19 آبان, 1400

دلیل ارضا نشدن زن

خیلی از زنان در مقطعی از زندگی دچار اختلال در عملکرد جنسی شده و نمی توانند به ارگاسم برسند. چنانچه دوست دارید دلیل ارضا نشدن زن را در رابطه بدانید در این مقاله با ما همراه باشید.

ارضا نشدن زن نشانه چیست

اختلال جنسی ارگاسم زنان چیست؟

بطور کی به مشکلات مکرر در مورد کاهش میل جنسی، ارضاء نشدن، درد هنگام سکس و هرچیز دیگری که باعث ناراحتی شما و همسرتان می شود و روی رابطه تان تاثیر منفی می گذارد اختلال عملکرد جنسی می گوییم.

عوامل متعددی مثل فیزیولوژی، تجربیات، احساسات، باورها، سبک زندگی، روابط و … بر روی سکس اثر میگذارند و وجود اختلال در هرکدام از اینها می تواند منجر به کاهش میل، برانگیختگی و رضایت جنسی زوجین بشود.

یکی از این اختلالات، اختلال ارگاسمیک زنان(FOD) است که به معنای تاخیر مداوم یا عدم ارضاء شدن زن در سکس می باشد.

مطالعات نشان داده که اختلال ارگاسم در ۱۱ تا ۴۱ درصد از زنان شایع است و می تواند روی کیفیت زندگی و رضایت آنها از رابطه تاثیر زیادی داشته باشد.

چهار نوع اختلال ارگاسمی داریم:

  • آنورگاسمی اولیه:زن هرگز به ارگاسم نرسیده است
  • آنورگاسمی ثانویه: زن قبلا ارگاسم را تجربه کرده اما در رسیدن به آن مشکل دارد
  • آنورگاسمی موقعیتی: زن فقط در یکسری شرایط خاص مثلا با خود ارضایی یا اورال سکس ارضا می شود
  • آنورگاسمی عمومی: زن با وجود تحریک جنسی کافی تحت هیچ شرایطی به ارگاسم نمیرسد

دلیل ارضا نشدن زن

دلیل ارضاء نشدن زن

دلیل ارضا نشدن زن را می توان از چندین جهت مورد بررسی قرار داد.

یک زمانی هست که زن با وجود تحریک جنسی و آمادگی ذهنی و عاطفی باز هم نمیتواند به ارگاسم برسد که به این اختلال ارگاسم گفته می شود.معمولا زنانی که اختلال ارگاسم دارند با مشکلات دیگری مثل درد هنگام رابطه جنسی، انقباض غیر ارادی عضلات اطراف دهانه واژن و … هم مواجه هستند.

تحقیقات می گوید که از هر ۱۰ زن یک نفر هرگز به ارگاسم نمی رسد اما خیلی از آنها از رابطه جنسی شان راضی هستند. لازم به ذکر است که ناتوانی در ارگاسم تنها زمانی یک اختلال محسوب می شود که عدم ارگاسم باعث ناراحتی زن شود.

از طرف دیگر یکسری از زنان هستند که بخاطر عدم تحریک کافی نمی توانند به ارگاسم برسند.که در اینجا با اختلال برانگیختگی روبرو هستیم نه اختلال ارگاسم.

زنان برای اینکه بتوانند ارضا شوند نیاز به عشق بازی، نوازش، ابراز احساسات دوطرفه و … دارند و اگر مرحله عشق بازی به اندازه کافی طول نکشد و زن بخوبی تحریک نشود احتمال ارضا شدن زن کاهش می یابد.پس می توانیم بگوییم اولین دلیل ارضا نشدن زن عشق بازی ناکافی است که گاهی ممکن است بخاطر زود انزالی مرد باشد.

خیلی ها دوست دارند بدانند بطور کلی علت ارضا نشدن زن چیست؟عوامل زیادی می تواند باعث ایجاد مشکل در رسیدن به ارگاسم بشود.در زیر چندین دلایل را برایتان بیان کرده ایم:

  1. عدم آگاهی در مورد عملکرد اندام تناسلی در زن یا مرد و یا هردو
  2. ارتباط ضعیف در خصوص سکس یعنی مرد نمی داند که همسرش چطور بیشتر تحریک می شود
  3. اضطراب در مورد عملکرد جنسی یعنی زن میترسد که به اندازه کافی در سکس خوب نباشد
  4. مشکلات در رابطه مثل اختلافات و دعواهای حل نشده
  5. عدم اعتماد به همسر
  6. اختلالات روانی مثل افسردگی
  7. پایین بودن میل جنسی در خانم یا آقا
  8. خستگی و استرس
  9. سابقه سوء استفاده جنسی یا تجاوز
  10. محیط سکس اگر امن و خصوصی نباشد
  11. حواس پرتی یا استرس عاطفی بخاطر خانواده، کار، مسائل مالی
  12. احساسات منفی در مورد سکس که در کودکی و نوجوانی به فرد القاء شده است
  13. خجالتی بودن و شرم و حیا مثلا خیلی از خانم ها خجالت می کشند به همسرشان بگویند که به کجای بدنم دست بزنی بهتر لذت می برم
  14. خسته کننده و یکنواخت شدن رابطه جنسی
  15. اعتقادات فرهنگی یا مذهبی غلط زن که باعث شده زنان فکر کنند که نباید از رابطه جنسی لذت ببرند و به این خاطر احساس گناه می کنند

 

در کنار این عوامل یکسری از مشکلات و بیماری ها هم می تواند دلیل ارضا نشدن زنان در رابطه زناشویی باشد که شامل موارد زیر است:

  1. مصرف داروهای خاص مثل داروهای ضد افسردگی(فلوکستین، پاروکستین، سرترالین)
  2. اختلالات یا تغییرات هورمونی مثل یائسگی
  3. دردهای لگنی مانند آندومتریوز
  4. آسیب های عصبی که در اثر بیماری هایی مثل ام اس و .. بوجود می آیند
  5. خشکی واژن
  6. اسپاسم ناخواسته عضلات کنار واژن
  7. بیماری های مزمن مقاربتی یا عفونت های دیگر که روی سلامت و میل جنسی اثر می گذارد

درمان دارویی ارضا نشدن زنان

درمان دارویی ارضا نشدن زنان

بسیاری از زوجین بدنبال درمان دارویی ارضا نشدن زنان یا درمان ارضا نشدن زنان در طب سنتی و خیلی از راه های درمانی دیگر می گردند.

اولا درمان هرمشکلی بستگی به علت بوجود آمدن آن دارد.

یک زمانی هست که بیماری یا داروهایی که مصرف می کنید باعث ارضا نشدن می شود که در این صورت با مراجعه به پزشک معالجتان و با جایگزین کردن داروهای دیگر مشکل شما حل میگردد.

برای درمان دارویی ارضا نشدن زنان بهتر است به یک متخصص مراجعه نمایید برای رزرو وقت به صفحه سکس تراپ بروید.

اما وقتی عوامل روانشناختی، مشکلات در رابطه، اختلاف و … دلیل ارضا نشدن زن است باید برای مشاوره خانواده یا زوج درمانی اقدام کنید تا جلوی هر چیزی که مانع ایجاد صمیمیت و افزایش علاقه و تمایلتان به سکس می شود را بگیرید، مهارت های ارتباطی تان را بهبود ببخشید و تعارضات خود را حل نمایید.

از سوی دیگر درمان شناختی رفتاری یا CBT و سکس درمانی یکی از بهترین راه ها برای درمان مشکلات آنورگاسمی و عدم رضایت جنسی در رابطه می باشد که به شما کمک می کند بدن خودتان را بهتر درک کنید و متوجه بشوید که چه چیزهایی یا چه کارهایی برای شما لذت بخش تر است.

در برخی موارد اگر میل جنسی شما کم باشد از هورمون درمانی استروژن برای افزایش میل جنسی و افزایش خون رسانی به اندام تناسلی جهت تحریک و حساسیت بیشتر استفاده می شود.

تستوسترون درمانی هم یک روش درمانی دیگر است اما هنوز FDA این روش را برای اختلال ارگاسم زنان تایید نکرده است.

از کارهای دیگری که می توان برای زنان مبتلا به اختلال ارگاسم انجام داد تهیه روغن های تحریک کننده و ماساژ دادن ناحیه کلیتوریس با آن است که موجب گرم شدن و تحریک این ناحیه می شود.البته قبل از تهیه و مصرف این روغن ها حتما با پزشک خود مشورت کنید.
عوارض روحی و جسمی ارضا نشدن زن

عوارض روحی و جسمی ارضا نشدن زن

زن ها روحیه حساسی دارند و در صورتیکه روابط احساسی و حتی جنسی آنها بخوبی پیش نرود دچار مشکلات عاطفی می شوند.اما گزارش ها نشان می دهد که عوارض روحی ارضا نشدن زن تنها در صورتی ایجاد می شود که بصورت کلی در ارگاسم مشکل داشته باشد و نتواند این حس را تجربه کند.افسردگی، پرخاشگری، ناآرامی، فشار و استرس، گوشه گیری و … از عوارض ارضا نشدن بلند مدت زن است که منجر به ایجاد فاصله عاطفی بین زوجین می گردد.اما چنانچه زن در ۷۰ درصد از روابط جنسی اش ارضا شود دچار مشکل و عوارض روحی نخواهد شد.

در خصوص عوارض جسمی ارضا نشدن زن چیزی گزارش نشده است اما اگر ارضا نشدن زن به مدت طولانی ادامه داشته باشد احتمال بروز اختلال ارگاسم در آینده وجود دارد که این خودش یک نوع عوارض جسمی برای ارضا نشدن زن به حساب می اید.

عوارض ارضا نشدن زن پس از تحریک

عوارض ارضا نشدن زن پس از تحریک

گاهی خانم ها شکایت می کنند که همسرم بخوبی مراحل عشق بازی را انجام میدهد اما به محض اینکه من تحریک شده و آماده رابطه جنسی می شوم همسرم به انزال میرسد و دیگر اهمیتی به ارضا شدن من نمیدهد.این دسته از خانم ها دلدرد و کمردرد را بعنوان عوارض ارضا نشدن زن پس از تحریک بیان می کنند و می گویند که بعد از چنین رابطه ای احساس ناراحتی و عصبانیت به انها دست می دهد چرا که فکر می کنند همسرشان به آنها بی توجهی میکند و نیازهای زن را براورده نمیکند.این زن ها به مرور زمان از رابطه جنسی دلسرد می شوند و دیگر تمایل به برقراری رابطه ندارند و حتی ممکن است که این مساله روی میل جنسی شان هم اثر بگذارد.

لازم به ذکر است که علت کمردرد زنان بعد از ارضا نشدن ممکن است بخاطر اسپاسم عضلات باشد.

بنابراین توصیه ما این است که حتما با همسرتان برای جلسات سکس تراپی یا مشاوره زناشویی اقدام کنید تا این نا آگاهی ها و مشکلاتی که به مرور زمان بزرگتر و جدی تر می شوند را با کمک یکدیگر حل کرده و زندگی سالم عاطفی و جنسی را کنار هم تجربه کنید.

نقش هورمون در تمایل به رابطه جنسی

آشنایی با فصل های هورمونی در زنان

بدن خانم ها در طول یک ماه از نظر هورمونی دچار تغییر می شود.همانطور که می دانید تنظیم بودن هورمون ها در زنان نقش اساسی در بهبود خلق و خو، احساسات، میل جنسی و … دارد.

برای اینکه خیال آندسته از زوجینی که تازه ازدواج کرده اند و مرتبا میپرسند که دلیل ارضا نشدن دختر چیست را راحت کنیم باید بگوییم که این مشکل اگر گاهی اوقات اتفاق میفتد جای نگرانی ندارد.زیرا یک دختر در یکماه ۴ فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان هورمونی را تجربه می کند. زنان در هرکدام از فصل ها روحیات متفاوتی دارند و طبیعی است که هر ازچندگاهی تمایلی به ایجاد رابطه جنسی نداشته باشند یا به ارگاسم نرسند و بخاطر عدم تمایل به سکس بگویند که ارضا نشدن زن باعث دلدرد و سایر مشکلات میشود و … تا همسرشان را قانع کنند که از آنها فاصله بگیرد.

بنابراین به همه دخترها و زنان توصیه می کنیم که اولا خودشان نسبت به تغییر هورمون هایشان آگاه بشوند و ثانیا در مورد این مسائل با همسرشان صحبت کنند.بعلاوه اینکه برای بهبودی هورمون ها کارهای زیر را انجام دهند:

  1. رژیم مناسب برای تنظیم قند خون
  2. تقویت غده ادرنال با خواب به موقع و به اندازه، مدیریت استرس، کاهش مصرف کافئین، کاهش زمان استفاده از لپتاپ و گوشی
  3. تقویت ارگان هایی که مسئول دفع استروژن هستند و در بالانس شدن هورمونها نقش حیاتی دارند.
  4. تمرینات سایکل سینکینگ که شامل رژیم غذایی، ورزش درست و به اندازه مطابق با فصل های هورمونی، بهبود روابط احساسی و جنسی از طریق کار کردن روی درون و اعتماد بنفس و … میشود.
  5. دوست داشتن خود و رسیدن به صلح درونی

دلیل ارضا نشدن زن بدون دخول

اگرچه برخی از زنان در حین رابطه جنسی، ارگاسم را با دخول واژینال تجربه می کنند، اما بیشتر زنان تنها در هنگام تحریک کلیتوریس به ارگاسم می رسند. دلیل ارضا نشدن زن بدون دخول می تواند اضطراب باشد.استرس و اضطراب باعث ایجاد افکار مزاحم شده و ارگاسم را غیر ممکن می کند.علاوه بر اینها مهمترین علت ارضا نشدن زن بدون دخول این است که مراحل آماده سازی زن بخوبی انجام نشده است.متاسفانه برخی از مردان در تحریک همسر خود ناموفق عمل می کنند و باعث می شوند که زن برای جلوگیری از ناراحتی همسر خود بصورت مصنوعی و غیر واقعی ابراز لذت کند.بعضی از تحقیقات می گویند که با زن باید حداقل ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت عشق بازی شود تا بتواند به ارگاسم برسد در حالیکه متاسفانه کل رابطه جنسی بیشتر افراد سرجمع نیم ساعت هم نیست.

بنابراین اگر اقا هستید و دنبال دلیل ارضا نشدن دختر یا زن بدون دخول می گردید بهتر است روش های تحریک همسرتان را تغییر داده و کمی این فرایند را طولانی کنید.از خود خانم بخواهید تا نقاط تحریک امیزش را به شما نشان دهد تا بتوانید او را بدون دخول هم به ارگاسم برسانید.

آیا ارضا نشدن زن باعث بزرگی شکم می شود؟

آیا ارضا نشدن زن باعث بزرگی شکم می شود؟

اخیرا سوالات عجیب و غریبی مطرح می شود که هیچ پایه ی علمی ندارد.مثلا آیا ارضا نشدن زن باعث بزرگی شکم می شود؟ آیا ارضا نشدن باعث دلدرد می شود و …

ارضاء نشدن و به ارگاسم نرسیدن زنان در رابطه جنسی شاید اثرات نامطلوبی روی روحیه خانم ها بگذارد اما باعث دلدرد، بزرگی شکم و … نمی شود.

بنابراین اگر به اندازه کافی در رابطه زناشویی تان احساس رضایت می کنید اما ارگاسم را تجربه نمی کنید مشکل جسمی یا چاقی بوجود نمی آید.خیلی از زن ها هستند که با اینکه به ارگاسم نمی رسند اما به اندازه کافی عشق و محبت را در سکس تجربه می کنند و کاملا از نظر روحی ارضا می شوند.

اما اگر شما از آندسته از زنانی هستید که به هیچ وجه به ارگاسم نمی رسید یا به سختی ارگاسم دارید بهتر است بدنبال حل مشکل انورگاسمی خود باشید تا بدنبال سوالات بی پایه ای مثل بزرگی شکم و … باشید.

بزرگی شکم، درد کمر و شکم و … بیشتر جنبه عصبی و روحی دارد تا عدم ارگاسم.بنابراین به یک سکس تراپ مراجعه کنید یا با همسرتان در این مورد حرف بزنید.خواسته هایتان را بگویید.اگر بدن خودتان را می شناسید به همسرتان یاد بدهید که چطور در سکس با شما رفتار کند که ارگاسم را تجربه کنید.

برخی از خانم ها بخاطر اینکه نیازهایشان را مطرح نمی کنند به ارگاسم نمی رسند و بدنبال مطرح کردن دردهای جسمی هستند تا به همسر خود بفهمانند بخاطر عدم ارگاسم مشکل پیدا کرده اند.در حالیکه شما باید شفاف از شوهر خود بخواهید آنطور که میپسندید با شما رابطه جنسی برقرار کند تا حس بهتری را تجربه نمایید.

ایا ارضا نشدن زن باعث بیماری میشود - ایا ارضا نشدن زن باعث کمردرد میشود؟

ایا ارضا نشدن زن باعث بیماری میشود – ایا ارضا نشدن زن باعث کمردرد میشود؟

بعضی وقت ها سوالات عجیب غریبی می شنویم که مجبور هستیم به آن پاسخ دهیم مثلا ایا ارضا نشدن زن باعث بیماری میشود؟ ایا ارضا نشدن زن باعث کمردرد میشود؟

در حقیقت این مسائلی که عنوان می شود هیچ پشتوانه علمی ندارد و به این موضوع پرداخته نشده که به اورگاسم نرسیدن زنان موجب بیماری یا کمر درد و … می شود.

پاسخ سوال اول که قطعا نه هست چون عدم ارضا شدن باعث بیماری جسمی نمی شود.اما ممکن است مثلا یک خانومی خیلی دوست داشته باشد که زندگی جنسی خوب و فعالی داشته باشد اما شرایط آنرا نداشته باشد.در چنین مواقعی ممکن است فرد از نظر روحی و عاطفی کمی اسیب ببیند و این زمینه بیماری های جسمی را ایجاد کند وگرنه ارضا نشدن به خودی خود باعث بیماری نمی شود.

در خصوص کمردرد و سایر مشکلات جسمی در صورتی که رابطه جنسی دارید اما ارضا نمی شوید حتما باید توسط یک پزشک زنان و یک روانشناس سکس تراپ ویزیت شوید تا مشکل شما بررسی شود.

سکس تراپی
54 Comments
  1. کلیه مقالات سکس تراپی رابرام روی گوشی بفرستید

  2. وقت بخیر سوال داشتم اینه که با نامزدم چند ماهه ازدواج کردم و رابطه جنسی کامل نداریم و فقط رابطه دهانی داریم و ترس اسارس اولین بارو دارم.با رابطه دهانی ارضا نشدم چیکار کنیم؟

    • مشاور سایت روان آگاه 4 دی, 1400 در 6:09 ق.ظ پاسخ

      درود بر شما دوست عزیز.مشاوره سکس تراپی برای شما الزامی است.موید باشید

  3. سلام خوب هستید ببخشید من ازدواج کردم و علاقه به همسرم ندارم برای همین توی رابطه هرگز ارضا نشدم و هرگز لذت نبردم وقتی رابطه جنسی برقرار میکنی هیچ حس شهوتی به من نمی‌ده و من اصلا ارضا شدن را تجربه نکردم بهترین کار از نظر شما برای حل مشکل من چیه ؟

    • مشاور سایت روان آگاه 17 دی, 1400 در 8:14 ق.ظ پاسخ

      سلام
      اولاچرا وقتی بهشون علاقه نداشتید ازدواج کردید
      دوما جهت پیگیری تخصصی علت عدم ارگاسم در شما به یک سکس تراپ مراجعه کنید
      و در صورت عدم برطرف شدن مشکل مشاوره طلاق بگیرید

  4. سلام من ۱۸ سالمه باکره هستم با نامزدم رابطه جنسی بدون دخول داشتم چند بار ولی تا حالا ارضاع نشدم خیلی هم دوسش دارم و تحریکم میکنه ولی ارضاع نمیشم چیکار کنم

    • مشاور سایت روان آگاه 28 دی, 1400 در 8:52 ق.ظ پاسخ

      درود بر شما
      حتما از یک سکس تراپ کمک بگیرید.تا مشکلات احتمالی در شما بررسی بشه.موفق باشید

    • سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه نامزد کردم رابطه نداریم فقط نامزدم با مالش دادن ارضام میکنه ولی آب من خیلی کم میاد اندازه یه قطره س آیا این نشانه مشکلی هست؟؟

      • مشاور سایت روان آگاه 29 اردیبهشت, 1401 در 2:32 ب.ظ پاسخ

        با سلام اطلاعاتتون را در زمینه مسائل جنسی بالا ببرید.اکثریت خانم ها هنگام رسیدن به ارگاسم چیزی تحت این عنوانی که فرمودین ندارند.صرفا یه ماده روان کننده از واژن خارج می شود.

  5. سلام من تازه نامزد کردم میخواستم بدونم ارضا نشدن باعث لاغری و تضعیف سیستم ایمنی بدن میشه یا نه؟

    • سلام من دختر ۲۱ ساله هستم نامزد دارم و رابطه دخول ندارم ولی نامزدم منو تجریک میکنه و تحریک میشم ولی ارضا نمیشم فقط برای این ک ناراحت نشه تظاهر میکنم و این موضوع خیلی منو نگران کرده نمیدونم باید از کی کمک بگیرم یا نمیدونم باید چیکار کنم تحریک میشم ولی بد از اون یهو حسم از بین میره..

  6. سلام من تازه ازدواج کردم باکره هستم با همسرم رابطه جنسی دارم ولی استرس و اضطراب و سرگیچه هم دارم تا حالا ارضا هم نشدم میخاستم بدونم ممکنه سرگیچه و استرس از ارضا نشدنم باشه

  7. سلام من نزدیک به سه ساله ازدواج کرذم و در این مدت اصلا ارضا نشدم همسرم رو دوستدارم ولی تحریک و ارضا نمیشم. قبل ازدواج خودارضایی داشتم ماهی یک یا دوبار.چیکار کنم مشکلم حل شه

  8. سلام خسته نباشید من 4 ماهع ازدواج کردم اما تابحال ارضا نشدم تحریک شدم اما ارضا نشدم تا میخوام ارضا بشم یهو همه حس هام میپره سعی میکنم دوباره برم توی حس اما نمیشه بعد دچار پهلو درد میشم و اینکه تو این چهار ماه علاقم نسبت به شوهرم داره کم میشه دلم میخواد دیر به دیر ببینمش و کم حوصله و عصبی شدم

  9. سلام من در رابطه خودم به ندرت ارضا می شم ۶ ماهی هست که به عفونت دچار شدم و به این نتیچه رسیدم شاید بخاطر این که ارضا نمیشم عفونتم تموم نمیشه
    نظر شما دراین باره چیست؟

  10. سلام من الان یک سال ازدواج کردم نه ماه حامله بودم با شوهرم رابطه داشتم ولی هیچ وقت نتونسته منو به حدی که لذت ببرم برسونه وارضا نشدم موندم خودم چیکار کنم

  11. سلام من ۴ ساله ازدواج کردم اما فقط یک بار ارضا شدم یعنی اندازه یه لیوان آب رقیق ازم خارج شد خیلی لذت داشت چیکار کنم ک تجربه کنم؟؟؟

    • اینکه دروغ اصلا یه لیوان از مرد ها نمیاد چه برسه به زن

      • دروغ كه نه درسته يك ليوان از ما مردها نميادولي من خودم موقع ارضا شدن يك استكان پر آبم مياد

    • از همسرتون بخواین اون جوری ک حست به سکست زیاد میشه کار رو انجام بده واگر زودتر از شما انزال شد باید ادامه بده تا شما به حس کامل برسی
      موفق باشی

  12. سلام من چند ماهیه که ازدواج کردم ولی فقط با یه پوزیشن و اورال ازضا میشم ایا این مشکلی داره؟

  13. سلام دختر 19ساله ام مجردم میل زیاد به رابطه جنسی دارم همیشه به رابطه جنسی فکر میکنم ارضا نمیشم و دل درد میگیرم میخواستم بدونم ممکنه بعدا عوارضی برام داشته باشه؟ و حتی ممکنه مشکل ناباروری هم برام به وجود بیاد؟

  14. سلام نوزده سالمه و با نامزدم رابطه جنسی کامل نداریم و سکس مقعدی و دهانی داریم… ولی نه در اون حد تحریک میشم و نه ارضا… اینم بگم من موقع خود ارضایی هم ارضا نشدم هیچ وخت… اصلا کلا نمیشم… نامزدمم دوس دارم.. چی کار کنم میخام تجربشو داشته باشم؟ حتی موقع سکس دهانی هم من هیچ حسی نداشتم

  15. سلام ۱۸ سالمه خواستم بگم که من به هیچ عنوان ارضا نمیشم مگع اینکه خیلی زمان بزارم برای اینکه خورد ارضایی کنم از اینم ناراضی هستم ولی خو با جنس مخالف خودم هم بودم ولی نمی تونم ارضا بشم تحریک میشم ولی ارضا ن نمی تونم

  16. سلام وقت بخیر
    من نامزد دارم و ایکه تحریکش میکنم حسش می‌کنه ولی ابی ازش نمیاد میترسم براش و تو زندگی زناشوییمون مشکلی پیش بیاد

  17. سلام روزتون بخیر .من تازه ازدواج کردم .همسرم تو رابطه توتایم دو دقیقه ارضا میشه من هیچی از رابطه نمی‌فهمم به خاطر همین پرخاشگر میشم وازش بدم میاد حس بدی پیدا میکنم میشه راهنماییم کنید 🙏

  18. سلام من میل جنسی خیلی زیادی دارم سی و سه سالمه . موقع تحریک آب خیلی زیادی ازم خارج می شه . موقع نزدیکی هم آب زیادی خارج می شه .ممکنه این مسأله به مرور زمان من رو دچار ضعف بدنی کنه

  19. سلام یه خانم ۲۶ ساله هستم من ۷ سال است ازدواج کردم تا هنوز ارضا نشدم رابطه مون یک دقیقه بیشتر طول نمیکشد چه کار کنم رهنمایی کنید لطفا

  20. سلام ، من سی و سه سالمه ، خانمم یک سال و چهار ماه که فوت کرده ، ده سال زندگی مشترک داشتیم ، تو این ده سال رابطه ما هفته ای سه بار بود ، اصلا کم نمیشد ، بعضی وقتا چهار بار در هفته ، وقتی همسرم فوت کرد تا شش ماه من حال خوبی نداشتم , ولی الان چند وقتیه که حالم خوب شده ، ولی از بی همسری ، و ارضا نشدن دارم دیوونه میشم ، از خود ارضایی اصلا خوشم نمیاد ، نمی خوام ازدواج کنم ، خواستم بدونم اگه همین وضعیت ادامه بدم ، آیا مشکل جدی در انتظارم هست ؟ اگه مشکلی باشه ، مثلاً چی میشه ؟ لطفاً جواب بدین ، ممنون

  21. سلام وقت بخیر
    من زیاد علاقه ای به ارضاشدن درهنگام نزدیکی ندارم امابرای همسرم هم کم نگذاشتم ایااین باعث مشکلی برای همسرم میشه؟

  22. سلام وقت بخیر
    من ۲۰ سالمه و چند ماهی هست که ازدواج کردم ولی هنوز باکره ام و رابطه کامل نداشتم ، با همسرم معاشقه زیاد داشتیم و خیلی تحریکم می‌کنه و با اینکه بیشتر از یکساعت کلیه کار هایی که دوست دارم رو برام انجام میده بازم ارضا نمیشم و هر بار سردرد و بدن درد میگیرم
    زمانی که مجرد بودم چند بار خودارضایی کردم ولی الان اصلا با خود ارضایی هم ارضا نمیشم و برام دردناک شده
    چیکار باید کنم؟؟؟

  23. سلام خسته نباشید من نزدیک ده سال عروسی کردم بچه هم دارم ..خانمم ارضا میشه ولی تاب حال هیچ آب منی ازش خارج نشده

  24. سلام من یک سال و نیم عروسی کردم و همیشه سکس هامون مرتبه و همیشه من ارضا میشدم ولی توی این دوهفته اخیر من ارضا نشدن به حسابی تحریک میکشم ولی ارضا نمیشم

  25. سلام خسته نباشید من ۲۱ سالمه و با همسرم رابطه جسنی بدون دخول داشتم. در حد مالش و لاپایی ولی بعد از اون زیر شکمم درد میگیره مثل دلدرد های پریودی، خاستم ببینم که این مشکل چی هست؟

  26. با سلام 21 سالمه 3 ماهه نامزد کردم و قبل از نامزدی خودارضایی داشتم چند سه چهار ماه قبل اینکه نامزد کنم خودارضایی گذاشته بودم کنار اما الان ارضا شدنم زیر یک دقیقه هست لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    • مشاور سایت روان آگاه 25 آذر, 1402 در 12:04 ب.ظ پاسخ

      با سلام اقا هستین یا خانم؟ چون در مقاله مربوط به خانم ها این کامنت درج شده.اگر اقا هستین باید به سکس تراپ مراجعه کنید.

  27. سلام
    من یک ماهه ازدواج کردم و تو رابطه جنسی مشکل پیدا کردم
    یعنی نامزدم ارضا میشه ولی من نمیتونم واینکه خیلی پرخاشگر میشم تا حدی رسیدم که دوس ندارم زود به زود ببینمش حتی بی میلی جنسی پیدا کردم
    توانایی نامزدم تا حدی هست که فقط خودش ارضا میشه و انگار دیگه به فکر این نیست که این زن هم باید ارضا بشه
    چیکار باید بکنم
    خیلی نگرانم واینکه خیلی اذیت میشم و ازش بیزار شدم

    • مشاور سایت روان آگاه 25 آذر, 1402 در 8:03 ق.ظ پاسخ

      با سلام شما حتما بایستی به یک سکس تراپ یا زوج درمانگر مراجعه کنید

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *