8 آبان, 1400

درمان فوت فتیش

احتمالا کلمه ی فتیش رو کم و بیش شنیدین اما شاید ندونین که فوت فتیش چیه؟اگر دوست دارین در این مورد بیشتر بدونین و راه درمان فوت فتیش رو یاد بگیرین همراهمون باشین.

فوت فتیش چیست؟

فوت فتیش چیست؟

خیلی از افراد می پرسند فوت فتیش یعنی چه؟ برای اینکه بتوانیم توضیح کامل و مفیدی در این خصوص ارائه دهیم اول باید بدانیم فتیش یعنی چه تا بتوانیم بگوییم فوت فتیش چیست؟

بطور کلی هر شی، مفهوم یا موقعیتی که رنگ و بوی جنسی به خود بگیرد فتیش نام دارد. از روسری و کفش گرفته تا جوراب شلواری و بلوز و … همه می توانند اقلام جنسی ای باشند که فرد با آنها تحریک شده و به لذت جنسی دست پیدا می کند.(در زمانی که شریک جنسی هم نیست از این اقلام برای تحریک جنسی استفاده می کنند)

بوسیدن پا نشانه چیست؟برخی از افراد با نگاه کردن به یک قسمت خاص بدن از نظر جنسی تحریک می شوند و در افرادی که فوت فتیش هستند نقطه تحریک آمیز پاها است.

پس فوت فتیش یا پودوفیلی یک نوع اختلال جنسی است که به معنای علاقه جنسی به پا، انگشتان پا و مچ پا می باشد.

افرادیکه فتیش پا دارند از ناخن های لاک زده، خالکوبی پا، خلخال و هر تزییینی که دور پا باشد، جوراب های ساق بلند، کفش پاشنه بلند خوششان می آید.

عده ی دیگر از درمان های مرتبط با پا، ماساژ پا و پرستیدن پا به رضایت جنسی می رسند.

فوت فتیش ها از بوسیدن و مکیدن انگشتان پا، دیدن ویدئوهای پا، ماساژ پاهای عرق کرده، تحریک آلات تناسلی با پا و عکس گرفتن از پاهای همسرشان … خوششان می آید و حتی در مورد بوی پا برای شریک زندگی شان صحبت می کنند.

 

فوت فتیش یعنی چه

درمان فوت فتیش

یکی از راه های درمان فوت فتیش، درمان شناختی رفتاری یا CBT است.در این روش درمانگر یا سکس تراپ با فرد کار کرده و به او کمک می کند تا تمایلش به شی یا قسمتی از بدن که باعث لذت جنسی می شود کاهش یابد.

بسیاری از فوت فتیش ها در روابط شان مشکل دارند.چراکه اگر آنچیزی که نسبت به آن فتیش دارند هنگام رابطه جنسی نباشد یا شریک آنرا در اختیارش قرار ندهد، نمی توانند سکس را بخوبی به پایان برسانند.

روش دیگر درمان فتیشیسم پا سکس تراپی است.سکس تراپ هایی که در زمینه پارافیلیا تخصص دارند بدون هیچ گونه قضاوتی یک تاریخچه جنسی و روانی از بیمار می گیرند تا بتوانند از علت بروز فتیش و زمان ایجاد آن در فرد آگاه شده و عواملی را که به فتیشیسم آنها دامن زده و منجر به خیال بافی و … می گردد را ارزیابی کنند.

دارودرمانی یکی دیگر از روش های درمان فتیش است.داروهایی تحت عنوان مهارکننده بازجذب سروتونین مثل فلوکستین و پروزاک هستند که می توانند اختلالات خلقی مانند افسردگی و اضطراب را بهبود ببخشند و میل جنسی را کاهش دهند.خیلی از افرادیکه داروهای ضدافسردگی مصرف می کنند دچار عوارضی چون کاهش میل جنسی می گردند.تحقیقات می گوید که کم شدن میل جنسی می تواند باعث کاهش افکار و رفتار فتیشیستیک شود اما این روش بدون کمک روان درمانی و سکس تراپی تاثیر زیادی در درمان فتیش ندارد.

گاهی اوقات علاقه شدید به پا در افراد به سبب میل جنسی زیاد می باشد ، برای درمان آن حتما مقاله کاهش میل جنسی را مطالعه نمایید.

خیلی ها میپرسند فوت فتیش یعنی چی و چه زمانی دنبال درمان اختلال فوت فتیش باشیم.فوت فتیش را که در بالا کامل توضیح دادیم بصورت کلی علاقه بیش از حد افراد به پا را بنام فوت فتیش می شناسند.حالا هرکسی یک نوع فوت فتیش است و این تحریک شدنش بسته به موقعیت های مختلف اتفاق میفتد و کیس با کیس متفاوت است.اما در مورد سوال دوم این بیماری زمانی به یک اختلال روانی تبدیل می شود که باعث ناراحتی و آسیب قابل توجه به خود یا دیگران شود.

  درمان بیماری فوت فتیش از طریق گفتگو با شریک زندگی و کمک گرفتن از یک متخصص سلامت روان که مورد تایید سازمان های مربوطه (روانپزشک، روانشناس، درمانگر) باشد امکان پذیر است.

چرا پا برای افراد جذاب است؟

هر فردی به یکسری چیزها جذب میشود و از یک چیزهایی هم دوری می کند.همانطور که آدم ها از یک سبک لباس یا موسیقی خوششان می آید ممکن است در بدن به یک عضوی بیشتر علاقه داشته باشند.

بنابراین نمی توانیم بگوییم که چه چیزی در مورد پا اینقدر جذاب بنظر می رسد اما چندین نظریه وجود دارد که می تواند بگوید دلیل پا پرستی چیست؟

از آنجاییکه به لحاظ بیولوژی پاهای انسان پر از پایانه های عصبی است و انتهای عصب احساسات افراد را بیشتر برانگیخته می کند غلغلک دادن، مالیدن و ماساژ پا حس خوبی به انسان می دهد.

عده ای از افراد، پا را بعنوان یکی از عضوهای پایین، پست و حقیر در بدن می دانند و دوست دارند که از شریک زندگی شان پایینتر باشند.آنها از اینکه طرف مقابل پاهایش را به نشانه قدرت روی بدنشان قرار دهد لذت می برند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود پا برای فوت فتیش ها جذاب باشد تسلط و فرمانروایی است.اگر همسر شما فتیش پا داشته باشد ممکن است از شما در خواست کند که با او مثل یک زیر پایی رفتار کنید.چراکه از اینکه روی او تسلط دارید لذت می برد.

مردانی که به پا علاقه دارند بشدت علاقه دارند که جلوی پای همسرشان زانو بزنند، انها را تحسین کنند و خودشان را کوچک کنند.این مردان حتی از خانم شان می خواهند که پاهایش را روی سرو گردنشان بکشد.

 

فتیشیسم در روانشناسی

فتیشیسم در روانشناسی

محققان فتیشیسم در روانشناسی معتقدند که فتیش پا ممکن است بدلایل زیر در فرد ایجاد شود:

زیگموند فروید از اولین کسانی که در این مورد مطالعه کرد معتقد بود فتیش ها در اوایل کودکی بوجود آمده اند.او بیان کرد وقتی کودک متوجه می شود که مادرش آلت تناسلی ندارد شوکه شده و بدنبال عضوی از بدن میگردد که شبیه به آلت باشد.بنابراین طبق نظریه فروید فوت فتیش ها پا یا انگشتان پا را جایگزین آلت تناسلی مردانه می دانند.

البته بعدها یک متخصص مغز و اعصاب بنام راماچاندران بیان کرد که بخشی از ناحیه مغز که مرتبط با تحریکات تناسلی است در کنار ناحیه ای از مغز است که احساسات فرد نسبت به پا را پردازش می کند و این می تواند دلیل فتیش پا در برخی از افراد باشد.

در یک نظریه دیگر شرطی سازی و یادگیری را مسئول شکل گیری فتیش ها بیان کرده اند. یعنی افراد می توانند یاد بگیرند که توسط اشیا یا قسمت خاصی از بدن و بواسطه یک سیستم پاداش، مانند نزدیکی فیزیکی، انزال یا حتی پول، برانگیخته شوند.

ضمن اینکه برخی از جوامع در بروز فتیشهای جنسی نقش دارند به این خاطر که به بخش های خاصی از بدن و اعمال جنسی روی آن نواحی اهمیت بیشتری داده اند.

فتیش چطور ایجاد می شود؟

از آنجاییکه روان‌شناسی جنسی پیچیده می باشد توضیح اینکه چرا مغز ما به تحریکات خاصی واکنش نشان می‌دهد دشوار است.اما بطور کلی فتیش یک پاسخ آموخته شده است.یعنی مثلا وفتی یک چیز خنثی مثل کفش با یک عکس برهنه و تحریک کننده همراه می شود آن ایتم خنثی به یک محرکی برای برانگیختگی جنسی تبدیل می گردد.

بیشتر نظریه‌پردازی‌های روان‌شناختی در مورد فتیش‌ها مخصوصا فتیش پا حاکی از آن است که این مساله به تجربه‌های نقش‌بندی و شرطی‌سازی در اوایل دوران کودکی مربوط می‌شوند که در آن پاسخ‌های جنسی معمولاً با اشیاء غیرجنسی همراه می‌شوند.

علاقه به پا در روانشناسی بر اساس نظریه هایی که تاکنون ارائه شده ممکن است بخاطر ویژگی های شخصیتی هر فرد باشد.به گفته روانشناسان این نظریه که افراد با فتیش متولد می شوند اثبات نشده اما اینکه یک شخصی مستعد فتیش باشد امکان پذیر است.اگرچه شخصیت انسان ها تحت تاثیر عوامل محیطی تغییر می کند اما مطالعات نشان داده که برخی از ویژگی های شخصیتی تا حدی ارثی هستند و به همین دلیل بعضی افراد نسبت به دیگران بیشتر در معرض ابتلا به فتیش قرار دارند.

فوت فتیش در روابط و زندگی زناشویی

اگر شما یا همسرتان فتیش پا یا هر فتیش دیگری هستید و می خواهید این موضوع را در زندگی زناشویی و رابطه ی خود وارد کنید باید با همسرتان صحبت کنید.صادق بودن با شریک جنسی و عاطفی در مورد فتیش درست ترین کار است.اجازه دهید که هر سوالی در این مورد برای طرف مقابل پیش می آید بپرسد.حد و مرزها را با همدیگر مشخص کرده و در این مورد با هم توافق کنید.

فعالیت های ساده مثل پدیکور کردن یا ماساژ پا به شریک زندگی تان می تواند این نیاز شما را برطرف کند. اما خیلی از افراد با ورود پا به اندام تناسلی یا مکیدن انگشتان پا مشکل دارند و نمی توانند همچین چیزی را بپذیرند.به همین دلیل نباید به این کار ادامه دهید.در چنین مواردی که فتیشیسم از حد نرمال خارج شده، روی زندگی زناشویی اثر منفی می گذارد و منجر به نارضایتی در زوجین می شود حتما باید به یک سکس تراپ مراجعه نمایید.

 

مردانی که به پا علاقه دارند

اختلال فتیشیسم در مردان بیشتر است یا زنان؟

اختلال فتیشیستم تقریباً بیشتر در مردان دیده می شود. در زیر به بیان آمار و حقایقی در خصوص فتیشیسم پرداخته ایم:

  • تحقیقات نشان داده که از هر چهار مرد مبتلا به اختلال فتیشیستیک تقریباً یک نفر همجنسگرا می باشد.
  • اختلال فتیشیستی اغلب با سایر اختلالات پارافیلیک و یا هایپرسکشوالیتی همراه است.
  • فتیش اغلب باعث اختلال در عملکرد جنسی در طول سکس می شود.
  • اختلال فتیشیستی معمولاً با شروع بلوغ جنسی ایجاد می شود.
  • این اختلال ممکن است مادام العمر باشد یا در دوره های مختلف بیاید و برود.

 

تأثیرات اختلال فتیشیسم بر افراد و روابط

اختلال فتیشیسم منجر به شرم و ناراحتی عاطفی در فرد می شود. تضاد درونی و ترس از قضاوت شدن باعث گوشه گیری این افراد شده و باعث می شود شخص نتواند در رابطه های خود موفق عمل کند.

از طرفی ممکن است که شریک های عاطفی و جنسی افراد مبتلا به فتیش، احساس کنند به اندازه کافی جذاب نیستند و دچار استرس و نگرانی بشوند.

همانطور که گفتیم اگر فرد مبتلا به این اختلال از شی یا چیزی که به آن فتیش دارد دور باشد در عملکرد جنسی ناموفق بوده و دچار اختلال نعوظ (ED) یا تاخیر در انزال (DE) می شود.

درمان اختلال فوت فتیش

معیارهای تشخیصی اختلال فتیشیستی

معیار تشخیص اختلال فتیشیسم در DSM-5 بصورت زیر است:

  • افرادیکه یک دوره حداقل شش ماهه، دارای تخیلات، امیال، یا رفتارهای مکرر، شدید و تحریک‌کننده جنسی با اشیاء غیرزنده (مانند لباس‌های زیر زنانه و کفش‌ها) هستند یا بشدت روی اعضای غیر تناسلی توجه دارند.
  • تخیلات، تمایلات جنسی یا رفتارهای انها باعث ناراحتی قابل توجهی شده یا عملکرد اجتماعی، شغلی و شخصی شان را مختل کرده است

فوت فتيش یعنی چی؟

فوت فتيش یعنی چی؟

در بالا فوت فتیش را توضیح دادیم اما در این قسمت می خواهیم ببینیم از نظر لغوی فوت فتیش یعنی چه؟فوت که مشخص است به معنای پا و فتیش به معنای تعهد یا علاقه شدید جنسی به یک شی یا قسمتی از بدن است که منجر به تخیلات جنسی و تمایلات جنسی در فرد می شود. این بیماری زمانی به یک اختلال روانی تبدیل می گردد که باعث ناراحتی و آسیب قابل توجهی به خود فرد یا دیگران شود.

معمولا افرادیکه فتیش پا یا فتیش های دیگر دارند یا خجالت می کشند که این موضوع را با خانواده مطرح کنند یا ترس دارند.و به همین خاطر این مساله را همیشه پنهان می کنند.در صورتیکه این یک اختلال هست و حتی اگر نمی توانید انرا فعلا با والدین خود در میان بگذارید بایستی به یک نحوی مشاوره بگیرید تا نسبت به این مساله اگاه تر شده و بتوانید بهتر انرا حل کنید.

اگر شما هم فوت فتیش هستید و از آن رنج می برید و هنوز نتوانسته اید با احساسات خودتان کنار بیایید حتما وقت مشاوره از یک روانشناس خوب بگیرید و موضوع را با او مطرح کنید.

سکس تراپی
29 Comments
  1. دوست پسر من به کلی از فتیشا تمایل داره گیسو گیس کشی دوتا دختر لزبین گی و….. آیا درمانی هست؟باید بریم پیش چه دکتری برای اینکه صحبتی کنیم باش؟لطفا راهنمایی کنید خواهش میکنم

    • مشاور سایت روان آگاه 5 اسفند, 1400 در 7:57 ق.ظ پاسخ

      با سلام
      به سکس تراپیست باید مراجعه کنند

      • سلام
        من خودم درگیر همچین بیماری ای هستم
        فقط برخی پاها رو قبول میکنم و میرم تو کف دختر و پسرش هم فرقی نداره
        میشه لطفا در استان قم،یه سکس تراپیست معرفی کنید؟

        • مشاور سایت روان آگاه 24 فروردین, 1401 در 7:33 ق.ظ پاسخ

          با سلام
          در قم متاسفانه اطلاع نداریم اما می توانید مشاوره آنلاین با سکس تراپیست شیوا ابراهیمی دریافت کنید

        • سلام
          دوستم این مشکل رو داره،میخوام بدونم با دیدن پا تا چه حد فرد تحریک میشه.مثلا مهمون میاد خونه یا تو کوچه و خیابون شما هایی که این مشکل رو دارید چشمتون همش دنبال پاهای رهگذراست؟میشه جواب بدی.خیلی برام مهمه.

          • نه دنبال پاهای ره گذر نیستیم
            وقتی پا داخل جوراب باشه و یا مثلا رو مبل پاهای با جوراب مشکی یا رنگ پا میبینیم خیلی خوشمون میاد یا این که مثلا پاشنه بلند بپوشه

        • سلام من هم دچار همین مشکل هستم ولی خجالت میکشم به مامانم بگم که منو ببره دکتیر تر خدا کمک کنید چی بگم به مامانم

  2. من خودم این مشکل رو دارم چگونه ممیتونم درمانش کنم ؟تروخدا کمکم کنیید

  3. سلام خدمت تمامی شما دوستان گل رفقا احترام به تمایلات یکدیگر واجبه و من درک میکنم که شخصی فوت فتیش داره و….. فقط اگر کسی از شماها میخواهیند ترک کنید و به ادم دیگه ای تبدیل بشید توصیه من به شما نگاه کردن به دنیای خودمونه چقدر از حرف ها حقیقت داره و چقدر از پول حرف ها بر اساس پول زده میشه یعنی غرور ما انقدر بی ارزش شده که باید جلوی پای یه زن زانو بزنیم یا نه دوست داشته باشیم اون ها به دست و پای ما بیوفتند تا ما لذت ببریم؟ این انسانیت نیست از نظر من ولی شاید شما قبول کنید با این افکارمون و با این دید در دنیا هیچ رحمی وجود نداره برای ما دنیای امروزه پر شده از دروغ و کلک لطفا به فکر درامد و پیشرفت خودتون باشید تا رفع نیاز جنسی به دنیا نگاه کنید ممنون

    • دوست عزیز بهتره تا وقتی دردی رو تجربه نکردین راجبش اینجوری حرف نزنین بیماری های روان شناختی چیزی هست که واقعا دست خود ادم نیست و کساییم که تا حالا تجربه اش نکردن ممکنه براشون مسخره به نظر بیاد و یا خیلی عجیب غریب که حتی فکر کنند طرف داره از عمد این کارو انجام میده اصلا این حرفا نیست بهتره درمورد این افراد قضاوت نادرست نکنیم چون واقعا این دردها دست ادم نیست شما وقتی قلبت درد میگیره میری دکتر مثل این میمونه بگی چرا باید درد بگیر دکتر فکر پولشه بله تو این دنیا اکثریت دنبال پول هستند اما دلیل بر این نیست که به فکر درمان نباشیم بهتره این نگرشتون رو عوض کنید من خودم افرادی میشناسم که فتیش شدید دارند و بسیار عذاب میکشن و یا سایر بیماری های روان شناختی خدانکنه این درد رو تجربه کنین ولی بدونین هر دردی رو که تجربه نکردیم دلیل بر عیب بودنش نیست شاید از نظر ما عیب باشه و بر خلاف اخلاقیات ما اما واقعا بیماری هست که دست شخص نیست

  4. سلام من گرایش به پاهای مرد ۵۰ سال به بالا دارم
    همین که کف پای پیر مرد میبینم تحریک میشم

    چطوری درمان بکنم

  5. سلام خواهش میکنم کسایی که این بیماری رو ندارن حرفی در این باره نزنن چون هیچی راجبش نمیدونن من خودم این بیماری رو دارم علاقه زیادی به تمام نقاط پاهای زن های جوون دارم وقتی میبینمشون همش یه صدا میاد تو سرم و میگه کاش میتونستم پاش رو ببوسم کاش زیر اون پاها بودم الان و حتی کاش زیر اون پاها بمیرم خیلی بیماری من شدیده و شده آرزوم که یکی بیاد پاهاشو ببوسم بلیسم بمالش روصورتم پاشه پاشو بخورم پا شو بزاره رو سرم و…………. اما هیچ کس نیست که درکم کنه و یه روز که دوستم تاریخچمو اینترنتم رو دید هی مسقرم میکرد و من از خجالت آب میشدم امید وارم ما رو درک کنن

  6. منم شدییییدا د بطور باور نکردنی عاشق و دیوانه ی جوراب شیشه ای مشکی خانمای زیبا و خوش اندام و سفید پوست و چشم و ابرو و مومشکی هستم که ساق پای پر و ورزشکاری داره. الخصوص تیپ کارمندی. اگه همچی خانومی با همچی تیپی باشه جورابش هرچی بوش تندتر و شدیدتر باشه و بیشتر پاهاش توش عرق کرده باشه من بیشتر دیونش میشم. حتی مزش هم وحشتناک دوست دارم. مجردم. کاش دختر دلخواهم گیرم بیاد اونم عاشق این حس باشه. خیلی ازش لذت میبرم و حتی دوست ندارم خوب بشم. 🤦🏻‍♂️😍🤕

  7. سلام میشه راهنمایی کنید چجوری آنلاین مشاوره بگیریم

  8. سلام خیلی ممنون بابت راهنمایی هاتون
    من 14 سالمه خیلی هم به پاهای زنان علاقه دارم وقتی( نه هر پایی را البته) علتش هم اینه که وقتی پای یک زن را میبینم دوست دارم آن زن یا دختر به من با پاهایش تسلط داشته باشد مثلا با پاهایش روی من راه برود(مانند رابطه بی دی اس ام)
    و من این مشکل را هم دارم که نمیتوانم به مادر وپدرم بگویم چون نه آنها میدانند فوت فتیش چیست نه من روم میشود بهشون بگم خواستم بگم تروخدا راهنماییم کنید
    البته یادم رفت بگم پسر هستم
    ممنون میشم کمکم کنید 💙

  9. سلام ب همه دلسوخته های عزیز
    مشکلی ک قشر ما داره اینه ک توی جامعه، هرکسی بیماری جسمی، روحی و یا حتی بیماری اعتیاد داشته باشه مابقی افراد جامعه سعی میکنن خیلی بافرهنگ باهاش برخورد کنند ولی در برخورد با مشکلی ک ماداریم یا بعنوان ی شخص هرزه یا بعنوان ی شخص گناهکار بهمون نگاه میکنن
    حالا این نگاه جامعه رو بذارید کنار حس سرخوردگی ای ک خودمون از عدم ارضای نیازشون بخاطر نوع شرایط داریم
    بذارید کنار حس گناه ک خیلی از مواقع میاد سراغمون
    سلام از همه بدتر وضعیت من ک علاوه بر این احساسات سرخوردگی بین جامعه و حس گناه، با بی تفاوتی محض شریک زندگیمم روبرو هستم
    ای کاش بعضیا با حرفای نسنجیده شون، باعث آزرده خاطری ما نشن
    ای کاش ی روز بیاد ک ی محلی برای رفع نیاز ما درست کنن(مثل مراکز ترک اعتیاد ک متادون و شربت تریاک میدن ب افرادی ک اعتیادشونو میخوان ترک کنن، مثل راه اندازی انواع مراکز پدیکور و… واسه افرادی ک ب آرایش اعتیاد دارن، مثل قهوه خانه واسه قلیون، کافه واسه افرادی ک ب نوشیدن قهوه اعتیاد دارن و…)
    ای کاش وختی کسی تصمیم ب ازدواج میگیره، و قول میده پای همه احتیاجات همسرش بمونه،بتونه پای عهد و پیمانش بمونه
    ای کاش ی روز خوب بیاد

  10. سلام منم فتیش دارم و می‌خوام با روان شناس خوب صحبت کنم و در استان فارس در شهر شیراز قرار دارم خواهش میکنم

  11. منم پای خوشگل زنای جوون رو دوست دارم و اگه زشت باشه قبولش ندارم و تحریک نمی شم. اصلا هم به نظرم بیماری نیست که بخوام خوب بشم. همونطور که عضو دیگه ای مثل سینه برام تحریک کنندس، پای خوشگل هم به نظرم خیلی خوب و خواستنیه و مثل الماس و بلور می مونه و آرزومه یه روز بالاخره یکی داشته باشم.

  12. سلام من پسر هستم ۱۲ سالمه علاقه به پاهای زن و دختر دارم اما اگه زشت باشه تحریک نمیشم فکر کنم از ۷ و ۸ سالگی دارم این مشکلو پسر دایی هم این مشکل رو داره اون یه سال از من بزرگتره ولی من اون بعضی وقتا انجام میدهیم این کار هارو همش احساس گناه میکنم و تا جایی که میتونم دوری میکنم چون میگم شاید گناه باشه اما این اعتیاد من نمی‌دونم یعنی از بچگی باهام بوده؟چون من کاری نکردم که این مشکل بیاد سمتم علاقه ای به کتک خوردن اینها هم ندارم میتونین با این شماره ای که از شما در یک نظر نوشتین تماس بگیرم بهم مشاوره بدین واقعا نمیتونم به پدر مادرم بگم ولی شما اینو بهم بگید اینکه گناه است یا نه اگه گناه نباشه دوست دارمش اما گناه باشه نه میشه بهم بگین🙏🙏🙏🙏

    • مشاور سایت روان آگاه 5 فروردین, 1402 در 9:18 ق.ظ پاسخ

      با سلام
      می توانید با شماره های مطب تماس بگیرید یا از طریق سایت رزرو کنید

    • گناهه ایمان عرض به من منم دارم توصیه میکنم به بهانه استرس و اضطراب بری روانپزشک و بگی مشکلت رو یه بهانه ای حور کن برو پیش روانشناس

  13. سلام من خودم من علاقه ی شدید به فوتجاب دارم به فوت فتیش اصلا علاقه ندارم فوتجاب مثلا من پای دختری میبینم میگم کاشکی این باپاهاش برام فوتجاب کنه

  14. سلام من فتیش همه فتیش هارو دارم حتا زیر بغل ممنو میشم کمکم کنین
    اگر در شهرستان تربت حیدریه مشاور دارید معرفی کنید

  15. من فوت فیتیشم وفقط عاشق پاهای خوشگل وخوشفرم هستم.اصلا هم بیماری نیست خیلی هم این فیتسش رودوست دارم وراضی ام اراین فیتیشی که دارم.لذت میبرم شدیدا

  16. سلام
    من فتیش پا دارم و دوست دارم برده باشم و خانم بهم دستور بده و بهش خدمت کنم

  17. خیلی بده لامصب آدم آبروش میره همش چشم آدم میفته به پاهای خانوما چیکار کنیم حالا

  18. دوستان اول از هر چیز بگم این یک بیماری نیس یه گرایش جنسی است اگر بیماری بود الان خیلی از آدما خارج یاداخل ایران مشکل روانی داشتند اثباتشم اصلا سخت نیس فقط کافیه یه سرچ تو گوگل بکنین به عنوان فتیش لزبین بعد اگه میتونین تعداد کلیپایی رو که میبینین بشمارین بعد به این موضوع پی میبرین گه چقدر احمقانه است رو حساب نادانی و جهل به این گرایش بگین بیماری من خودم علاقه زیادی به لیسیدن کف پای دخترها دارم قبلانم فک میکردم فقط خودم اینجوریم انکار هم نمیکنم بابتش خجالت هم میکشیدم ولی وقتی فهمیدم خیلی ها مث من هستن دیگه دلیلی واسه خجالت کشیدن ندیدم حتی به نظر من پای خانوم ها خیلی خوشگلن حتی خیلی از رفقام که فوت فتیش نبودن با من هم عقیده بودن یه موضوع دیگه اینه که بعضی از این دانشمند الکی ها میگن این گرایش بر اثر تحقیر ،سرکوب ،هزار چرته دیگه به وجود میاد
    اونوقت خواهر زاده من در سنی که چهار دس پا میکرد یه بار دیدم یهو پایه خواهرموبوس کرد بچه ای که حداکثر یک سال سن داره چی از تحقیر سرکوب حالیش میشه این گرایش از تولد داشتیم
    مث بقیه خصلت های شخصیتی

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *