم، بدون تعارف ،موقعیت های زیادی به صورت خودجوش برام ایجاد شده بود، اما باهیچ دختری وارد رابطه نشدم ،باز هم تاکید میکنم ،با هیچ دختری،،،، اما چرا ،، ، شنیدنش براتون شاید کمی سوال برانگیز یا تعجب آور باشه،من آدمی بودم با شرم و حیا فراوان ،با اینکه همه چیز ۱۰۰ درصد برام آماده و حاضر بود ولی آخرین لحظه منصرف میشدم و وجدانم اجازه نمیداد، اکه بگم نزدیک ۳۰ تا موقعیت اینجوری برای دوست دختر داشتن داشتم و به شکل کاملا آشکاری بهم آمارهم می‌دادند، ،،، شاید باورتون نشه،موقعیت های زیر زمینی هم برام وجود داشت، ولی بازهم من مطلقا هیچ حرکتی نمیکردم، الان که این متن رو مینویسم ۳۹ سال از عمرم گذشته و هنوز مجردم ، شرایط ازدواج رو فعلا ندارم ،هیچ گونه دوست دختری هم ندارم،و هرگز تا الان نتونستم دنیای سکس رو تجربه کنم ،نمیخوام بگم از این روندی که داشتم پشیمانم ،ولی شاید مقداری در این مورد زیاده روی کرده باشم ،به هرحال بعید میدونم فردی مثل من وجود داشته باشه و اگر هم باشه احتمالا در حد تعداد انگشت های دست یه نفر باشه ،به هرحال این مسیری بود که من خودم انتخاب کردم و اینکه در این سالیان بر من چه گذشت ،بماند،،،،، ، دیگه قضاوت با خود شما.

  3. سلام
    من هم حدود 30 سالمه ولی تا حالا دوست دختر نداشتم.
    وقتی به عمر رفته فکر میکنم مثل سگ پشیمونم.
    توصیه من به جوانان این هست که از زندگی لذت ببرید و هر چیزی رو تجربه کنید.

  4. سلام واقعا حرفات منو تحت تاثیر قرار داد من دوسال دیگه میرم دانشگاه خوب میدونی اعتماد به نفسم کمه
    ولی خوب آدم شوخی هستم ولی خوب دوست دختر داشتن تا به الان بهش فکر نکرده بودم و بهتره بگم بهش فکرم نمیکنم چون تا حالا تجربه نکردم دختر بودن که بهم پیشنهاد داده ولی قبول نکردم و همه هنرستانی هام منو بعضی موقع ها مورد تمسخر قرار میدن و واقعا از یه طرفی هم ازین وضعیت خوشم نمیاد موندم چکار کنم اتفاقا ظاهر خوش تیپی دارم موندم آخه من یک خورده کم رو هستم یکم راهنمایی میکنی ممنون ازت

  5. سلام من ۱۶ساله هستم و کلی موقیعت برام پیش اومد بود حتی دختر بهم گفت ولی باز این شرف و… نمیزاره خجالتی نیستم ولی شرافت دارم نمی تونم کار کنم که دخترا رو بدشون رو بزنم می دونی چی میگم(;

  6. این سایت عالیه

  7. سلام من بد بخت ک ارزوم از بچگی!!! دوستی و عشق و حال بود هیییچچ وقت نشد به ارزوم برسم. با اینکه خیلی نزدیکم میشدند(مدرسه و دانشگاه و خیابون و اشناها) ولی من میترسیدم و فکرهای مزخرف میکردم. مسخرس… نه؟

  8. ادامه …..! الان ۲۹ سالمه و هیچ دوستیم نداشتم و ندارم دنیای مزخرفیه همچی برعکسه

  9. من ک تا به حال دوستی نداشتم واصلا نمیدونستم چطوری باید با یک دختر رفتار کنم
    اما با مطالعه این متن یاد گرفتم چطور با دیگران برخورد کنم.
    ممنونم از راهنماییتون
    دست شما درد نکنه

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *